AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 Har aldri vært i nærheten av forhold eller sex. Er situasjonen min helt håpløs eller er det mulig å komme ut av dette? Noen med tips til hvordan jeg kan endre livet mitt? Anonymkode: 9a000...f8f
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #2 Skrevet 25. august 2021 Det pleier jo å være årsaker til ensomheten eller singellivet. Er du veldig introvert, for eksempel? Snakker du når du møter fremmede, dater du? Er du overvektig? Er du opptatt av og interessert i kun sære ting, og skyver fra deg alle som ikke mener det samme, innenfor samme smale interessefelt? Det kan være haugevis av grunner. Men er du normalvektig og ikke ser ut som Ringeren av Notre Dame, bør du klare å hale i land et forhold en dag, hvis du bare klarer å snakke om løst og fast og være blid og pratsom på date med fyrer. Før eller siden vil du da treffe en det klaffer med og som liker deg tilbake. Det er matematikk bare, man "må kysse noen frosker" før man møter drømmeprinsen som regel. Anonymkode: 3e4f6...4f4 2
Hanna! Skrevet 25. august 2021 #3 Skrevet 25. august 2021 Ja, dette er mulig å endre, men det krever at noe forandrer seg. Vet ikke hva hovedproblemet ditt er. Kan du si litt om situasjonen din, hvordan du er, hva du har prøvd, hva slags mennesker og relasjoner du er interessert i?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #4 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det pleier jo å være årsaker til ensomheten eller singellivet. Er du veldig introvert, for eksempel? Snakker du når du møter fremmede, dater du? Er du overvektig? Er du opptatt av og interessert i kun sære ting, og skyver fra deg alle som ikke mener det samme, innenfor samme smale interessefelt? Det kan være haugevis av grunner. Men er du normalvektig og ikke ser ut som Ringeren av Notre Dame, bør du klare å hale i land et forhold en dag, hvis du bare klarer å snakke om løst og fast og være blid og pratsom på date med fyrer. Før eller siden vil du da treffe en det klaffer med og som liker deg tilbake. Det er matematikk bare, man "må kysse noen frosker" før man møter drømmeprinsen som regel. Anonymkode: 3e4f6...4f4 Vet ikke hvor lenge du har bodd under en stein, men folk med all slags kroppsfasonger finner seg sexpartnere og kjærester. Anonymkode: 97371...dcb 11
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #5 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet ikke hvor lenge du har bodd under en stein, men folk med all slags kroppsfasonger finner seg sexpartnere og kjærester. Anonymkode: 97371...dcb Dersom man er overvektig, kan man naturligvis også finne seg en partner. Men det er et uomtvistelig faktum at svært, svært mange menn helst vil ha en slank og normalvektig dame. Det er det som er mest ettertraktet. Så sliter man på dating-fronten og er overvektig, er vekten den tingen jeg først ville tatt fatt i og gjort noe med. Lik det eller ei, men overvektige damer blir faktisk oversett veldig ofte på dating-markedet og i samfunnet. Anonymkode: 3e4f6...4f4 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #6 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har aldri vært i nærheten av forhold eller sex. Er situasjonen min helt håpløs eller er det mulig å komme ut av dette? Noen med tips til hvordan jeg kan endre livet mitt? Anonymkode: 9a000...f8f Har du ventet til 28 så kan du vel vente til du blir gift? Men kanskje du skal prøve å finne ut hva slags mann du ser etter og hvor du skal spore ham opp? Anonymkode: d67db...b3b
Gabriel85 Skrevet 25. august 2021 #7 Skrevet 25. august 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Har aldri vært i nærheten av forhold eller sex. Er situasjonen min helt håpløs eller er det mulig å komme ut av dette? Noen med tips til hvordan jeg kan endre livet mitt? Anonymkode: 9a000...f8f Jeg vil veldig gjerne komme i kontakt med deg, hvis du ikke har noe imot det. 🙂
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #8 Skrevet 25. august 2021 Flytt til bygda der det er underskudd på menn -så ordner det seg nok! Anonymkode: 1d513...29e 1
Gjest ABM Skrevet 25. august 2021 #9 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har aldri vært i nærheten av forhold eller sex. Er situasjonen min helt håpløs eller er det mulig å komme ut av dette? Noen med tips til hvordan jeg kan endre livet mitt? Anonymkode: 9a000...f8f Ja det er mulig å komme ut av dette..du er 28 år og har puls..! Med rette innstillingen burde du trenge mindre enn 4 dager på å få deg en mann..
Hr. Aktiv Skrevet 25. august 2021 #10 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har aldri vært i nærheten av forhold eller sex. Er situasjonen min helt håpløs eller er det mulig å komme ut av dette? Noen med tips til hvordan jeg kan endre livet mitt? Anonymkode: 9a000...f8f Du må ta grep og oppsøke steder der det ferdes menn. Dvs. du må skaffe deg hobby eller jobb der det finnes menn. Så må du snakke med menn og date menn. Rusleturer i skog og mark er fint for å løse spenning og nerver. Gjerne fyre opp et bål der dere "griller" noe så enkelt som ei pølse eller to. Det er null stess å ta med både hakket løk, dressing og ketschup. Resten fikser seg selv hvis det er noe der. 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #11 Skrevet 25. august 2021 Det spørs jo helt på hvorfor det har blitt slik. Anonymkode: 48294...534
Aqila Skrevet 25. august 2021 #12 Skrevet 25. august 2021 Bor du i Oslo området skulle gjerne blitt med deg mange steder, tro meg du hadde fått masse oppmerksomhet og litt små snakking her og der. Wooops er en ny dør åpen 😃 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #13 Skrevet 25. august 2021 Hr. Aktiv skrev (1 time siden): Du må ta grep og oppsøke steder der det ferdes menn. Dvs. du må skaffe deg hobby eller jobb der det finnes menn. Så må du snakke med menn og date menn. Rusleturer i skog og mark er fint for å løse spenning og nerver. Gjerne fyre opp et bål der dere "griller" noe så enkelt som ei pølse eller to. Det er null stess å ta med både hakket løk, dressing og ketschup. Resten fikser seg selv hvis det er noe der. Herregud så vanskelig du gjør det. Vi er ikke på 80-tallet. Har du hørt om "Tinder"? Når det er sagt så mistenker jeg at det finnes visse grunner til at en kvinne på 28 år aldri har vært i nærheten av sex. Og det har med utseende og vekt å gjøre. Så det beste du kan gjøre TS er å ta skikkelig grep om ditt utseende, og gå ned i vekt om du er sterkt overvektig. Deretter ta noen bra bilder og meld deg på tinder. Anonymkode: 6c6a4...aaf 2
Hanna! Skrevet 25. august 2021 #14 Skrevet 25. august 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Herregud så vanskelig du gjør det. Vi er ikke på 80-tallet. Har du hørt om "Tinder"? Når det er sagt så mistenker jeg at det finnes visse grunner til at en kvinne på 28 år aldri har vært i nærheten av sex. Og det har med utseende og vekt å gjøre. Så det beste du kan gjøre TS er å ta skikkelig grep om ditt utseende, og gå ned i vekt om du er sterkt overvektig. Deretter ta noen bra bilder og meld deg på tinder. Anonymkode: 6c6a4...aaf Nå vet ingen av oss helt hva dette handler om, men jeg hadde vedda på at det heller handler om at TS tar for lite initiativ eller venter på at alt klaffer perfekt. Jeg kjenner mange tykke kvinner som regnes som mindre pene som har kjærester. De er morsomme, interessante, har noen "gutteinteresser" og kule å være rundt. Fine kjærester har de funnet seg også, ikke bare noen å ta til takke med. 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #15 Skrevet 25. august 2021 Jeg synes det er komisk hvordan tråden vris til at ts helt sikkert er overvektig, utfra et kort HI. Hun kan være modellpen for alt vi vet, men ha hodet fullt av sperrer, eller vrangforestillinger Mitt første tips er vel å gi litt mer av deg selv, når du spør om hjelp. Anonymkode: 4bef7...032 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #16 Skrevet 25. august 2021 Herregud du er kvinne. Det er menn som er fuckd om de er i din situasjon. Anonymkode: 71f75...8d7
Kjøttmeisen Skrevet 25. august 2021 #17 Skrevet 25. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud så vanskelig du gjør det. Vi er ikke på 80-tallet. Har du hørt om "Tinder"? Når det er sagt så mistenker jeg at det finnes visse grunner til at en kvinne på 28 år aldri har vært i nærheten av sex. Og det har med utseende og vekt å gjøre. Så det beste du kan gjøre TS er å ta skikkelig grep om ditt utseende, og gå ned i vekt om du er sterkt overvektig. Deretter ta noen bra bilder og meld deg på tinder. Anonymkode: 6c6a4...aaf Er du helt idiot?! Orker ikke kommentere nærmere hvor trangsynt den kommentaren der var.. Til TS: Hvorfor tror du at du aldri har vært i et forhold tidligere? Det er selvsagt håp, men først må du finne ut hvorfor du er i situasjonen du er i:) Endret 25. august 2021 av Kjøttmeisen 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #18 Skrevet 25. august 2021 Ja, Ts det er håp for deg! Jeg var jomfru og temmelig ukysset til jeg var 30. Slå den du! Det var ikke på grunn av verken religion, kresenhet eller stygt utseende. For min del handlet det om usikkerhet, dårlig selvtillit og at jeg alltid har vært introvert og ikke så god på sosiale relasjoner. Og så føles alt verre og vanskeligere jo eldre man blir, fordi det er flaut og unormalt å være sånn i et samfunn der alle ser ut til å ha masse sex og stadig har noe på gang. Men jeg traff nå etterhvert en fyr da, som ikke hadde noe problem med verken at jeg var ei gammel jomfru eller at jeg er en merkelig skrue. Vi har nå vært sammen i over ti år. Kan jeg, så kan du! Anonymkode: fa326...2ed 4
Lea Skrevet 25. august 2021 #19 Skrevet 25. august 2021 Overvekt har vell ikke noe med saken å gjøre. Er mange overvektige som ikke er singel. 2
Jr.Garcon Skrevet 26. august 2021 #20 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har aldri vært i nærheten av forhold eller sex. Er situasjonen min helt håpløs eller er det mulig å komme ut av dette? Noen med tips til hvordan jeg kan endre livet mitt? Anonymkode: 9a000...f8f Absolutt ikke håpløst. Mange menn og kvinner som er og har vært i tilsvarende situasjon. Tipset må vel bli å se litt på hva slags valg du har tatt - de som har ført deg ditt du er i dag. Å så se på hva slags valg du istedet bør begynne å ta for å oppnå et annet utfall/ havne på et annet sted. Kan være så "enkelt" som å oftere takke ja til sosiale ting, si ja til en bytur selv om man alltid pleier å si nei, registrere seg på en dating side selv om man alltid har følt det er kleint osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå