Gjest Devil's Spawn Skrevet 23. september 2005 #1 Skrevet 23. september 2005 (endret) Jeg ser at banale innlegg bli diskutert i seksualitet til det kjedsommelige. Jeg har bare ikke sett noe om hyppigheten! Hvor ofte poster du banale innlegg her på seksualitet eller andre steder? Endret 23. september 2005 av Rattleshake
Gjest Catwoman Skrevet 23. september 2005 #3 Skrevet 23. september 2005 Hvis jeg bytter ut banalt med banan.... blir vi flyttet til mat og drikke da? :klø: (var et passelig banant... eh... banalt svar?)
Gjest Devil's Spawn Skrevet 23. september 2005 #4 Skrevet 23. september 2005 Hvis jeg bytter ut banalt med banan.... blir vi flyttet til mat og drikke da? :klø: (var et passelig banant... eh... banalt svar?) ← Denne ble visst flyttet til snikk-snakk av en merkelig grunn. Uansett, innlegget ditt er ikke banalt nok. Uten analt, aldri banalt.
Gjest Catwoman Skrevet 23. september 2005 #5 Skrevet 23. september 2005 Denne ble visst flyttet til snikk-snakk av en merkelig grunn.← pussige greier. hmm... Banant kan jo fort bli analt da, uffda... den var stygg.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 23. september 2005 #6 Skrevet 23. september 2005 Banant kan jo fort bli analt da, uffda... den var stygg. ← Signaturen din kvalifiserer i hvert fall til å være både banan, banal og med litt fantasi også være anal. Jeg skjønner forrsten med dine avsporinger at denne ble flyttet til snikk-snakk. Synd at andre brukere må ødelegge en ellers så seriøs tråd.
Gjest Bellatrix Skrevet 23. september 2005 #7 Skrevet 23. september 2005 Det er ikke så veldig ofte jeg starter banale tråder, men det hender vel jeg gir banale svar.
Gjest Catwoman Skrevet 23. september 2005 #8 Skrevet 23. september 2005 Signaturen din kvalifiserer i hvert fall til å være både banan, banal og med litt fantasi også være anal. Jeg skjønner forrsten med dine avsporinger at denne ble flyttet til snikk-snakk. Synd at andre brukere må ødelegge en ellers så seriøs tråd. ← uffda... *harskikkeligdårligsamvittighetmsiley* Har du forresten sett de fine bananfuteralene vi har i butikken nå? Men altså for å svar epå hovedspørsmålet ditt da: Så må jeg si det samme som Fighter.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 23. september 2005 #9 Skrevet 23. september 2005 Ja, det er vel i det hele tatt banalt å svare på en tråd som dette. Det som er mest banalt er at den er på den niende posten allerede. Folk burde ignorert slike idiottråder.
Gjest Bellatrix Skrevet 23. september 2005 #10 Skrevet 23. september 2005 Ja, dette er et godt eksempel på hvor banale vi er.
Wonderwoman Skrevet 23. september 2005 #11 Skrevet 23. september 2005 Og derved skjønte jeg LITT mer av spørsmålet om banan-frekvens .... Finner likevel hele greia litt underlig...
Gjest Bellatrix Skrevet 23. september 2005 #12 Skrevet 23. september 2005 Og derved skjønte jeg LITT mer av spørsmålet om banan-frekvens .... Finner likevel hele greia litt underlig... ← Det er en parodi på en tråd på seksualitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå