AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 Vi har akkurat flyttet sammen, og det ser ut til at det har påvirket sexlivet vårt ganske sterkt. Vi har gått fra å ha sex daglig til kanskje 1-2 ganger i uka. Vi er veldig kjærlige og kysser, koser med hverandre osv, og jeg føler vi har det bra sånn sett, men jeg kjenner et savn etter mer sex. Jeg tar ikke like ofte intiativ lenger, og jeg har blitt ganske kveldstrøtt av meg, så det kan vel delvis være årsaken, men jeg synes han nesten aldri tar initiativ lenger. Han vil ofte være med i dusjen og sånn, men det blir liksom ikke noe mer enn kyssing der heller.. Er det et dårlig tegn at vi har mindre sex? Anonymkode: 93788...b5b
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #2 Skrevet 25. august 2021 Du får ta initiativ selv! Kanskje typen er redd for å mase om du virker trøtt. Anonymkode: 83b0b...6c4 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #3 Skrevet 25. august 2021 Du kan ikke endre andre - Kun deg selv. Du sier selv at du tar sjeldnere initiativ. Vil du ha oftere sex, så er løsningen enkel; ta oftere initiativ! Er du sliten og trøtt? Legg dere tidligere. Dere MÅ ikke ha sex hver kveld. Sexfrekvens er ikke en målestokk på hvor mye dere elsker hverandre. Det kan være lurt å få litt søvn også! Anonymkode: b766a...466 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #4 Skrevet 25. august 2021 Jeg er også kveldstrøtt. Og morgentrøtt. Beste er å ha sex midt på dagen, så her er løsningen at vi oftest har ettermiddagssex. Kan du ikke prate med ham? Ikke kom med beskyldninger, vær åpen og nysgjerrig, fortell at du ser at begge tar mindre initiativ. Si noe om hva du tenker er grunnen fra din side, og spør om han har noen tanker om hvorfor det er sånn fra hans side. Så kan dere snakke om hvorvidt dere ønsker en endring, og deretter evt hva dere kan gjøre for å få en endring. Får å få lyst på sex er det ikke nok å tenne, det må først og fremst være fravær av bremseklosser. Sånne bremseklosser kan være tretthet, sult, stress, metthet, hva som helst. Snakk om hvordan dere kan onngå bremseklossene. Endre på måltidsvaner, tenke nytt i forhold til når på døgnet det passer. Kanskje dere skal begynne å legge dere ekstra tidlig, så dere kan ha sex om morgenene? Anonymkode: fb4d3...5e2 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #5 Skrevet 25. august 2021 1-2 g i uka er ofte for de fleste som har bodd sammen en stund. Så helt normalt. Anonymkode: e9630...706 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #6 Skrevet 25. august 2021 Dere høres helt normale ut. For de fleste reduseres sexfrekvensen når man er blir bedre kjent kjent med hverandre. Spenningen og forelskelsen avtar, samtidig som man etterhvert får andre ting å henge fingrene i enn hverandre. Du bør nok være fornøyd hvis frekvensen stabiliserer seg på det nivået dere har nå. Anonymkode: ec432...ae5 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #7 Skrevet 25. august 2021 Høres perfekt ut eter min mening. Anonymkode: 44dc6...d20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå