Gå til innhold

Er virkelig sex det viktigste i et forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser i "2 minutters tråden" at flere av dere ville dumpet slike menn. 

Og i andre tråder hvor viktig penis størrelsen er for at forholdet skal vare. 

Også hvor ofte det er tilgang på sex, er avgjørende.. 

Hjelper det ikke å være glad i, og forelsket, hvis det dette ikke er bra nok?   Hvis alt annet er perfekt, ville dere likevel dumpet på grunn av disse tingene? 

Anonymkode: ad22b...8b8

Videoannonse
Annonse
Gjest Warrior
Skrevet

Sex er viktig ja. Like viktig som kjærligheten. Kunne ikke vært sammen med noen som sjelden eller aldri ville ha sex. Så det er ikke det viktigste alene. Sex og kjærligheten er det viktigste for meg. Et forhold uten kjærlighet går ikke og et forhold uten sex går ikke mener jeg.

Skrevet

For min del så er sex det som er forskjellen på venn og kjæreste og livet er for kort til å være i et forhold der man ikke er fornøyd med sexen.

Anonymkode: c0447...256

• Liker 14
Skrevet

Folk er forskjellige.  For meg er det en veldig viktig del av forholdet. Men andre kan trives i et forhold uten sex. Det viktigste er å være ærlig med partneren om sine behov. Er man veldig forskjellige, blir det ofte et problem etter en stund. I mitt forhold må vi begge ha stor lyst,men det betyr ikke at det ikke er rom for å være syk,sliten osv. Vi har også hatt samtaler om hva som ville skjedd dersom en av oss ikke vil være i stand til å ha sex,og blitt enige om at det er mange måter å løse det på,og det finnes mange former for sex. 

• Liker 5
Skrevet

Sex er ikke alt, men den biten må funke den og. Vil aller helst være med noen som har lik sexlyst som meg. Teknikk og alt det andre kommer på plass om man er noenlunde like i hvordan man kommuniserer rundt det. Da tror jeg man har et bedre grunnlag for å ha det godt sammen. Leste akkurat en artikkel som viste til at par som har ofte sex krangler mindre. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg har lært meg i ung alder at, sexlysten til partneren blir positivt påvirket av hvordan jeg selv er i hverdagen. Hverdagen blir som et langt forspill, når kvinnen er smilende fornøyd slik at lykken vises i utstrålingen... det er det smilet som aldri skal dø ut, det er min oppgave. Bonusen min gir meg også lykke, mere kjærlighet, sex og harmoni.

Kommunikasjon er den andre viktige faktoren. Når hun føler at hun kan diskutere alt, uten å føle seg flau, komme med meninger uten at det motsvareres, det å være uenige uten å krangle. Når praten går på seksuelle ting, er det viktig å lytte, være nyskjerrig, finne på nye ting sammen. Noen ganger kan det ende at vi flyr på hverandre, men ikke fordi at vi blir forbannet... men fordi vi elsker hverandre så høyt... Det blir ikke brudd her i gården, vi har begge et ansvar å holde sexlysten vedlike😅

• Liker 4
Skrevet

Ikke viktigst, men absolutt viktig. 

Anonymkode: 5d894...75b

Skrevet
Blue81 skrev (15 minutter siden):

Folk er forskjellige.  For meg er det en veldig viktig del av forholdet. Men andre kan trives i et forhold uten sex. Det viktigste er å være ærlig med partneren om sine behov. Er man veldig forskjellige, blir det ofte et problem etter en stund. I mitt forhold må vi begge ha stor lyst,men det betyr ikke at det ikke er rom for å være syk,sliten osv. Vi har også hatt samtaler om hva som ville skjedd dersom en av oss ikke vil være i stand til å ha sex,og blitt enige om at det er mange måter å løse det på,og det finnes mange former for sex. 

Fornuftig kvinne du... kommuniserer, ærlig, har forståelse og atpåtil er du løsningsorientert... Fantastisk godt å lese🧡

Skrevet
Bamseklemmer skrev (Akkurat nå):

Fornuftig kvinne du... kommuniserer, ærlig, har forståelse og atpåtil er du løsningsorientert... Fantastisk godt å lese🧡

Takk😘

• Liker 1
Skrevet
wandagirl skrev (15 minutter siden):

Sex er ikke alt, men den biten må funke den og. Vil aller helst være med noen som har lik sexlyst som meg. Teknikk og alt det andre kommer på plass om man er noenlunde like i hvordan man kommuniserer rundt det. Da tror jeg man har et bedre grunnlag for å ha det godt sammen. Leste akkurat en artikkel som viste til at par som har ofte sex krangler mindre. 

Sex er ikke alt, men det er et helve.... uten. Omtrent lik sexlyst er gull og absolutt nødvendig, og teknikken kommer av seg selv når man føler seg elsket. Teknikker er egentlig bare en snarvei for å lure orgasmen fortere frem, men det kan selvfølgelig være nødvendig i noen tilfeller... ja jeg støtter den artikkelen fordi orgasmer gjør oss lykkeligere, for hver orgasme tømmer man lykkerus-senteret... frigjør mye endorfiner og demper stress +++. Hva annet i livet er det som gjør det? Å vinne i lotto var det nærmeste jeg har kommet som lignet på orgasme😅

• Liker 5
  • 2 måneder senere...
Skrevet
On 8/25/2021 at 1:09 PM, AnonymBruker said:

Hjelper det ikke å være glad i, og forelsket, hvis det dette ikke er bra nok?   Hvis alt annet er perfekt, ville dere likevel dumpet på grunn av disse tingene? 

For meg er sex veldig viktig og er heldig som er har en kone som er kåt og sprek i senga.

Anonymkode: ed1d1...fb5

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Sex blir det viktigste dersom det blir alt for lite av det. Ikke alle er enige, de finner noen som er enige med dem. Bør gjøre det.

Skrevet

Sex er ikke viktig…om sexen funker i forholdet. Når sex er fraværende eller ufattelig dårlig så er det helt utrolig hvor fort resten av forholdet rakner. 

Jeg var sammen med en i 8 år som de siste 3-4 årene var så og si sexløst. Det endte med at forholdet røyk, mye pga at jeg ikke ville mer. 
Et forhold uten sex gjør at man føler seg lite elsket, man føler at man henger med en venn

Man trenger ikke være helt sexgal liksom, men den aller mest intime nærheten er utrolig viktig som et lim i forholdet. Jeg og min nåværende mann kan fint gå 2 uker uten sex en gang i blant så lenge vi får den nærheten på et jevnt basis. 

Anonymkode: b521a...076

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.8.2021 den 13.09):

Forhold uten sex er en vennerelasjon...jeg gidder iallefall ikke bo med en venn..

Skrevet
1 hour ago, ABM said:

Forhold uten sex er en vennerelasjon...jeg gidder iallefall ikke bo med en venn..

Kan være helt topp å bo med en venn. Heller det enn en sur og kjip eggprodusent!

Anonymkode: 0940b...c9e

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei. Langt ifra. 

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 2
Skrevet

For meg er kjærlighet det klart viktigste fundamentet. Sex er ikke i mitt hode noe fundament, men noe man kan gjøre sammen hvis man vil, så mye det føles naturlig, fordi man elsker hverandre. Et sexliv som ikke er så bra (dette er et definisjonsspørsmål og ulikt fra forhold til forhold) kan heller være et slags symtom på at ting ikke står bra til ellers i forholdet, men som sagt er ikke sex et fundament i mitt hode. Kjærligheten trumfer for meg. 

Anonymkode: 92608...a42

Skrevet

Jeg er sammen med en mann med høy sexlyst og siden jeg også har høy sexlyst, får min mann sex akkurat når han har lyst.

Han har alltid sagt at det han setter mest pris på i vårt forhold er at vi har mye sex, og at jeg alltid er med på det når han har lyst.

MEN så oppdaget jeg i dag at han har vært utro flere ganger i løpet av de 11 årene vi har vært sammen...😑

Har ikke sagt det til han enda...

Anonymkode: 3bab4...45e

• Liker 1
Skrevet

Nei, nærhet, kjærlighet, det intime i relasjonen er viktigere. 

Anonymkode: 5de11...950

• Liker 2
Gjest Anonymus51
Skrevet

Sex er helt nødvendig. Men det er en følge av kjærlighet, som er det primære i forholdet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...