Gå til innhold

Barnløse single menn i 30-åra, ønsker dere barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hender det at dere single, barnløse menn i 30-årene stresser over om dere skal få oppleve å bli pappa? Eller er dette noe menn ikke tenker spesielt over? Har hørt mange historier om damene som blir litt desperate i den alderen (noe som er fullt forståelig), men lurer veldig på hvordan det er å være mann i samme situasjon. Er jo ikke gitt at dere finner den rette, og får oppleve å bli far heller, selv om dere i teorien har mye bedre tid? 

Bare nysgjerrig :) 

Anonymkode: 2da04...181

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Broren min er 35, han stresser og depper mye over at han er singel fordi han har så lyst på barn

Anonymkode: efa49...c71

• Liker 8
Skrevet

Min samboer var 32 da vi møttes, jeg var 36. Han ga tydelig ønske om at han ønsket barn. Vi ventet ikke mer enn 7mnd med å begynne å prøve da vi ikke ville vite hvor lenge det tok før jeg ble gravid. Heldigvis ble vi gravide på 2 forsøk. Sønnen vår er snart 1 år og jeg er veldig glad vi fikk det til. Kan virke litt tabu når en singel mann ønsker seg familie vs en singel kvinne. Ser hvor stolt han er, han er den fødte familiemannen, så gøy at selv om han henger litt etter kamerater så er han også blitt pappa nå:) 

Anonymkode: 545f7...a81

• Liker 6
Skrevet

Ser flere på tinder fra 30-45 som ønsker familie og barn, men vil ikke treffe noen med barn fra før. 

De har gjerne lett etter dette lenge. Greit nok i starten av 30-årene, men når du nærmer deg 40, eller enda verre: over 40, såeh: Lykke til, gitt.

Anonymkode: d6d2d...5b8

• Liker 8
Skrevet

Har ikke tenkt så mye på det, men om jeg møter den rette dama kan det godt hende jeg vil bli pappa 😀

Anonymkode: 9d8c0...5a8

• Liker 3
Skrevet

Støter titt og ofte på menn i 40 åra som ønsker å få egne barn i alle fall. Utrolig at de da klarer å sveipe til høyre på damer over 40 som alt har 3 barn, noe som står tydelig i teksten...🤪

Anonymkode: 631d4...b7b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hender det at dere single, barnløse menn i 30-årene stresser over om dere skal få oppleve å bli pappa? Eller er dette noe menn ikke tenker spesielt over? Har hørt mange historier om damene som blir litt desperate i den alderen (noe som er fullt forståelig), men lurer veldig på hvordan det er å være mann i samme situasjon. Er jo ikke gitt at dere finner den rette, og får oppleve å bli far heller, selv om dere i teorien har mye bedre tid? 

Bare nysgjerrig :) 

Anonymkode: 2da04...181

Forskjell på å være 31 og 39. 31-åringen stresser i alle fall ikke.

Anonymkode: 6d1b9...83e

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Forskjell på å være 31 og 39. 31-åringen stresser i alle fall ikke.

Anonymkode: 6d1b9...83e

Noen gjør det jo, spesielt om alle andre i kretsen også har blitt pappa og de er den eneste single

Anonymkode: efa49...c71

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ikke tenkt så mye på det, men om jeg møter den rette dama kan det godt hende jeg vil bli pappa 😀

Anonymkode: 9d8c0...5a8

Nettopp. Men om noen år - når du er 45 - så blir det vel kvinners kollektive skyld at du fremdeles er barnløs.

Anonymkode: 5a6f4...2a1

• Liker 9
Skrevet

Det hender nok, men andelen barnløse menn øker i Norge og det er det nok en grunn til. Mange menn er nok fornøyde med å ikke få barn, eventuelt er de for kresne eller venter for lenge "på den rette". 

Anonymkode: 95bf2...b01

• Liker 5
Skrevet

Ja, men har gitt opp for det er like greit å innse sin plass i livet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ønsker meg absolutt barn. Helst vil jeg ha minimum to før jeg blir 40. Jeg er 34 nå. I og med at jeg aldri har vært i et forhold. Og har vanskelig for å tiltrekke meg kvinner. Så føler jeg veldig på et tidspress og blir litt deprimert av det. I enkelte perioder kjenner jeg veldig på det.

Jeg har lagt fra meg å møte kvinner uten barn fra før. Men syns det fremdeles er litt vanskelig å treffe kvinner med to og spesielt flere fra før. I hovedsak fordi jeg selv ønsker meg minimum 2, og gjerne 3-4 barn. Og kvinner som får mer enn tre barn tilhører sjeldenheten i dag.

Anonymkode: 9f1a6...18b

Skrevet

Nei ønsker meg absolutt ikke barn. Forstår ikke at folk gidder for å være ærlig.

Anonymkode: e9ccd...279

• Liker 9
Skrevet

Jeg gjør ikke det, men kunne sikkert vurdert å få en kjærlighetskatt.

Har evig single bekjente som synes det er sårt at de sannsynligvis aldri vil få barn, men det skal en del øl til før de innrømmer det.

Anonymkode: cb5ba...7fc

Skrevet

Ønsket meg barn i 10 år men aldri hvert på date engang.. resignert fra samfunnet og vurderer å prøve lykken i utlandet. Er 31

Anonymkode: fe902...3b9

• Liker 2
Skrevet

32, har aldri ønsket barn faktisk.  

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg gjør ikke det, men kunne sikkert vurdert å få en kjærlighetskatt.

Har evig single bekjente som synes det er sårt at de sannsynligvis aldri vil få barn, men det skal en del øl til før de innrømmer det.

Anonymkode: cb5ba...7fc

En kjærlighets-katt? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.8.2021 den 13.15):

Ser flere på tinder fra 30-45 som ønsker familie og barn, men vil ikke treffe noen med barn fra før. 

De har gjerne lett etter dette lenge. Greit nok i starten av 30-årene, men når du nærmer deg 40, eller enda verre: over 40, såeh: Lykke til, gitt.

Det er jo absolutt forståelig at de ikke ønsker å treffe noen med barn fra før 

Anonymkode: 72419...662

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

En kjærlighets-katt? 

Kjærlig-hets-katt 🤣

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er jo absolutt forståelig at de ikke ønsker å treffe noen med barn fra før 

De må bare ønske seg det. 

Men som sagt: lykke til med det. 😁

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...