AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 Mannen og jeg har snakket om barn og jeg henvendte meg til legen for å få henvisning til gynekolog for å fjerne hormonspiral (jeg trodde jeg måtte dette siden det var gynekolog som satte den inn). Han sa han kunne gjøre det der, og etter ti minutter var den faktisk ute... Jeg spurte om jeg ville oppleve hormonendringer, blødninger etc. og hvor lang tid før jeg evt. ble gravid og han sa det er lite hormoner i den, så det kan gå veldig raskt. Jeg hadde forventet meg at alt dette skulle ta litt tid, og kjenner jeg nesten ble litt nervøs. Hvordan var tiden etter hormonspiral for dere andre? Anonymkode: 47f83...860
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #2 Skrevet 25. august 2021 Hormonspiral avgir lite hormoner og avgir dem lokalt i livmora. Man kan bli gravid rett etter uttak. Jeg tok ut min i mai og er i PP3. Anonymkode: de6f2...5e9
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #3 Skrevet 25. august 2021 Man kan bli gravid raskt, men anbefales at man ikke aktivt prøver første PP etter pga hormoner som kan henges igjen og lage krøll Anonymkode: 7ff00...d69
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #4 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Man kan bli gravid raskt, men anbefales at man ikke aktivt prøver første PP etter pga hormoner som kan henges igjen og lage krøll Anonymkode: 7ff00...d69 Dette stemmer ikke. Anonymkode: de6f2...5e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå