AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 Hvordan gikk det? Anonymkode: 7ef63...23b
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #2 Skrevet 25. august 2021 Han gikk fra å være verdens snilleste person til å bli en manipulerende egoist da. Ikke helt det du spør om, men total forandring var det i hvert fall. Anonymkode: 44847...5fa
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #3 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han gikk fra å være verdens snilleste person til å bli en manipulerende egoist da. Ikke helt det du spør om, men total forandring var det i hvert fall. Anonymkode: 44847...5fa Det gikk dårlig forresten. Dessverre skjedde det omtrent da jeg fortalte jeg var gravid (veldig ønsket barn fra begge). Anonymkode: 44847...5fa
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #4 Skrevet 25. august 2021 Han ombestemme seg om barn. Da hadde vi planlagt barn, tatt ut spiralen og kjøpt barnevennlig leilighet i rolig område. Det var egentlig et større sjokk enn bruddet. Han lekte med min fruktbarhet, følte jeg. Det eneste som hadde vært verre, hadde vært å måtte samarbeide med ham om et barn etter bruddet. Anonymkode: 9c3ca...bd6 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #5 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Han ombestemme seg om barn. Da hadde vi planlagt barn, tatt ut spiralen og kjøpt barnevennlig leilighet i rolig område. Det var egentlig et større sjokk enn bruddet. Han lekte med min fruktbarhet, følte jeg. Det eneste som hadde vært verre, hadde vært å måtte samarbeide med ham om et barn etter bruddet. Anonymkode: 9c3ca...bd6 Har nøyaktig samme erfaring! Anonymkode: 26c85...27a 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #6 Skrevet 25. august 2021 Ja... Ble buddhist over natta og flyttet til et annet land for å bli munk 🙈 Vanskelig å forholde seg til, men håper han har det bra Anonymkode: cc050...5c7 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #7 Skrevet 25. august 2021 Han ble superkristen, anti-vaksiner og ble en Trump-ster mer eller mindre over natten. Det gikk ikke bra og det ble slutt ett halvt år etter. Anonymkode: c6f4d...30b
Blomsterpotta Skrevet 25. august 2021 #8 Skrevet 25. august 2021 (endret) Min gikk fra å være verdens beste eldstemann og pappa til å plutselig flyttet ut og kuttet all kontakt med ungene. Var svært godt likt av alle kolleger, venner og slektninger, alle snudde ryggen til han da han endret seg. Alt dette skjedde på få dager. Jeg virkelig avskyr den mannen idag. Endret 25. august 2021 av Blomsterpotta 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #9 Skrevet 25. august 2021 Han ble over en periode på 6.mnd veldig spirituell. Mente han kunne kommunisere med de døde, oppfatte beskjeder fra dem, ble veldig konspiratorisk og veldig kritisk til styresmaktene. Det endte med brudd. Han ble mer og mer opphengt i å snakke med de døde enn de levende. Han hadde til og med kontakt med Lili Bendriss en periode og det at hun mente han hadde store evner gjorde bare at han fikk mer bensin på bålet. Han mente han kunne spå og se hva fremtiden viste osv. Ekstremt mye som han har tatt feil av. Men det lille han har hatt rett i tar han som en bekreftelse på at han har evner. Han har per nå fått seg en dame som er lik han og fått et par unger med henne. De han har med meg har han ikke sett på flere år. Anonymkode: 25764...5e3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #10 Skrevet 25. august 2021 Han gikk fra å være tilstede i livet mitt til å gi helt faen i meg på kort tid. Så skjønte han ikke hvorfor jeg dumpet han og kastet han ut. At han kom hjem etter jeg dro på jobb om morgenen og dro ut kort tid etter jeg kom hjem fra jobb var visst ikke grunn nok for å dumpe.. 🤷🏼♀️ (Skal sies at følelsene mine døde rimelig fort når jeg innså at jeg ikke betød mer enn et tak over hodet og en seng å sove i GRATIS) Anonymkode: 5dfd3...727
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #11 Skrevet 25. august 2021 Ja. Han var samfunnsengasjert, brydde seg om de svake i samfunnet og en likestillingsmann. Han ble en superegoist som kun var opptatt av penger, antall timer trening og hvor mange ritt/løp han deltok i. Og overlot alt hjemme til meg. Hvis det ikke er innlysende, så kan jeg si at forholdet ble slutt. Anonymkode: cfb33...c73 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #12 Skrevet 25. august 2021 Jeg er en person som elsker bøker, film, brettspill, puslespill, matlaging og dype diskusjoner langt ut i de små timer. Jeg går gjerne på tur, men synes høydepunktet er å sitte på en benk i skogbrynet og prate før vi vender nesa hjemover eller å ha piknik oppe i fjellet. Slik var eksen min når vi møttes også, og vi fant hverandre nettopp i de dype diskusjonene, i den sære filmsmaken vår og i lange helger med tunge, sære brettspill. Vi var mestere på store pikniker, testet ut og videreutviklet matoppskrifter fra hele verden sammen og hadde lange, late morgener med høytlesning i helgene. Så, plutselig en dag, snudde hun helt rundt. Hun sto opp grytidlig på en lørdag, dro ut på joggetur og dermed var det i gang. Det var jogging både sendt og tidlig, lange toppturer, isbading, milevis på ski, kokt fisk (som hun hater) til alle måltider og ikke et kvarter en gang i sofaen i løpet av en uke. Bare trening, trening, trening og atter trening for å nå stadig nye og større mål. Og når hun ikke trente, gråt hun. Fordi hun var sliten, fordi bena var vonde, fordi hun hadde fått senebetennelse, fordi hun måtte opp så tidlig, fordi fisk var ekkelt... Hun gråt for alt, men trene og spise fisk skulle hun. Jeg aksepterer selvfølgelig at partner får seg nye hobbyer selv om vi mistet veldig mye (egentlig alt) av det vi hadde og gjorde felles, man må få lov å realisere seg selv også. Men dette virket på ingen måte friskt, så jeg ble alvorlig bekymra og prøvde virkelig å nå inn og å hjelpe, men nope. Døra var stengt, for å si det sånn. Jeg går ikke fra noen fordi de er syk, men hun valgte å gå fra meg istedenfor, like plutselig som hun begynte å trene. Men jeg skjønner jo såpass som at det lå mye under her, enten det hadde med oss å gjøre eller bare med henne. Etter meg har hun bokstavelig talt løpt fra to ekteskap til med tilsammen tre unger på slep. Når jeg møter henne, ser hun ut som en grå og avmagret skygge av seg selv. Jeg håper hun til slutt finner den hjelpa hun opplagt trenger. Anonymkode: f2297...c8e 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #13 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han ble superkristen, anti-vaksiner og ble en Trump-ster mer eller mindre over natten. Det gikk ikke bra og det ble slutt ett halvt år etter. Anonymkode: c6f4d...30b Dette har jeg også levd med nå siden ca. mars 2020. Usikker på hvordan det skjedde, for det gikk så raskt. Trodde kanskje man måtte gjennom en slags "hjernevaskings"prosess først, men her skjedde det omtrent samme øyeblikk corona startet å nærme seg Norge med stormskritt. Det tærer fælt på forholdet og jeg vet egentlig at det kommer til å ta slutt på et tidspunkt, men kvier meg for det fordi jeg gruer meg sånn til å miste han helt. Anonymkode: f7ede...50d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå