Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 23. september 2005 #1 Skrevet 23. september 2005 Hva gjør dere for å beholde gnisten i forholdet? Noen som har noen gode tips for å unngå at hverdagen og rutinelivet overtar?
Gjest Sarkasma Skrevet 23. september 2005 #2 Skrevet 23. september 2005 Nei. Hvorfor skal du ha det noe bedre enn oss andre?
Nabodama Skrevet 23. september 2005 #3 Skrevet 23. september 2005 Koser mye, viser at vi er glad i hverandre, gir komplimenter, oppmerksomhet osv.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #4 Skrevet 23. september 2005 Hverdagen kommer uansett. Sånn er det bare. Kunsten er å holde ut også i de grå dagene og ikke forvente at det skal være rosenrødt hele tiden.
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2005 #5 Skrevet 23. september 2005 Vi er flinke til å gi klemmer og kyss, alltid morgen og kveld, når vi skilles og møtes før/etter jobb. Men gnisten...jeg vet ikke om det er det som er den. Jeg tror/vet at den første, himmelske forelskelsen går over, og etterhvert så blir man ikke så fokusert på akkurat det. Men det er viktig å vise at man setter pris på hverandre!
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #6 Skrevet 23. september 2005 Vær spontan! Kom med en konsertbillett, en rose, hva som helst.. når den andre minst venter det.
Gjest Manic Skrevet 23. september 2005 #7 Skrevet 23. september 2005 Det viktigste er vel å ta litt initiativ selv, og håpe det smitter over til den andre. For det hjelper ikke å gå å tenke at gnisten er vekk, man må selv skape litt gnist Har tatt meg selv i å savne gnisten mange ganger, og finner til slutt ut at jeg må finne på noe alla foreslå kino, middag ute, pynte meg osv....
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #8 Skrevet 23. september 2005 Vær spontan! Kom med en konsertbillett, en rose, hva som helst.. når den andre minst venter det. ← Helt ærlig.. Kjenner du NOEN som er sånn i det hele tatt?? Blomster kansje ja for det er ikke såå uvanlig men mer enn det? Konsertbilletter skjer vel ikke mange? Gå spontane turer, dra på kunstutstillinger og så videre...................... Jada, Mr right
Arkana Skrevet 23. september 2005 #9 Skrevet 23. september 2005 Vi er flinke til å gi klemmer og kyss, alltid morgen og kveld, når vi skilles og møtes før/etter jobb. Men gnisten...jeg vet ikke om det er det som er den. Jeg tror/vet at den første, himmelske forelskelsen går over, og etterhvert så blir man ikke så fokusert på akkurat det. Men det er viktig å vise at man setter pris på hverandre! ← Enig med deg. Vi er også flinke med kyss til slike anledninger (og ellers også da). Ellers er lørdagene "vår" dag. Prøver å unngå å ha besøk eller dra på besøk den dagen og bare gjøre ting sammen oss to. Vi er f.eks. ofte ute og handler og spiser lunsj ute den dagen, og lager god mat hjemme på kvelden, spiller spill sammen eller ser en film, hva som helst egentlig.
Imedeen Skrevet 23. september 2005 #10 Skrevet 23. september 2005 Helt ærlig.. Kjenner du NOEN som er sånn i det hele tatt?? Blomster kansje ja for det er ikke såå uvanlig men mer enn det? Konsertbilletter skjer vel ikke mange? Gå spontane turer, dra på kunstutstillinger og så videre...................... Jada, Mr right Hmmmm.....helt ærlig så har ihvertfall jeg det sånn med kjæresten min:) Han har overrasket meg med konserbillet til yndlings-bandet vårt - med "vår" sang og jeg kommer garantert til å gjøre det samme neste gang det er noen aktulle som holder konsert:) Vi gjør sånne ting med jevne mellomrom - men det er alltid en overraskelse for den andre! Vi kjøper og lager ofte ting til hverandre og gir det som gaver, skriver søte lapper, kort og brev til hverandre:) Likevel så tror jeg det viktigste er de små tingene man gjør - mange her som nevner kyss og klemmer og det gjør vi hele tiden vi også...... Mange vil sikkert si at vi er FOR sukkersøte med kyss, kos og gloser, men det holder "gnisten" levende hos oss.... Vi gir hverandre ofte ros, skryter mye av hverandre og tar aldri noe for gitt - da føler vi oss begge verdsatt. Det siste har de faktisk funnet ut i forskning at er et av kriteriene for et langvarig forhold, sammen med samme døgnrytme - det har IKKE vi.....men det ser da ut til å gå bra likevel. Vi gjør hverandre tjenester hele tiden, fra bittebitte små til store! Gjensidig da - det er viktig! Vi lever også VELDIG hektiske liv hver for oss men beundrer den andre for pågangen og energien i stedenfor å fokusere på det negative. Det hektiske gir oss mye å prate om og vi tar oss mye tid til å prate sammen..... må innrømme at jeg er den mest ivrige på skravlinga, men han lytter og han er mye flinkere til å prate enn de andre jeg har vært med - i grunnen tror jeg det er fordi vi er så like og derfor liker å prate om mye av de samme tingene.........
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #11 Skrevet 23. september 2005 Helt ærlig.. Kjenner du NOEN som er sånn i det hele tatt?? Blomster kansje ja for det er ikke såå uvanlig men mer enn det? Konsertbilletter skjer vel ikke mange? Gå spontane turer, dra på kunstutstillinger og så videre...................... Jada, Mr right ← Øh.. hva mener du? Et forhold er faktisk hardt arbeid. Så man BURDE hvertfall gjøre sånt. Konsert var bare et eksempel.
Gjest Gjest_luni Skrevet 24. september 2005 #13 Skrevet 24. september 2005 Har man truffet den rette så kommer det av seg selv tror jeg. Selv om det går opp og ned for alle en eller annen gang. Det imeden sier passer ikke oss i det hele tatt. Det blir for sukkersøtt og vi er litt tøffere i kantene (i senga og ). Det har sikkert noe med alder å gjøre. Vi er i slutten av 20 årene begge to.
Belit Skrevet 24. september 2005 #14 Skrevet 24. september 2005 Med tiden blir det liksom mer snakk om glør enn om gnist, føler jeg... Men glør lager også bål Jeg synes fortsatt mannen min er en av de peneste og mest sexy menn jeg har sett, og at han har personlige kvaliteter som gjør at andre ikke rekker ham til knærne engang, og det hjelper en hel del på de varme følelsene både i senga og over vaskebøtter og matlaging.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå