Gå til innhold

Noen her som har vært sammen/gift med mann fra dominikanske republikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er/var forholdet? Hvilke kulturforskjeller skapte/er problemer?  

Anonymkode: fcd24...1df

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan er/var forholdet? Hvilke kulturforskjeller skapte/er problemer?  

Nei, men jeg har sett 90 day fiance, hvor han ene var derfra. 😜 Virka som sympatiske mennesker hvor familie er alt. I tillegg virket det som om utroskap ikke er slik en big deal der. «De fleste» mennene lå rundt der, visst. Både med hverandre og med turister.

Jeg har dog vært i et forhold med en fra Mellom-Amerika, kan tenke meg at kulturen der er nokså lik. Var ingen problemer med kulturforskjellene bortsett fra dette med å være glad i damer, da. 🙄🙄

Anonymkode: 91193...6df

• Liker 2
Skrevet

Største kulturforskjeller mellom min eks og meg var nok at han er vant til fullt hus og høyt lydnivå, men var flink til å finne en balanse når vi bodde sammen. I tillegg følte han ett veldig ansvar for å sende mor i hjemlandet penger. Noe jeg skjønte og vi fant en fin balanse som ikke gikk stort ut over livet vårt her. Han fortalte meg at mange menn finner det naturlig å være utro og det ofte er endel av kulturen, noe jeg så rundt oss de årene vi var sammen. Han var den strake motsetning og var aldri ute på byen og veldig familieorientert. Han tok masse ansvar for både barn og hus og jeg har aldri kjent meg igjen i at latino menn ikke vil skifte bleie å vaske hus. Her kom jeg ofte hjem fra jobb til ferdig middag, nyvaska barn og ryddet hus. 

Anonymkode: 8c102...5e6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Største kulturforskjeller mellom min eks og meg var nok at han er vant til fullt hus og høyt lydnivå, men var flink til å finne en balanse når vi bodde sammen. I tillegg følte han ett veldig ansvar for å sende mor i hjemlandet penger. Noe jeg skjønte og vi fant en fin balanse som ikke gikk stort ut over livet vårt her. Han fortalte meg at mange menn finner det naturlig å være utro og det ofte er endel av kulturen, noe jeg så rundt oss de årene vi var sammen. Han var den strake motsetning og var aldri ute på byen og veldig familieorientert. Han tok masse ansvar for både barn og hus og jeg har aldri kjent meg igjen i at latino menn ikke vil skifte bleie å vaske hus. Her kom jeg ofte hjem fra jobb til ferdig middag, nyvaska barn og ryddet hus. 

Anonymkode: 8c102...5e6

Interessant. Kan jeg spørre hvorfor det ble slutt? 

Skrevet

Hehe. Jeg er også bare her for å nevne 90 days 😅 Ta en titt på Molly and Louis. 

Anonymkode: 68eb4...7b9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hehe. Jeg er også bare her for å nevne 90 days 😅 Ta en titt på Molly and Louis. 

Anonymkode: 68eb4...7b9

Jeg tenkte på Ashley og Jay, jeg.😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg tenkte på Ashley og Jay, jeg.😅

Han var vel fra Jamaica, ikke DR

Anonymkode: 81775...8e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...