Gå til innhold

Hekter meg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er problemet? Jeg er 26 år nå, og har en litt for livlig fantasi. Har aldri hatt et seriøst forhold. Blir svak for damer bare de har en egenskap jeg ser opp til, og de viser meg litt interesse. Så oppfører jeg meg uunngåelig som en tulling og ødelegger det før eller siden. Ofte av usikkerhet. Noen ganger til og med fordi jeg i utgangspunktet ikke var så interessert. Eller fordi jeg ikke vet hva jeg vil. Så blir det som bare var en mulighet plutselig total krise å miste.

Hele livet mitt dreier seg plutselig om det. Jeg er en ussel taper og hun er redningen. Ei jeg vil tilbringe livet med. Alt ved henne blir bra. Også svake egenskaper. Til og med at hun skulle drite i meg, for det betyr jo at hun vet hva hun vil og har grenser. I motsetning til meg.

Sånn har det vært så lenge jeg kan huske. Sier ikke at jeg faller for alle damer som ser min vei, men det er sånn det går når muligheten for noe mer nærmer seg. Eller bare at jeg innbiller meg det. Det har skjedd etter ett møte også. Og jeg er i utgangspunktet ikke desperat etter et forhold en gang. Klarer meg fint uten ellers.

Men jeg trenger en annen utvei enn ei som ikke vil ha meg. Har noen her den? 

Anonymkode: 7acc8...1cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner litt hva du mener, men kanskje en start er nettopp det At du er bevisst handlingsmønsteret ditt, hva er det du gjør når du oppfører deg som en tulling? Kunne du endret noe i den atdferden slik at det er mindre sannsynlig at du ødelegger sjansen din?

Anonymkode: c7353...93f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...