Gjest Markblomsten Skrevet 23. september 2005 #1 Skrevet 23. september 2005 Er det noen som har erfaringer med brudesalongene i områdene rundr Elveum, Hamar og Gjøvik?
Gjest Gjest_tulla_* Skrevet 23. september 2005 #2 Skrevet 23. september 2005 Den på Gjøvik er vist ikke bra...Har hørt mange negative opplevelser derfra...
MIKKELBRUD Skrevet 24. september 2005 #3 Skrevet 24. september 2005 Nei, styr unna den på Gjøvik! Verdens sureste kjerring, null service og uforskammede kommentarer kan man klare seg uten da man skal forberede bryllup! Det er en på Hamar som er kjempebra, men jeg husker ikke navnet...
Gjest Gjest_tass2406_* Skrevet 24. september 2005 #4 Skrevet 24. september 2005 Det finnes en på Elverum, men den har ikke så stort utvalg. Hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt, den ikke så lange, turen til Lillestrøm. Kristin`s Brudesalong! Et rikt utvalg i alle størrelser, og utmerket service!!!!
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2005 #5 Skrevet 24. september 2005 Jeg leide min brudekjole på brudesalongen på Hamar. Kjempegod service!!!! Damene der er utrolig hyggelige og hjelpsomme!
momo Skrevet 25. september 2005 #6 Skrevet 25. september 2005 Er ingen brudesalong i Elverum lenger, og der var de ekstremt uhøflige synes jeg. I hamar var de kjempekoselige og hjelpsommme. Men jeg endte opp med kjole som jeg bestilte fra USA.
Gjest Markblomsten Skrevet 26. september 2005 #7 Skrevet 26. september 2005 Tusen takk alle sammen. Blir nok uansett en Oslo/Lillestrøm tur på meg med kjoletitting, men tenkte at det kan jo muligens også være greit å se hva som finnes i nærheten.
Gjest Mio i.i. Skrevet 26. september 2005 #8 Skrevet 26. september 2005 Brudesalongen på Hamar http://www.brudesalongen.net/
Gjest ia. Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Brudesalongen på Hamar http://www.brudesalongen.net/ hei!! brudesalongen med denne nettadr. er ikke lenger på hamar, den har flyttet til dokka. tlf XXXXXXXX. Innlegget er endret i hht våre regler. Camilla (mod) Endret 17. oktober 2007 av Camilla
MrsG Skrevet 17. oktober 2007 #10 Skrevet 17. oktober 2007 hei! Agape på Hamar har kjempeservice! anbefales! Nyåpnede Kristins brudeatelier i Hamar er også flinke. (Her finner du bl.a maggie sottero-kjoler... + selskapskjoler+ herreantrekk) begge to vel verdt et besøk var såvidt innom den på gjøvik.. men det ble med "såvidt" også... makan.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #11 Skrevet 20. oktober 2007 hei! Agape på Hamar har kjempeservice! anbefales! Nyåpnede Kristins brudeatelier i Hamar er også flinke. (Her finner du bl.a maggie sottero-kjoler... + selskapskjoler+ herreantrekk) begge to vel verdt et besøk var såvidt innom den på gjøvik.. men det ble med "såvidt" også... makan. Jeg har også titten innom disse to, og det frister med gjentakelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå