AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 Hvor syk blir dere som har hatt Delta varianten av koronaviruset? Anonymkode: c4d1d...1ad
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #2 Skrevet 25. august 2021 De fleste merker ikke noe særlig Anonymkode: e713c...d02 3
Frucellery Skrevet 25. august 2021 #3 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): De fleste merker ikke noe særlig Anonymkode: e713c...d02 Ja, det er det som sies, det er derfor jeg lurer på om det faktisk er sånn. 1
Justlooking Skrevet 25. august 2021 #4 Skrevet 25. august 2021 Frucellery skrev (1 time siden): Ja, det er det som sies, det er derfor jeg lurer på om det faktisk er sånn. Aner ikke om deltavarianten eller noen andre. Vet kun om en som fikk den første varianten før landet stengte ned i mars i fjor. Vedkommende merket ingen ting. Ellers ikke hørt om noen som har blitt smittet etter det selv om jeg bor et sted som har hatt mye smitte.
Robert Koch Skrevet 25. august 2021 #5 Skrevet 25. august 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvor syk blir dere som har hatt Delta varianten av koronaviruset? Anonymkode: c4d1d...1ad Det går ikke an å gi et korrekt svar på dette. Et av problemene med covid-sykdom, er at vi ikke vet hvofor noen blir veldig syke, og andre ikke. Å bli smittet er et voldsomt sjansespill. Ta vaksinen! 7
Frucellery Skrevet 25. august 2021 #6 Skrevet 25. august 2021 Robert Koch skrev (38 minutter siden): Det går ikke an å gi et korrekt svar på dette. Et av problemene med covid-sykdom, er at vi ikke vet hvofor noen blir veldig syke, og andre ikke. Å bli smittet er et voldsomt sjansespill. Ta vaksinen! Jeg ønsker selvsagt å høre fra de som har fått påvist virus, trenger ikke all den synsinga. Og jeg har tatt vaksinen!! 4
Robert Koch Skrevet 25. august 2021 #7 Skrevet 25. august 2021 6 minutter siden, Frucellery said: Jeg ønsker selvsagt å høre fra de som har fått påvist virus, trenger ikke all den synsinga. Og jeg har tatt vaksinen!! Det er ikke synsing. Koselig at du svarer så hyggelig! 5
Gjest goldlion Skrevet 25. august 2021 #8 Skrevet 25. august 2021 Min tante fikk den da hun ble regnet som uvaksinert, én dag etter 2. vaksinasjon. Hun hadde ingen symptomer annet enn vondt i armen (som de mente kom av vaksinasjonen).
Velour Skrevet 25. august 2021 #9 Skrevet 25. august 2021 Robert Koch skrev (2 timer siden): Det går ikke an å gi et korrekt svar på dette. Et av problemene med covid-sykdom, er at vi ikke vet hvofor noen blir veldig syke, og andre ikke. Å bli smittet er et voldsomt sjansespill. Ta vaksinen! Det er da slik med alle virus, feks.med influensa. Noen uheldige- spesielt eldre/svake kan bli innlagt på sykehus, noen blir litt snufsete og frisk etter et par dager. Et familiemedlem kan bli sengeliggende med koronaviruset, men resten av familien blir ikke syke etc.
Anbefalte innlegg