Gå til innhold

Koronavaksine eller ikke

Tinkiwinkiii

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke vaksineskeptiker eller redd før sprøyter, men jeg har vært veldig nervøs begge gangene fordi jeg har helseangst og er redd for å få anafylaktisk sjokk etter vaksine (helt tullete, jeg vet!). Idag var jeg så nervøs at jeg fikk et lite panikkanfall rett etterpå. Symptomene ligner jo faktisk en del på anafylaktisk sjokk, så jeg var dritredd ei stund og vurderte å be om hjelp. Heldigvis innså jeg at det bare var nerver, og roet meg ned nok til at jeg følte meg bedre.

Det er opptil hver enkelt om man vil ta vaksinene, og ingen skal dømmes for å ikke ta den. Jeg personlig valgte å trosse helseangsten og har nå fått to doser (Pfizer + Moderna).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vintermorgen

Ryddet for brudd på koronarommets regler og antivaksineinnlegg.

Har latt noen svar til sitert, slettet innhold stå for å holde sammenhengen på plass i tråden.

Vintermorgen, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vent lenge med å bestemme deg. Mange kommuner prioriterer nå å sette dose to, blant annet fordi samfunnet skal åpnes opp når alle over 18 år har fått tilbud om dose to. Dermed vil personer som nå vil ha dose 1 havne bakerst i køen, og de får ingen garanti for når de kan få dose to. Med skolebarn som mulig smittekilde, så bør du prøve å bli vaksinert raskest mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...