AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 Jeg tror jeg er avhengig av kjæresten min. Avhengig av å høre fra han med jevne mellomrom gjennom dagen. Avhengig av kontinuerlig bekreftelse. Sender jeg en sms, og ikke får svar med engang sjekker jeg telefonen hvert minutt. Snakker jeg med andre på telefonen vil jeg helst de skal legge på så fort som mulig i tilfelle han ringer. Er redd for å skuffe han, redd for at han skal gå fra meg. Og vi har det egentlig superflott sammen, men det er følelsesmessig så tungt og hele tiden være så "på" og usikker hele tiden. Vi har vært sammen i 3 år. Og jeg elsker han. Hvordan bli kvitt en avhengighet? Hvordan roe seg ned og slappe litt mer av? Anonymkode: 8ebc1...306
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #2 Skrevet 26. august 2021 Heldig fyr, dette vil jeg ha. Jeg hadde elsket å ha noen som var så på. Beklager at jeg ikke hjelper deg Anonymkode: fd1d1...019
Mona123 Skrevet 26. august 2021 #3 Skrevet 26. august 2021 Skaffe deg en sunn hobby og et liv utenom han.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #4 Skrevet 26. august 2021 Er du voksen? Dette kan være normalt i ungdommen når man enda er emosjonelt umoden. Og så vokser man det av seg når man blir voksen og man tross alt skal fungere i arbeidslivet og gjerne som foreldre. Hvis du er voksen, og dette går ut over arbeidet ditt og din rolle som mor (forsømmer du dine barn ved å være fraværende? Gråter du av savn mens du burde kose deg og være aktiv med dem?), så bør du oppsøke profesjonell hjelp. Anonymkode: 2c614...ca8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå