Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en clareblue digitaltest i dag, fordi jeg var et par dager på overtid med mens, noe jeg er fra tid til annen, jeg går ikke på p-piller eller annen prevensjon da jeg ikke tåler dette, men vi bruker alltid kondom. Har ikke merket at den har sprukket. Kan testen være falsk positiv?

Anonymkode: f3199...962

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Tok en clareblue digitaltest i dag, fordi jeg var et par dager på overtid med mens, noe jeg er fra tid til annen, jeg går ikke på p-piller eller annen prevensjon da jeg ikke tåler dette, men vi bruker alltid kondom. Har ikke merket at den har sprukket. Kan testen være falsk positiv?

Anonymkode: f3199...962

Det er veldig liten sjanse for falsk positiv. Hvis test er positiv og du ikke får mensen i tide er du gravid :)

Anonymkode: 31cd4...91b

• Liker 1
Skrevet

Kan være falsk positiv ved svulst eller lignende, ellers er det sjeldent falsk positiv 

Anonymkode: 80bfa...9a6

Skrevet

Tar ting å spørre om. Du har ikke fått mensen og graviditetstest slår ut positivt. Du er gravid. Gratulerer.

Anonymkode: bdb1f...c58

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Tar ting å spørre om. Du har ikke fått mensen og graviditetstest slår ut positivt. Du er gravid. Gratulerer.

Anonymkode: bdb1f...c58

Evt. kondolerer. 

Anonymkode: 80bfa...9a6

Skrevet

Det finnes en tilstand hvor en svulst produserer HCG. Men det er svært sjeldent. Er den positiv så er du gravid. 

Anonymkode: 24ea2...f94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...