AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 For vel 3-4 år siden så kom jeg etter 5 minutters samleie med dama. Nå kan jeg holde på lenge og dama kommer nesten alltid først. Hva skjer? Er dette egentlig normalt? Jeg synes jo dama mi er så deilig og finner det veldig rart at jeg skal bruke så lang tid på å komme. Anonymkode: d7b5d...04a
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #2 Skrevet 25. august 2021 Bruker du medisiner? Overvekt? Trener du? Hvordan er penisen? Vaginaen? Kniper hun? Er du stresset? Anonymkode: 80e58...13b
Hr. Aktiv Skrevet 25. august 2021 #3 Skrevet 25. august 2021 Dette er null stress å lære seg. Kan bestemme når jeg kommer. Enten raskt eller etter lang tid.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #4 Skrevet 26. august 2021 Hr. Aktiv skrev (11 timer siden): Dette er null stress å lære seg. Kan bestemme når jeg kommer. Enten raskt eller etter lang tid. Du er jaggu konstruktiv. Kan du lære oss å komme fort da, for ts, og oss andre som trenger det? Anonymkode: f1245...d64
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #5 Skrevet 26. august 2021 Dette er helt normalt. Jeg kommer ikke i det hele tatt de fleste gangene jeg har sex, kona mi blir rett å slett så sliten/lei at vi gir opp. For meg tror jeg at det har å gjøre med at det er viktig for meg å prøve å få henne til å komme at jeg legger bort min egen utløsning så lenge at det noen ganger er vanskelig å komme tilbake på det sporet etterpå. Om du stort sett klarer å komme rett etter kjæresten din, så er det jo egentlig ikke noe problem. Anonymkode: a5ce6...a07 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå