AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 Er det noen her som har blitt gravide mens dere ennå bare var kjærester? Hvordan reagerte pappaen? Hvordan ordnet dere alt det praktiske før barnet ble født? Flyttet dere sammen i den enes bolig, eller kjøpte dere noe sammen? Hvordan gikk det med forholdet? Og dersom det var barn i bildet fra før, hvordan tok de det? Anonymkode: 73741...4d8
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #2 Skrevet 25. august 2021 Mener du uplanlagt gravid? Kjæresten og jeg planlegger nå barn, selv om vi ikke offisielt bor sammen. Vi ser etter bolig nå og har gjort det en stund (Oslo-marked, så ikke bare bare). Jeg har nylig sluttet på prevensjon, så tar vi det som det kommer. Vi har hver vår leilighet, men bor nærme hverandre, så vi er vant til å overnatte sammen. Anonymkode: 2ab5c...14c 3
Arkin Skrevet 25. august 2021 #3 Skrevet 25. august 2021 Jeg var gravid når vi ikke bodde sammen. Funket helt supert.. Jeg flyttet inn til han når jeg hadde ett par uker igjen. Ingen konflikter og vi har det ganske bra sammen. Dette var ikke ett uplanlagt barn men pga tidligere barn og det praktiske ble det sånn. 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #4 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det noen her som har blitt gravide mens dere ennå bare var kjærester? Hvordan reagerte pappaen? Hvordan ordnet dere alt det praktiske før barnet ble født? Flyttet dere sammen i den enes bolig, eller kjøpte dere noe sammen? Hvordan gikk det med forholdet? Og dersom det var barn i bildet fra før, hvordan tok de det? Anonymkode: 73741...4d8 Vi var bare kjærester da vi prøvde å bli gravide. Han var veldig glad da jeg ble gravid, dog det gikk litt fortere enn hva vi trodde. vi kjøpte hus sammen da jeg var ca halvveis i svangerskapet. Vi har det veldig bra, prøver på nr 2 nå. Har en datter fra før som ble overlykkelig over å endelig skulle bli storesøster. ( 9 år) samt hun er veldig glad i sin stefar. Anonymkode: 7b031...5cb
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #5 Skrevet 25. august 2021 Jeg ble gravid 2 måneder inn i forholdet. Vi kjente egentlig ikke hverandre godt nok, og forholdet røk så og si samtidig som graviditeten ble kjent. Han var ikke klar der og da for å satse på meg og oss ( han godtok uten vansker graviditeten ) ,så jeg gikk gjennom graviditeten alene og han fant en annen. Men så ble det nå sånn at når barnet ble født, kom han på jevnlige besøk og samvær. Vi ble kjent på nytt- han var singel igjen på dette tidspunktet- og da barnet var rundet ett år, ble vi kjærester igjen .Fikk et barn til sammen , før forholdet to slutt etter 15 år. Vi er veldig gode venner i dag . Anonymkode: f4219...9cb
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #6 Skrevet 26. august 2021 Ble uplanlagt gravid før vi flytta sammen. Var et enkelt valg å ta abort. Nå har vi bodd sammen i noen år og tenker at kanskje vi skal prøve på et barn snart. Anonymkode: 9e8c5...dc3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #7 Skrevet 26. august 2021 Jeg ble gravid etter at vi hadde kjent hverandre i 2-3 måneder,så ikke akkurat planlagt.Jeg spurte om dette var noe han ønsket og han sa ja.Så flyttet han inn til meg.Etter to år kjøpte vi hus sammen.Vi var ikke akkurat ungdommen,men vi følte begge at det var rett. Anonymkode: f2229...8d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå