AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 Hei, Er i uke 10 og er sykemeldt. Jeg vil gjerne tilbake i jobb neste uke, men tanken på det virker fjernt når jeg har veldig lite energi. På toppen av graviditeten har jeg også jernmangel. Jeg blir sliten bare av en tur til butikken, må ofte hvile/sove i 2-3 timer om dagen, klarer ikke å stå opp tidlig. Trening orker jeg ikke tanken av en gang. Hele dagen min er ganske uproduktiv… Har en jobb der det er hektisk og høyt tempo. Noen tips til hvordan jeg skal få energinivået opp?! Anonymkode: dd98f...ac2
Mnjah Skrevet 25. august 2021 #2 Skrevet 25. august 2021 Du er i første trimester. Kroppen din bestemmer. Sånn er det. Bare å vente til andre trimester, så blir det bedre. 5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #3 Skrevet 25. august 2021 Det går nok ikke opp til normalt nivå før barnet er født dessverre. Men de aller fleste opplever noe bedring i 2 trimester. Da kommer deler av energien tilbake. Ved jernmangel må du regne med at dette ikke blir særlig mye bedre i løpet av graviditeten. Selv om du tar tilskudd kan det være vanskelig å behandle jernmangel i svangerskapet. Anonymkode: 37db5...1ae 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #4 Skrevet 25. august 2021 Du må bare vente, det ble bedre i andre trimester for meg. Anonymkode: 783b2...f3f
Anjatapinjata Skrevet 25. august 2021 #5 Skrevet 25. august 2021 Ble bedre for meg i andre trimester. Jeg sovnet stående og sittende og kunne ikke jobbe da det kunne vært farlig. Jobbet igjen når det værste ga seg 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå