Gå til innhold

Vil gå fra ham men blir blendet når jeg er sammen med ham

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg kjenner på kroppen og følelser og snakker om mannen min (f.eks til terapauten min) er jeg helt sikker på at jeg vil ut av et kontrollerende ekteskap, han har brukt sinne/aggressiv oppførsel og ubesluttsomhet til å manipulere meg til å tilpasse meg ham i åresvis. Men når han er i samme rom er det akkurat som om jeg resignerer og «glemmer» hva jeg har bestemt meg for. Selv når han inviterer til sex blir jeg som oftest bare med for å slippe å forklare at jeg ikke vil. Hva er set som skjer med meg - tviler jeg på avgjørelsen eller har jeg mistet sans og samling??

Anonymkode: dba5f...e41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er du hans. Fullt og helt.

Anonymkode: 43786...736

Skrevet

Du er nok kuet. Tror kanskje det beste du kan gjøre er å reise bort til noen venner eller familie og sende han en melding eller ringe hvis du greier det og gi beskjed om at det er slutt. Deretter tar du med deg noen når du drar dit så du ikke lar deg falle inn i hans maktgrep igjen 

Anonymkode: c50ae...0f3

Skrevet

Hva er det med han som du liker, og et det dette som holder deg igjen?
Har du frykt for han?

Anonymkode: 907a3...2e0

Skrevet

Det jeg liker er at det virker som om han oppriktig vil gjøre det beste for meg og barna, han får det bare ikke alltid til. Det jeg er redd for er hvordan han vil reagere når jeg sier jeg ikke vil mer og manipulere det slik at jeg mister dem

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det jeg liker er at det virker som om han oppriktig vil gjøre det beste for meg og barna, han får det bare ikke alltid til. Det jeg er redd for er hvordan han vil reagere når jeg sier jeg ikke vil mer og manipulere det slik at jeg mister dem

Du må alliere deg med noen før bruddet, noen profesjonelle. Forklare hele saken, få veiledning. Du mister ikke retten til dine barn uten videre. Hvordan tenker du han skulle få manipulert seg til det? Altså, om du tror du kan bli manipulert til å gi fra deg barna, må du snarest få mer hjelp. 
Har du snakket med han om manipulasjonen? 

Anonymkode: 907a3...2e0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...