Gå til innhold

Noen som vet om et mobilabonnement hvor man kan surfe gratis til redusert hastighet når inkl. datamengde er brukt opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at noen har dette, men ikke hvem, er det noen som vet?

Jeg har nå hatt Sky mobil, men de flyttes til fjordkraft og der er det rådyrt å komme over inkludert data, de har ingen sperre. jeg synes det er frekt.

Anonymkode: b3601...fa6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Telia. Men det er virkelig ingenting å trakte etter. Det tar fort vekk en 20-30 minutter å åpne en mail eller en time å få kjøpt eller kontrollert en trikkebillett. 

Anonymkode: 10d9c...58c

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Telia. Men det er virkelig ingenting å trakte etter. Det tar fort vekk en 20-30 minutter å åpne en mail eller en time å få kjøpt eller kontrollert en trikkebillett. 

Seriøst? Jeg mener jeg hadde det en gang og merket bare litt forskjell for meg som ikke er kresen på det. Vil bare ha det som en kriseløsning i tilfelle rottefelle. 

Skrevet

Ice Frihet. Du skal slite for å tømme 1000 gb i mnd.

10 mb/s hele veien. Holder i drøssevis.

Anonymkode: bbacd...ec0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Seriøst? Jeg mener jeg hadde det en gang og merket bare litt forskjell for meg som ikke er kresen på det. Vil bare ha det som en kriseløsning i tilfelle rottefelle. 

Jeg har også et vagt minne om å ha hatt et internettabonnemt som var sånn en gang for 20+ år siden og som fungerte etter datidens krav relativt greit. Men dette er annerledes. Jeg har hatt bare dette "reserveabonnementet" i et par uker nå og får virkelig ikke ordnet eller sett på en eneste ting uten å være koblet til wifi. Bot på trikken har jeg til og med endt opp med, selv om jeg hadde kjøpt billett via wifi før jeg gikk ut. Jeg fikk bare ikke vist den fram. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har også et vagt minne om å ha hatt et internettabonnemt som var sånn en gang for 20+ år siden og som fungerte etter datidens krav relativt greit. Men dette er annerledes. Jeg har hatt bare dette "reserveabonnementet" i et par uker nå og får virkelig ikke ordnet eller sett på en eneste ting uten å være koblet til wifi. Bot på trikken har jeg til og med endt opp med, selv om jeg hadde kjøpt billett via wifi før jeg gikk ut. Jeg fikk bare ikke vist den fram. 

Har de ikke mulighet til å kjøpe ekstra datapakker?

Bruker Telia, og den sjeldne gangen jeg er på ferie/tur og bruker mer data enn abonnementet er det bare å kjøpe en ekstra pakke. Får sms om at jeg er over grensen, og om jeg vil fylle opp med ekstra.

Anonymkode: 94998...c92

Skrevet

Blkir frustrert over priser vi har i forhold til andre land. Jeg kan klare meg med ca 1 GB i måneden, men de er så dyre. Ser jeg kan binde meg til ICE og spare 30 KR pr måned, men vil ikke det heller i tilfelle det kommer noen nye abo/prisjusteringer.

Noe må gjøres med dette!

Skrevet

Sønnen min har Chili mobil og er kjempefornøyd med det. Han bruker enorme mengder data hver måned. Han har abonnementet med fri data til 398,- / mnd. 

Hvilken månedspris ser du for deg å betale?

Skrevet

Talkmore. Når datamengden er brukt opp får man fortsatt surfe til redusert hastighet. Det går sykt sakte da...

Anonymkode: a64d9...7ab

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Talkmore. Når datamengden er brukt opp får man fortsatt surfe til redusert hastighet. Det går sykt sakte da...

Anonymkode: a64d9...7ab

Takk :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.8.2021 den 14.49):

Ice Frihet. Du skal slite for å tømme 1000 gb i mnd.

10 mb/s hele veien. Holder i drøssevis.

Hvor mye betaler du for det? Har selv Ice, men det hender jeg går tom for data i sommerferien.

Skrevet

Har Happybytes med 1 GB dagen, ingen rollover. Du starter på nytt hver midnatt. Koster 249kr mnd.

Anonymkode: 9d111...988

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har Happybytes med 1 GB dagen, ingen rollover. Du starter på nytt hver midnatt. Koster 249kr mnd.

Anonymkode: 9d111...988

Hvorfor har du det, det er jo mye dyrere en andre.

Skrevet
Guppy88 skrev (4 minutter siden):

Hvor mye betaler du for det? Har selv Ice, men det hender jeg går tom for data i sommerferien.

Hvis du bestiller 8GB eller mer så får du 1000GB på kjøpet for 99,- kr i mnd. 
Hvis du er veldig rask og bestiller i dag så får du gratis 1000GB gratis og deretter 99,- pr mnd etter to mnd. 

Abo. på 8GB koster 299,- 

https://www.ice.no/produkt/data-frihet/

Anonymkode: 688e0...b89

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis du er veldig rask og bestiller i dag så får du gratis 1000GB gratis og deretter 99,- pr mnd etter to mnd. 

Abo. på 8GB koster 299,- 

Mente å skrive: ...i dag får du 1000GB gratis i to mnd ... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Abo. på 8GB koster 299,- 

Ja, jeg har 8GB for 299,-.

Men stort sett bruker jeg ikke så mye, det er mest på hytta på sommeren. Men takk for tips, skal vurdere om den hundrelappen er verdt det!

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.8.2021 den 14.41):

DET GÅR SÅ TREEEEEEEEEEEEEEEEGT!!!!!!!💀💀💀💀💀 

Hilsen telia-kunde

Anonymkode: 7ffaf...213

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

DET GÅR SÅ TREEEEEEEEEEEEEEEEGT!!!!!!!💀💀💀💀💀 

Hilsen telia-kunde

Anonymkode: 7ffaf...213

Så de var dyrere enn den jeg har også så bytter ikke.

Skrevet
Guppy88 skrev (1 time siden):

348 i mnd. 1000 gb i Ice sitt eget nett og 10 gb i Telia sitt.

Har dog aldri slått over på Telia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...