AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 Hvordan er/var forholdet? Hvilke kulturforskjeller skapte/er problemer? Anonymkode: fcd24...1df
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #2 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan er/var forholdet? Hvilke kulturforskjeller skapte/er problemer? Anonymkode: fcd24...1df Nei, men jeg har sett 90 day fiance, hvor han ene var derfra. 😜 Virka som sympatiske mennesker hvor familie er alt. I tillegg virket det som om utroskap ikke er slik en big deal der. «De fleste» mennene lå rundt der, visst. Både med hverandre og med turister. Jeg har dog vært i et forhold med en fra Mellom-Amerika, kan tenke meg at kulturen der er nokså lik. Var ingen problemer med kulturforskjellene bortsett fra dette med å være glad i damer, da. 🙄🙄 Anonymkode: 91193...6df 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #3 Skrevet 26. august 2021 Største kulturforskjeller mellom min eks og meg var nok at han er vant til fullt hus og høyt lydnivå, men var flink til å finne en balanse når vi bodde sammen. I tillegg følte han ett veldig ansvar for å sende mor i hjemlandet penger. Noe jeg skjønte og vi fant en fin balanse som ikke gikk stort ut over livet vårt her. Han fortalte meg at mange menn finner det naturlig å være utro og det ofte er endel av kulturen, noe jeg så rundt oss de årene vi var sammen. Han var den strake motsetning og var aldri ute på byen og veldig familieorientert. Han tok masse ansvar for både barn og hus og jeg har aldri kjent meg igjen i at latino menn ikke vil skifte bleie å vaske hus. Her kom jeg ofte hjem fra jobb til ferdig middag, nyvaska barn og ryddet hus. Anonymkode: 8c102...5e6 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #4 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Største kulturforskjeller mellom min eks og meg var nok at han er vant til fullt hus og høyt lydnivå, men var flink til å finne en balanse når vi bodde sammen. I tillegg følte han ett veldig ansvar for å sende mor i hjemlandet penger. Noe jeg skjønte og vi fant en fin balanse som ikke gikk stort ut over livet vårt her. Han fortalte meg at mange menn finner det naturlig å være utro og det ofte er endel av kulturen, noe jeg så rundt oss de årene vi var sammen. Han var den strake motsetning og var aldri ute på byen og veldig familieorientert. Han tok masse ansvar for både barn og hus og jeg har aldri kjent meg igjen i at latino menn ikke vil skifte bleie å vaske hus. Her kom jeg ofte hjem fra jobb til ferdig middag, nyvaska barn og ryddet hus. Anonymkode: 8c102...5e6 Interessant. Kan jeg spørre hvorfor det ble slutt? Anonymkode: fcd24...1df
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #5 Skrevet 26. august 2021 Hehe. Jeg er også bare her for å nevne 90 days 😅 Ta en titt på Molly and Louis. Anonymkode: 68eb4...7b9 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #6 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hehe. Jeg er også bare her for å nevne 90 days 😅 Ta en titt på Molly and Louis. Anonymkode: 68eb4...7b9 Jeg tenkte på Ashley og Jay, jeg.😅 Anonymkode: 91193...6df
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #7 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg tenkte på Ashley og Jay, jeg.😅 Anonymkode: 91193...6df Han var vel fra Jamaica, ikke DR Anonymkode: 81775...8e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå