Gå til innhold

Alene med små barn og trappevask

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan organiserer dere det? Barna kan ikke være alene i leiligheten mens jeg vasker trappene, og kan ikke ha dem med egg i trappa...

Anonymkode: 63a3b...d6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan organiserer dere det? Barna kan ikke være alene i leiligheten mens jeg vasker trappene, og kan ikke ha dem med egg i trappa...

Vaske etter ungene har lagt seg? 

Anonymkode: d9fea...d4b

• Liker 24
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

da utfører du det heller når de er i bhg eller du får noen til å passe dem mens du vasker trappene fordi dette kan være en veldig farlig situasjon.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og babycall

Anonymkode: af376...c85

• Liker 8
Skrevet

Var da aldri et problem. Vasket etter at de hadde lagt seg og jeg visste at de sov.

Anonymkode: 87edd...744

• Liker 4
Skrevet
kvinne35+ skrev (10 minutter siden):

da utfører du det heller når de er i bhg eller du får noen til å passe dem mens du vasker trappene fordi dette kan være en veldig farlig situasjon.

Når de er i bhg er jeg på jobb. Og kjenner ingen i blokka, har akkurat flyttet dit...

Skrevet

Vaskehjelp.no

Anonymkode: eddc5...cb1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er det innafor å gå fra et lite barn i leiligheten lenge nok til å vaske trappa?

• Liker 2
Skrevet

Ta det etter leggetid, og bruk babycall?

Anonymkode: fcfe2...aa2

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det innafor å gå fra et lite barn i leiligheten lenge nok til å vaske trappa?

Nei…

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke så lenge barnet er våkent. Hvis det sover og du har babycall vil jeg si det er uproblematisk.

• Liker 18
Skrevet

Vask når barnet sover. Bruk babycall.

Man er jo ikke lenger unna da enn man er i en enebolig med et par etasjer og kjeller....

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Med babycall er det helt innafor. Altså, vi sitter i hagen, på terrassen etc. når de sover. Ser ikke helt forskjellen. 

Anonymkode: fb625...aea

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Omg

Anonymkode: 319e7...346

• Liker 4
Skrevet

Men sånn helt O.T. Er det fremdeles borettslag og sameier som holder på med dette!? Trodde alle hadde vaskehjelp nå…

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Når sønnen min var liten så lå han inne å sov mens jeg satt rett utenfor å grillet med naboene. Hadde jo babycall så det gikk helt utmerket. Å trappevask tar jo mye kortere tid.

Anonymkode: 075c6...27c

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men sånn helt O.T. Er det fremdeles borettslag og sameier som holder på med dette!? Trodde alle hadde vaskehjelp nå…

Er vel kun noen borettslag som fortsatt holder på med å vaske selv - de gniene. 

Anonymkode: 319e7...346

Skrevet

Som de andre skriver. Vask etter at ungen har lagt seg. Bruk babycall, eller la førene stå åpen. Er du veldig bekymret får du sjekke mellom hver etg. Men seriøst, trappevask går fort unna og et barn som sover klarer seg helt fint den tiden det tar. Du tar ikke vesentlig lengre tid inn til hen fra trappa enn om du satt i stua. 

Anonymkode: 4dfaf...67c

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde satt barna i vogn med noen leker i trappeoppgangen.

Regner med det kun er egen etasje man rullerer på? 

Anonymkode: cb204...294

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde satt barna i vogn med noen leker i trappeoppgangen.

Regner med det kun er egen etasje man rullerer på? 

Anonymkode: cb204...294

Noen steder er det hele trappen fra bunn til topp, når man først er i gang og har vaskebøtten fylt opp så tar det ikke så mye mer tid. Og da vasker man mye mer sjeldent når alle vasker hele trappen, oftere sin tur om man vasker kun sin etg. 

Anonymkode: 68733...691

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...