Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ha enkl gullring som forlovelsesringer eller er det forbeholdt gifteringer?

Har dere bilde av forlovelsesringer dere syns er fine?

Anonymkode: a7779...0ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kan ha akkurat det en vil. Men det klassisk vanlige er ofte enstensdiamant. Mange som bruker alliansering også. Er en fordel at mannen på forhånd vet hva du liker da. Jeg personlig elsker diamanter. Større jo bedre. Skal ha diamanter i gifteringen også. 

Anonymkode: c664f...2f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

En kan ha akkurat det en vil. Men det klassisk vanlige er ofte enstensdiamant. Mange som bruker alliansering også. Er en fordel at mannen på forhånd vet hva du liker da. Jeg personlig elsker diamanter. Større jo bedre. Skal ha diamanter i gifteringen også. 

Anonymkode: c664f...2f3

Hvilken type ring har mannen da?

Skrevet

Jeg har en enstens diamantring som samboer fridde med. Han har ingen ring, han vil heller legge litt ekstra i giftering 🥰

Skrevet

Før så kjøpte man jo gullringer,så man hadde like. Hadde det vi,men det er mange år siden😊 De siste årene har det blitt sånn her i Norge også at det har blitt vanlig med diamantring. Hvis jeg skal forlove meg igjen,så vil jeg at vi skal ha like ringer😊

Skrevet
Syrinia skrev (1 time siden):

Før så kjøpte man jo gullringer,så man hadde like. Hadde det vi,men det er mange år siden😊 De siste årene har det blitt sånn her i Norge også at det har blitt vanlig med diamantring. Hvis jeg skal forlove meg igjen,så vil jeg at vi skal ha like ringer😊

Ja, jeg vil også ha like ringer, kanskje en diamant nedfelt i min. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...