AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1 Del Skrevet 25. august 2021 Tenker å bytte ut Devotion-kjolen med noe i samme stilen, men som ikke "alle" har. Ser etter en avslappet bohemaktig kjole som jeg føler meg også litt fin i og en med halvlange ermer. Fant disse to hos Nammos og er veldig usikker på hvem jeg vil få mest bruk for, og som jeg ikke kommer til å bli lei av. Noen innspill? Anonymkode: 6edbc...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 25. august 2021 #2 Del Skrevet 25. august 2021 Så fine de var! Jeg er svak for sånne kremfarger, så ville nok gått for den lyse! Føler den kan passe til flere ansledninger også! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #3 Del Skrevet 25. august 2021 Fiora skrev (1 minutt siden): Så fine de var! Jeg er svak for sånne kremfarger, så ville nok gått for den lyse! Føler den kan passe til flere ansledninger også! Takk Fiora, liker også myke kremfarger. Men noen ganger får jeg masse energi av farger, spesielt på sommeren. Den kremfargede er også i en med turkise striper, er den finere kanskje enn den rosa? https://nammos.no/products/nema-apollonis-minikjole-turkis Anonymkode: 6edbc...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #4 Del Skrevet 25. august 2021 Om du søker en kjole du ikke går lei av, ville jeg ikke valgt noen av dem. Liker ikke slik bohem stil, men liker best den rosa. Anonymkode: bfaf0...aba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 25. august 2021 #5 Del Skrevet 25. august 2021 Begge var fine, men personlig hadde det nok blitt den rosa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #6 Del Skrevet 25. august 2021 Jeg personlig ville ikke valgt noen av dem. Hvis jeg måtte velge, ville jeg valgt den første. Anonymkode: f42a4...e25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #7 Del Skrevet 25. august 2021 Fine begge to. Men liker best den røde. Anonymkode: 439f6...d8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charnelle Skrevet 25. august 2021 #8 Del Skrevet 25. august 2021 Jeg likte veldig godt den kremfargede med turkise striper. Rolig og samtidig friskt med det turkise. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #9 Del Skrevet 25. august 2021 Likte den lyse best. Anonymkode: 0e563...a27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 25. august 2021 #10 Del Skrevet 25. august 2021 Bilde 1 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 25. august 2021 #11 Del Skrevet 25. august 2021 Fine kjoler begge to. Personlig liker jeg best sterke farger, men tenker samtidig at den første er mest anvendelig og lettere å kombinere med tilbehør. Tror jeg ville gått for den. AnonymBruker skrev (1 time siden): Om du søker en kjole du ikke går lei av, ville jeg ikke valgt noen av dem. Liker ikke slik bohem stil, men liker best den rosa. Anonymkode: bfaf0...aba Hvis dette er smaken og stilen til TS, så trenger hun da ikke å gå lei? Bedre å velge noe man virkelig liker enn noe mer nøytralt som "alle andre" har. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charnelle Skrevet 25. august 2021 #12 Del Skrevet 25. august 2021 Perelandra skrev (34 minutter siden): Fine kjoler begge to. Personlig liker jeg best sterke farger, men tenker samtidig at den første er mest anvendelig og lettere å kombinere med tilbehør. Tror jeg ville gått for den. Hvis dette er smaken og stilen til TS, så trenger hun da ikke å gå lei? Bedre å velge noe man virkelig liker enn noe mer nøytralt som "alle andre" har. Vanskelig å vite stilen og hva TS kler, her blir det veldig hva vi selv ville valgt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #13 Del Skrevet 25. august 2021 Som andre sier er nok den første mer anvendelig, men den rosa var nydelig:) Jeg har mange anvendelige kjoler så jeg hadde nok gått for den rosa. Anonymkode: 40c42...b01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #14 Del Skrevet 25. august 2021 Kjøp begge. Da har du den lyse som kanskje er mest anvendelig med de nøytrale fargene, og den rosa når du har lyst til å dra på med skikkelig farge. Anonymkode: c6a62...c15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 25. august 2021 #15 Del Skrevet 25. august 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Takk Fiora, liker også myke kremfarger. Men noen ganger får jeg masse energi av farger, spesielt på sommeren. Den kremfargede er også i en med turkise striper, er den finere kanskje enn den rosa? https://nammos.no/products/nema-apollonis-minikjole-turkis Anonymkode: 6edbc...12f Den var også kjempefin! Veldig friskt med det turkise! Vanskelig valg, tror jeg sier som andre her - om du kan, kjør på med 2 nye kjoler! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 25. august 2021 #16 Del Skrevet 25. august 2021 (endret) Begge var veldig fine, jeg hadde nok selv gått for kjole nummer en. Endret 25. august 2021 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #17 Del Skrevet 25. august 2021 Den rødrosa var nydelig og da blir du et blikkfang. Den andre var mer anonym. Anonymkode: bd367...ac7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #18 Del Skrevet 25. august 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Fant disse to hos Nammos og er veldig usikker på hvem jeg vil få mest bruk for, og som jeg ikke kommer til å bli lei av. Noen innspill? Det ser ut som det er samme modellen på begge bildene, så det er nok hun du får da. Hun kan sikkert brukes til mye. Hvem = person Hvilken = kjole Den første kjolen var finest. Anonymkode: 12057...45f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #19 Del Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Den rødrosa var nydelig og da blir du et blikkfang. Den andre var mer anonym. Anonymkode: bd367...ac7 Ja, liker å lyse opp. Fant også denne som var mer neonrosa, hva tenker dere? https://nammos.no/products/persephone-pink-mini-dress Anonymkode: 6edbc...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #20 Del Skrevet 25. august 2021 Hva er en Divotion-kjole? Jeg syns den siste var finest. Anonymkode: 6cbb8...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå