lupisnor Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 Er det virkelig lov å sende ut politisk propaganda via SMS?
Anonymous11 Skrevet 25. august 2021 #2 Skrevet 25. august 2021 Tydeligvis. Heldigvis har jeg allerede forhåndsstemt, og stemmen min gikk definitivt ikke til MDG. 1
Iskaffe123 Skrevet 25. august 2021 #3 Skrevet 25. august 2021 Vi har det virkelig godt i Norge når man blir helt i harnisk over å få en slik sms 🙂 1
Callisto83 Skrevet 25. august 2021 #4 Skrevet 25. august 2021 Jeg fikk heldigvis ikke fra dem, men jeg fikk fra AP for noen år siden. På en søndag.. Personlig synes jeg at det er å gå over streken. Jeg vil helst vite på forhånd hvem som maser på meg via tekstmelding. 1
Petra75 Skrevet 25. august 2021 #5 Skrevet 25. august 2021 Jeg har ikke fått denne gangen, men fikk også av Arbeiderpartiet ved forrige valg. Jeg kjente jeg ble ganske provosert, men det blir jeg alltid når jeg får reklame-sms som jeg ikke konkret har bedt om. For meg føles det invaderende, av en eller annen grunn. 2
Værre Skrevet 25. august 2021 #6 Skrevet 25. august 2021 lupisnor skrev (29 minutter siden): Er det virkelig lov å sende ut politisk propaganda via SMS? De kjøper telefonnummer fra diverse konkurranse selskaper. Typisk når du deltar på konkurranser gir du de mulighet til å selge nummeret ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå