J.E Skrevet 25. august 2021 #1 Del Skrevet 25. august 2021 Det viser seg at det er ikke bare varslere som Andersen, Klein , Nyborg, Gilbert osv som mener man ha strengere regler i møte med viruset. 2300 norske leger er med i en gruppe for strengere regler. Men de tør ikke å motsi FHI på grunn av konsekvensene. https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/landets-to-smittevernprofessorer-mener-fhi-ikke-taler-kritikk-1.15110652 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbalala Skrevet 25. august 2021 #2 Del Skrevet 25. august 2021 Så dersom jeg melder meg inn i en gruppe som heter "Leger for strengere tiltak" så blir jeg automatisk en lege? Wow, visste ikke at det var så enkelt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.E Skrevet 25. august 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 25. august 2021 (endret) Barbalala skrev (16 minutter siden): Så dersom jeg melder meg inn i en gruppe som heter "Leger for strengere tiltak" så blir jeg automatisk en lege? Wow, visste ikke at det var så enkelt! Nei så enkelt er det heller ikke. De må registere seg med HPR nummer. Så hvem som helst kan ikke bli med nei. Endret 25. august 2021 av J.E 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robert Koch Skrevet 25. august 2021 #4 Del Skrevet 25. august 2021 23 minutter siden, Barbalala said: Så dersom jeg melder meg inn i en gruppe som heter "Leger for strengere tiltak" så blir jeg automatisk en lege? Wow, visste ikke at det var så enkelt! Nei, det er når du registrerer deg i the Great Barrington Declaration at du automatisk blir lege. De har ingen kontroll. Det vet både Dr. Person Fakename og Dr. Notaf Uckingclue, som begge har vært medlemmer der lenge. Du blir en bedre lege av å studere ved et medisinsk fakultet enn å melde deg inn der. Just for the record. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 25. august 2021 #5 Del Skrevet 25. august 2021 Denne artikkelen er ett år gammel.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg