Gå til innhold

Alle mannlige partiledere på Stortinget er over gjennomsnittet høye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjennomsnitthøyden på menn i Norge er 180 cm. Alle mannlige partiledere på Stortinget er over snittet høye.

Er det tilfeldig?

Anonymkode: 84cef...2a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjennomsnittlig høyde for etnisk nordiske menn, født etter 1980 er 183 cm.

Anonymkode: 3e441...f89

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Gjennomsnittlig høyde for etnisk nordiske menn, født etter 1980 er 183 cm.

Kilde?

Dette tror jeg ikke på

Anonymkode: c8a4b...b54

• Liker 1
Skrevet

Det er direkte bekymringsfullt. Fra før av er kriteriene for å nå fram i politikken kynisme, stort ego, og ansvarsløshet, dvs evnen til å ikke bry seg om vanvittig sløseri med andres penger eller at mange lider, så lenge de selv vinner valget og oppnår makt.
Vi bør ha et departement som er et slags forværelse for framtidige politikere med samfunnsansvar. Dette departementet bør screene alle potensielle politikere grundig. Resultatet av forarbeidet bør være offentlig tilgjengelig.
Det holder ikke at du har vært en godt likt bestyrer av et lokalt Samvirkelag, eller at du er høy og ansvarsløs.

Anonymkode: b3ba6...09a

Skrevet

Bare Chads😉

Anonymkode: 73e49...a60

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kilde?

Dette tror jeg ikke på

Anonymkode: c8a4b...b54

Hvorfor ikke? Tror du folk har blitt lavere med tiden?😂

Skrevet

At høye menn kommer seg lettere frem i verden enn lave menn er noe man har vært kjent med lenge. Hvorvidt det er årsaken i disse tilfellene vet jeg ikke, men det er nærliggende å tro det. 

Skrevet

Høye menn blir oppfattet som troverdige, kompetente og karismatiske. Egenskaper som er viktige for å trekke støttespillere og komme seg opp og fram.

Merk at de "oppfattes" som det. Det betyr ikke at de er det. Men det er det folk flest oppfatter. 

Jan Tore Sanner kommer aldri til å bli Høyre-leder. Det er jeg villig til å vedde hatten min på. Mye av årsaken er at han er lav. Og dermed oppfattes som mindre karismatisk og kompetent. 

Anonymkode: 93e7d...8bc

• Liker 1
Skrevet

KILDE OR GTFO

Anonymkode: a6f95...b81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...