AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 Hva er vanlig? Hvordan gikk det å bo sammen mens dere hadde gjort det slutt? Anonymkode: 2ba72...824
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #2 Skrevet 25. august 2021 1 uke. Var helt jævlig. Konstant mas om at vi skal bli sammen igjen og furting. Skulle egentlig flytte etter 1 mnd, men etter 1 uke var jeg potte lei og dro Anonymkode: 96811...ec0
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #3 Skrevet 25. august 2021 Et par måneder. Det gikk helt greit. Anonymkode: 65220...fea
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #4 Skrevet 25. august 2021 Vi tok beslutningen rett før påske i år, men bor fortsatt sammen. Bruddet er egentlig udramatisk, han ønsket å flytte fordi der ikke føltes riktig lenger, han hadde vel ikke de riktige følelsene lenger. Vi har ett felles barn. Grunnen til at vi fortsatt bor sammen er fordi vi ønsket at han skulle kjøpe bolig i nærheten, så vi stresset ikke. Har funnet bolig nå, og har gradvis begynt å flytte ut. Til nå har vi bodd sammen som normalt, egentlig. Anonymkode: d3225...6ad
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #5 Skrevet 25. august 2021 Et par måneder. Det var en lettelse da han endelig flyttet! Anonymkode: 7123e...1dd
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #6 Skrevet 25. august 2021 Han dro samme dagen, og vi har ett barn. Tror det er mindre normalt enn å måtte bo sammen en stund! Så han lever på airbnb nå Anonymkode: 154bf...6ec
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #7 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han dro samme dagen, og vi har ett barn. Tror det er mindre normalt enn å måtte bo sammen en stund! Så han lever på airbnb nå Anonymkode: 154bf...6ec Airbnb 🤣 oookei. Det hørtes veldig midlertidig ut for hans del Anonymkode: 96811...ec0
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #8 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Airbnb 🤣 oookei. Det hørtes veldig midlertidig ut for hans del Anonymkode: 96811...ec0 Ja, selvfølgelig er det midlertidig til han finner noe nytt ☺️ Anonymkode: 154bf...6ec
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #9 Skrevet 25. august 2021 Brudd i oktober og ventet til etter nyttår og fortelle barn, han flyttet ut i mars, dvs 5 måneder. Angrer mye på at ikke bare gjennomførte hele bruddet i oktober! Grunnen er at han fortrengte hele greia og ikke begynte bearbeiding før han flyttet, og definerer tidspunkt for bruddet utflyttingsdatoen, dette har gjort det vanskeligere nå etterpå. Anonymkode: 2760c...3c0
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #10 Skrevet 25. august 2021 Vi bodde sammen 4-5 måneder etter brudd. Jeg kjøpte hus i nærheten som jeg fikk overta tre uker før jul, så utsatte flytting til nyttår. Ville ikke at ungene skulle flytte 'to ganger'. Det var tyngre å bo sammen de månedene enn jeg hadde trodd. Ikke krangling, men en trykket stemning. Han meldte seg helt ut av alt det praktiske som måtte ordnes, og klarte ikke å støtte ungene gjennom den vanskeligste første tiden. Det ble en enorm lettelse å endelig flytte ut. Anonymkode: 625d4...a1c
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #11 Skrevet 25. august 2021 Brudd kom som en overraskelse, han hadde mistet følelsene. Siden vi hadde barn og vært sammen i mer enn et ti-år ønsket jeg å gå i terapi, han godtok det etterhvert. Kom selvsagt ingen vei, man kan ikke tvinge noen uten følelser for en å elske en. Viste seg det var en annen inne i bildet. Tok ca en mnd fra overraskelsen kom til jeg og barna var ute. Seks uker til den nye flyttet inn. Angrer på den mnd, hadde vært nok med å ydmyke seg selv en ukes tid… fikk gjort unna en god del bearbeiding da:) Anonymkode: 0a01a...8ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå