Gå til innhold

Samboer går veldig lange turer - grunn til mistanke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg vet. Før jeg nå får hele kvinneguiden i mot meg, må jeg si at jeg blir litt skeptisk. 
Vi bor i femte etasje, uten heis og har i dag flyttet en seng opp til vår leilighet. Vi brukte ca 2 timer og måtte begge gå opp og ned sikkert 20 ganger, vi bar skikkelig tunge greier. Vi begge var helt ferdige etterpå. Kjæresten satt opp sengen mens jeg leste til eksamen, oppå dette så har vi støvsugd og ryddet hele leiligheten. Begge ganske ferdige. Plutselig sier han til meg at han skal gå en tur, jeg stusser litt fordi vi har jo vært i tung aktivitet i hele dag og han er vanligvis mer sliten enn meg etter tunge treningsøkter. 

Vanligvis spør han meg aldri om å bli med på turene sine, noe som er helt greit, men nå har hatt gått tur i nesten 2,5 timer (vi bor i en storby) og jeg får dårlige tanker som om at han er på telefonen med noen jeg ikke vet om, eller i verste tilfellet treffer noen andre. Jeg vet ikke. Jeg er nok paranoid og hadde nok ikke turt å spørre om noe som helst.. Han er som regel aldri keen på å gå turer når jeg spør.. 

Anonymkode: 68ab9...17f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Delte dere senga opp i 20 deler?

Anonymkode: c2735...caa

• Liker 22
Skrevet

Jeg hadde også vært skeptisk. Følg etter han😅 

Jeg var i ett forhold der plutselig mannen gikk tur alene. Han ringte til kona når han gikk tur😅😅 ( Jeg visste ikke at han var gift, sa at han var singel når han traff meg)

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Delte dere senga opp i 20 deler?

Anonymkode: c2735...caa

Ja, som sagt, ingen heis og trang gang. Jeg klarte bare å bære en del av gangen, det var sikkert 30 deler. Tar 10 min å komme til 5 etasje. Dette var en seng som også har hyller og en stor underdel med store skuffer.. stusset også på at de delte sengen opp i så mange deler. Den var dog brukt. 

TS

• Liker 1
Skrevet

Har du snakket med ham? 2,5 time er jo ganske så lenge.. kan det ha skjedd ham noe? Det må jo ikke være utroskap liksom... 

Anonymkode: ed458...8f0

• Liker 3
Skrevet

Har du snakket med ham? 2,5 time er jo ganske så lenge.. kan det ha skjedd ham noe? Det må jo ikke være utroskap liksom... 

Anonymkode: ed458...8f0

Ringte han nå.. Han er hjemme om 2 min sier han.. 😛 Er skeptisk ass.. :') 

TS 

• Liker 2
Skrevet

Han har sikkert begynt med stolpejakt ;)

Anonymkode: 59de7...7c7

• Liker 10
Skrevet

Skjønner godt han ville komme seg ut litt. 

Anonymkode: 39c08...a8d

• Liker 6
Skrevet
Nåleputa skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde også vært skeptisk. Følg etter han😅 

Jeg var i ett forhold der plutselig mannen gikk tur alene. Han ringte til kona når han gikk tur😅😅 ( Jeg visste ikke at han var gift, sa at han var singel når han traff meg)

Hahah, hvordan skal jeg klare å følge han uten at han ser meg da? Hjemme meg i buskene , ta på hatt og parykk hahah... gud bedre. tenk om han bare går tur også ser han meg , tror jeg hadde dæva. 

Så du fulgte denne mannen? Hvordan fikk du til det? :) Er seriøst nyskjerrig fordi jeg vurderer det samme... 
TS

• Liker 5
Skrevet

Da jeg var utro, sa jeg til samboer at jeg skulle begynne å gå turer for å miste vekt. Men sannheten var at jeg traff min elsker og vi hadde sex, så kan hende dette stemmer  med din mann. 

Anonymkode: fe9ee...521

• Liker 14
Skrevet

Tenker at deler dere seng, så må dere da også dele hva som skjer i hverdagen.

Om ikke han er utro nå, så er det jo mulig han vurderer det - siden du tydeligvis ikke snakker med han.

Hvorfor snakker du ikke med han?

Anonymkode: 1b3e2...563

• Liker 4
Skrevet

sett på sporing! 

Men det er vel for åpenlyst å være så lenge borte? kan du ikke bare ringe han og spørre hvor han er?

Anonymkode: d8ea4...64f

Skrevet

Hadde aldri tenkt noe sånt, vanskelig for meg å sette meg inn i hva du er redd for. Er det ikke vanlig at man går tur? Hm...

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg vet. Før jeg nå får hele kvinneguiden i mot meg, må jeg si at jeg blir litt skeptisk. 
Vi bor i femte etasje, uten heis og har i dag flyttet en seng opp til vår leilighet. Vi brukte ca 2 timer og måtte begge gå opp og ned sikkert 20 ganger, vi bar skikkelig tunge greier. Vi begge var helt ferdige etterpå. Kjæresten satt opp sengen mens jeg leste til eksamen, oppå dette så har vi støvsugd og ryddet hele leiligheten. Begge ganske ferdige. Plutselig sier han til meg at han skal gå en tur, jeg stusser litt fordi vi har jo vært i tung aktivitet i hele dag og han er vanligvis mer sliten enn meg etter tunge treningsøkter. 

Vanligvis spør han meg aldri om å bli med på turene sine, noe som er helt greit, men nå har hatt gått tur i nesten 2,5 timer (vi bor i en storby) og jeg får dårlige tanker som om at han er på telefonen med noen jeg ikke vet om, eller i verste tilfellet treffer noen andre. Jeg vet ikke. Jeg er nok paranoid og hadde nok ikke turt å spørre om noe som helst.. Han er som regel aldri keen på å gå turer når jeg spør.. 

Igjen? Denne tråden har vi hatt før.

Det er greit å gå tur, for ikke å snakke om at det er HELT GREIT å ha behov for litt egentid, selv om man er sliten i kroppen, noe som kan forklare at han aldri er "keen" på å gå med deg. Det er ikke nødvendigvis turen som frister, men tiden alene.

Ja, du er nok paranoid.

Anonymkode: aaf87...169

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hahah, hvordan skal jeg klare å følge han uten at han ser meg da? Hjemme meg i buskene , ta på hatt og parykk hahah... gud bedre. tenk om han bare går tur også ser han meg , tror jeg hadde dæva. 

Så du fulgte denne mannen? Hvordan fikk du til det? :) Er seriøst nyskjerrig fordi jeg vurderer det samme... 
TS

Men ærlig talt da damer, dere kan nesten takke dere selv hvis mennene deres er utro, sånn som dere holder på.

Hvem i alle dager velger sporing, parykk og briller, når man kan velge den langt mer normale fremgangsmåten: å snakke med kjæresten?

Tar dere på han da, eller går det i hansker og pølseklype?

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

sett på sporing! 

Men det er vel for åpenlyst å være så lenge borte? kan du ikke bare ringe han og spørre hvor han er?

Anonymkode: d8ea4...64f

Ja, la oss overvåke partnere. Tenk hvordan det hadde blitt tatt imot her, om jeg som mann hadde sporet telefonen til kjæresten. 🙄

• Liker 5
Skrevet

Tenker at deler dere seng, så må dere da også dele hva som skjer i hverdagen.

Om ikke han er utro nå, så er det jo mulig han vurderer det - siden du tydeligvis ikke snakker med han.

Hvorfor snakker du ikke med han?

Fordi jeg tenker at hvis jeg hadde sagt det til han hadde han uansett benektet det. Utroe mennesker sier som regel ingenting med mindre det er håndfast bevis. Han hadde også vært smart nok til å slette bevis. 
TS

• Liker 4
Skrevet

Jeg klarer å gå timevis på tur alene uten å være utro. Er det en slags prestasjon?

Anonymkode: 22809...4ef

• Liker 11
Skrevet

Fordi jeg tenker at hvis jeg hadde sagt det til han hadde han uansett benektet det. Utroe mennesker sier som regel ingenting med mindre det er håndfast bevis. Han hadde også vært smart nok til å slette bevis. 
TS

Hvorfor vil du være sammen med en du tror så dårlig om? 

Anonymkode: 39c08...a8d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, la oss overvåke partnere. Tenk hvordan det hadde blitt tatt imot her, om jeg som mann hadde sporet telefonen til kjæresten. 🙄

Da ville du blitt kalt kontrollerende og eventuelt også psykopat. 😅

Anonymkode: 22809...4ef

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...