Gå til innhold

Påbudt at damer går med sokker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det burde være forbudt for damer å gå uten strømper, det blir vanskelig for gutta  å konsentrere seg når man ser nakne lakkerte tær.

Kjør debatt

Anonymkode: bba9a...7b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjeder du deg?

Anonymkode: b1cfd...422

• Liker 5
Skrevet

Aldri sett noen som lakkerer tærne? 

Anonymkode: 70c7c...89e

• Liker 2
Skrevet

Kjør debatt? 🙉

Anonymkode: d044e...8e3

• Liker 3
Skrevet

Ditt problem.  Jeg går barføtt 12 mnd i året om jeg vil. Lakkerte tånegler er ikke mer sexy enn lakkerte fingernegler.  Jeg har ikke ansvar for gud og  hvermanns fetisher. 

• Liker 2
Skrevet

Enig i at ALLE bør bruke sokker......tær er IKKE sexy,og ikke noe alle trenger å vise frem til alle.

Anonymkode: ae61f...c34

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig i at ALLE bør bruke sokker......tær er IKKE sexy,og ikke noe alle trenger å vise frem til alle.

Mine er fine og jeg viser de så ofte jeg vil.  Har du så fobi for kroppsdeler bør du  holde deg innendørs.

• Liker 2
Skrevet
Peonjenta skrev (På 30.8.2021 den 1.10):

Mine er fine og jeg viser de så ofte jeg vil.  Har du så fobi for kroppsdeler bør du  holde deg innendørs.

Det er vel ikke fobi selv om en synes tær IKKE er sexy ? At du synes du har så veldig fine tær er ditt problem, ikke sikkert alle er like enig i det.

• Liker 1
Skrevet

Noen ganger bruker jeg sokker mens andre ganger ikke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er vel ikke fobi selv om en synes tær IKKE er sexy ? At du synes du har så veldig fine tær er ditt problem, ikke sikkert alle er like enig i det.

Det er da virkelig ikke et problem at jeg har fine føtter du. Er glad for det 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.8.2021 den 1.08):

Ja, for det er kjempelekkert å tenke på stanken som genereres fra innestengte tær i tette sko, med sokker, når gradestokken bikker 25+. 😣

Anonymkode: bd176...18c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.9.2021 den 17.37):

Ja, for det er kjempelekkert å tenke på stanken som genereres fra innestengte tær i tette sko, med sokker, når gradestokken bikker 25+. 😣

Verre når skoene absorberer all svetten og ikke sokkene. Grøss og gru. Sokkene vaskes. Hvor ofte vasker du de ekle skoene dine? 

• Liker 2
Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.8.2021 den 17.47):

Det burde være forbudt for damer å gå uten strømper, det blir vanskelig for gutta  å konsentrere seg når man ser nakne lakkerte tær.

Kjør debatt

Hvorfor skal din dårlige konsentrasjonsevne bli andres byrde? 

Skrevet

Når man kjører hest bruker man av og til skylapper for å forhindre at hestene blir skremt eller forstyrret av ting som kommer fra siden. Kanskje det burde vært påbudt med bind for øya for mannfolk som ikke klarer å konsentrere seg dersom de ser et par kvinnebein? 

Anonymkode: 1bdd5...110

• Liker 2
Skrevet

Charlotte York trying On shoes sex and the city 🤪 han selgeren er det du får meg til å tenke på

🚗 debatt

Anonymkode: 0b25b...ece

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Verre når skoene absorberer all svetten og ikke sokkene. Grøss og gru. Sokkene vaskes. Hvor ofte vasker du de ekle skoene dine? 

Er det 25+ går jeg stort sett i åpne sko/sandaler.

Skrevet

Det burde være forbudt for mannfolk å gå i bar overkropp, det er kvalmt!

Anonymkode: 4dc2d...d65

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det burde være forbudt for mannfolk å gå i bar overkropp, det er kvalmt!

Anonymkode: 4dc2d...d65

Hvorfor et det kvalmt ?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.8.2021 den 1.08):

Hvorfor skal alt være så sexy hele tiden? 🙄

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.8.2021 den 17.47):

Kjør debatt

Du får gjerne mene det, men gidder ikke endre vanene mine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...