Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke på tinder nå, men lurer på å opprette en profil.

Er det slik at om man er sveipet bort en gang så vises man aldri igjen for vedkommende? Eller vil man på et eller annet tidspunkt dukke opp igjen i "sveipelista".  Hvis det er slik at man aldri vises igjen så må det jo være ekstremt viktig å umiddelbart ha en god profil med bra bilder fra første stund.  Man kan jo kaste bort mange fine potensielle matcher bare fordi man ville kikke litt rundt før man laget en god profil.

Eller hvordan funker det, egentlig?

Anonymkode: 26de9...c30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett flere på nytt, noen mange ganger. Både de jeg har sveipet venstre og en som sveipet venstre på meg dukker opp igjen

Anonymkode: cae65...946

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis det er slik at man aldri vises igjen så må det jo være ekstremt viktig å umiddelbart ha en god profil med bra bilder fra første stund. 

Det er like viktig å ikke sveipe alt og alle til venstre, da ender du fort opp uten reelle muligheter annet enn å slette profilen og starte på nytt

Anonymkode: 77b16...f3f

Skrevet

De kommer på nytt hvis du begynner å gå tom for profiler å sveipe på. Det er derfor ingen selvfølge at du kommer på nytt. Og for min del har det vel ikke hendt at jeg har ombestemt meg til runde 2 eller 3, med mindre de har endret profilen, langt inn mer informasjon e.l. Så ja, det er viktig å lage en best mulig profil. Også som kvinne. Med mindre man er ekstremt pen kanskje.

Anonymkode: 87dc5...c6f

Skrevet (endret)

haha, jeg feilsveipet en dame til venstre en gang og angret bittert. Ble mye sveiping før hun dukket opp på nytt, men det gjorde hun og vi matchet. Kom ikke noe ut av det da....

Endret av StripeteM
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er like viktig å ikke sveipe alt og alle til venstre, da ender du fort opp uten reelle muligheter annet enn å slette profilen og starte på nytt

Anonymkode: 77b16...f3f

Jeg er mann så her blir det nok mye sveiping til høyre. Som de fleste andre menn gjør. ;)

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er mann så her blir det nok mye sveiping til høyre. Som de fleste andre menn gjør. ;)

Mann her. Skjønner ikke hva du vinner på det? Er det en boost å få match med noen du ikke kan tenke deg å gå på date med? 

Anonymkode: 640af...b55

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...