AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 Jeg kjenner veldig lite under sex. Jeg liker nærheten som kommer med sex, men kjenner ikke så mye under penetrering. Hvis mannfolka vil holde på i 15-20 minutter så blir jeg stresset fordi da har det dabbet skikkelig av for meg. Hvis jeg mottar oralsex, så må de være veldig røff for at jeg i det hele tatt skal kjenne det Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med innlegget. Kanskje bare noen som kan fortelle meg at det er normalt eller at man kan gjøre noe for å gjøre det bedre? Jeg føler at mange menn er så fokusert på at kvinnen skal få orgasme at jeg blir så stressa. Anonymkode: bed05...820 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #2 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg kjenner veldig lite under sex. Jeg liker nærheten som kommer med sex, men kjenner ikke så mye under penetrering. Hvis mannfolka vil holde på i 15-20 minutter så blir jeg stresset fordi da har det dabbet skikkelig av for meg. Hvis jeg mottar oralsex, så må de være veldig røff for at jeg i det hele tatt skal kjenne det Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med innlegget. Kanskje bare noen som kan fortelle meg at det er normalt eller at man kan gjøre noe for å gjøre det bedre? Jeg føler at mange menn er så fokusert på at kvinnen skal få orgasme at jeg blir så stressa. Anonymkode: bed05...820 Jeg kjenner heller ikke mye. Kommer ikke av oralsex eller å ta på meg selv under samleie. Føler meg unormal og som en særdeles kjedelig sexpartner. Anonymkode: abd87...1de 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #3 Skrevet 25. august 2021 Dere trenger å knulle en mann med stor kuk Anonymkode: 0bc6d...bde 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #4 Skrevet 25. august 2021 Store vaginaer? Er dere lysten på mannen? Dere må jo like det han gjør? Anonymkode: 9f66b...af9 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #5 Skrevet 25. august 2021 Vant til å gi deg selv orgasme med harde bevegelser eller heftig vibrasjon? Anonymkode: 511a5...cb4 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #6 Skrevet 25. august 2021 Bruker du vibrator osv så kan dt være derfor.. vil tro du blir mindre følsom utvendig værtfall md mye hard vibrering. føleseløs under penetrering kan være at du må stramme opp bekkenbunnsmusklene, kjenner du noe om du kniper / presser penis ut under sex? Om ik ville jeg ha starta md knipeøvelser og kjøpt vaginakuler. masse lykke til Anonymkode: 627e9...dfb 2
Gabriel85 Skrevet 25. august 2021 #7 Skrevet 25. august 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg kjenner heller ikke mye. Kommer ikke av oralsex eller å ta på meg selv under samleie. Føler meg unormal og som en særdeles kjedelig sexpartner. Anonymkode: abd87...1de Pleier du å onanere?
visp Skrevet 25. august 2021 #8 Skrevet 25. august 2021 Hodet ditt er ikke med. Altså, du er ikke kåt vil jeg tro. 5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #9 Skrevet 25. august 2021 visp skrev (40 minutter siden): Hodet ditt er ikke med. Altså, du er ikke kåt vil jeg tro. Hvis man ikke er kåt, gjør det vondt å ha sex.... Så da kjenner man særdeles mye Anonymkode: 302e1...690 1
Rosatoast Skrevet 25. august 2021 #10 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis man ikke er kåt, gjør det vondt å ha sex.... Så da kjenner man særdeles mye Anonymkode: 302e1...690 Helt feil. Man kan fint bli, og være - våt, uten å være kåt. Under sex og før sex 8
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #11 Skrevet 25. august 2021 Mener du at du virkelig ikke kjenner noe eller at du ikke får noe ut av penetrering? Jeg kjenner det absolutt men får ikke noe spesielt ut av det. Ingen nytelse Anonymkode: 16287...4f6 1
visp Skrevet 25. august 2021 #12 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvis man ikke er kåt, gjør det vondt å ha sex.... Så da kjenner man særdeles mye Anonymkode: 302e1...690 Tenkte kanskje hun bruker mye glidemiddel om hun ikke er tent. Om hun ikke er våt så vil det kjennes ja, og ikke på den gode måten.
blåbærpai Skrevet 25. august 2021 #13 Skrevet 25. august 2021 Du må koble på hodet. Du må ta deg tid og rom og faktisk kjenne etter hvordan følelsen av penetrasjon faktisk føles. Istedet for å tenke «oj, jøsss, kjør på» («men hva med meg?») Hadde sex med mannen i lunsjen idag (elsker hjemmekontor😄). Han er average i størrelse. Jeg har født et barn. Og kontakten med egne muskler endrer seg med syklusen. Men idag? Jeg hadde lyst på det. På ham. Kjenne på det. Tok kontroll og styrte ham dit jeg ville ha ham. Koblingen hjerne/kjød er undervurdert. Så må jeg bare legge til at en mann ofte plukker opp nevnte lyst og av natur vil pushe litt ekstra. Og mange leser oss om vi bare flipper sida. Som igjen treffer der det skal. Som du nevner selv; stress blir en blokker for deg. Vet «stress ned» kan øke til mer stress. Men det er mitt eneste tips. Stress ned. Og tillat deg selv å kjenne etter hvor det treffer og ikke. Vær tilstede. 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #14 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bruker du vibrator osv så kan dt være derfor.. vil tro du blir mindre følsom utvendig værtfall md mye hard vibrering. føleseløs under penetrering kan være at du må stramme opp bekkenbunnsmusklene, kjenner du noe om du kniper / presser penis ut under sex? Om ik ville jeg ha starta md knipeøvelser og kjøpt vaginakuler. masse lykke til Anonymkode: 627e9...dfb Der er ingen vitenskapelige studier som viser at klitoris får nedsatt følsomhet ved langvarig bruk av vibrator. Bare søk det opp, så finner du studier som er gjort på det. Om det var slik hos kvinner og menn, så kunne ikke menn runke til slutt fordi sensitiviteten ble ødelagt. Anonymkode: 0bc6d...bde 5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #15 Skrevet 25. august 2021 blåbærpai skrev (3 minutter siden): Du må koble på hodet. Du må ta deg tid og rom og faktisk kjenne etter hvordan følelsen av penetrasjon faktisk føles. Istedet for å tenke «oj, jøsss, kjør på» («men hva med meg?») Hadde sex med mannen i lunsjen idag (elsker hjemmekontor😄). Han er average i størrelse. Jeg har født et barn. Og kontakten med egne muskler endrer seg med syklusen. Men idag? Jeg hadde lyst på det. På ham. Kjenne på det. Tok kontroll og styrte ham dit jeg ville ha ham. Koblingen hjerne/kjød er undervurdert. Så må jeg bare legge til at en mann ofte plukker opp nevnte lyst og av natur vil pushe litt ekstra. Og mange leser oss om vi bare flipper sida. Som igjen treffer der det skal. Som du nevner selv; stress blir en blokker for deg. Vet «stress ned» kan øke til mer stress. Men det er mitt eneste tips. Stress ned. Og tillat deg selv å kjenne etter hvor det treffer og ikke. Vær tilstede. Herregud, hvis det hadde vært så lett, hadde vi ikke trengt sexologer. Følsomheten i underlivet varier - rent nevrologisk - mye fra individ til individ, og det har ingenting med mental «tilstedeværelse» å gjøre. Tipset om å «koble på hodet» høres ut som et sitat fra en dum blogg. . Anonymkode: 086fe...915 7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #16 Skrevet 25. august 2021 Hos meg sitter det i hodet. Er et par ganger jeg har hatt sex uten å være interessert eller at jeg har vært veldig stressa. Da har jeg følt utrolig lite. Vanligvis føler jeg mye. For meg handlet det om at jeg ikke hadde fokuset og kåtheten. Anonymkode: e33b7...36f 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #17 Skrevet 26. august 2021 Gabriel85 skrev (9 timer siden): Pleier du å onanere? Ja, men womanizer. Anonymkode: abd87...1de
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #18 Skrevet 26. august 2021 Er det medisin inne i bildet? Hormonprevensjon, antidepressiva etc? Tidligere bruk? Anonymkode: 0b66c...3ad 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #19 Skrevet 26. august 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Hos meg sitter det i hodet. Er et par ganger jeg har hatt sex uten å være interessert eller at jeg har vært veldig stressa. Da har jeg følt utrolig lite. Vanligvis føler jeg mye. For meg handlet det om at jeg ikke hadde fokuset og kåtheten. Anonymkode: e33b7...36f Nå har jeg alltid vært sånn Det er ikke noe vanligvis føler jeg.. Jeg har alltid kjent lite. TS Anonymkode: bed05...820
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #20 Skrevet 26. august 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er det medisin inne i bildet? Hormonprevensjon, antidepressiva etc? Tidligere bruk? Anonymkode: 0b66c...3ad For min del? Som sagt over så har jeg alltid vært sånn Jeg bruker P-stav nå for å unngå graviditet, men det er jo det. Aldri tatt antidepressiva Anonymkode: bed05...820
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå