Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er i uke 10 og er sykemeldt. Jeg vil gjerne tilbake i jobb neste uke, men tanken på det virker fjernt når jeg har veldig lite energi. På toppen av graviditeten har jeg også jernmangel. Jeg blir sliten bare av en tur til butikken, må ofte hvile/sove i 2-3 timer om dagen, klarer ikke å stå opp tidlig. Trening orker jeg ikke tanken av en gang. Hele dagen min er ganske uproduktiv…

Har en jobb der det er hektisk og høyt tempo. Noen tips til hvordan jeg skal få energinivået opp?! 

Anonymkode: dd98f...ac2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er i første trimester. Kroppen din bestemmer. Sånn er det. Bare å vente til andre trimester, så blir det bedre.

• Liker 5
Skrevet

Det går nok ikke opp til normalt nivå før barnet er født dessverre. Men de aller fleste opplever noe bedring i 2 trimester. Da kommer deler av energien tilbake. Ved jernmangel må du regne med at dette ikke blir særlig mye bedre i løpet av graviditeten. Selv om du tar tilskudd kan det være vanskelig å behandle jernmangel i svangerskapet.

Anonymkode: 37db5...1ae

• Liker 1
Skrevet

Du må bare vente, det ble bedre i andre trimester for meg. 

Anonymkode: 783b2...f3f

Skrevet

Ble bedre for meg i andre trimester. Jeg sovnet stående og sittende og kunne ikke jobbe da det kunne vært farlig. Jobbet igjen når det værste ga seg 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...