Gå til innhold

restplass til syden i uke 40

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Mamman min og kjæresten hennes har så lyst til å ta seg ein hopp-på-tur til syden i haust-ferien, men det ser litt mørkt ut syns eg.. Er det mulig å få tak i turar til ein rimeleg penge? Kor finne eg eventuelt desse turane?

Kor er det forresten sånn passe varmt i begynnelsen av oktober?

Er det problematisk å skulle ordne med hotell og slikt sjølv? Ser at det er ein del reiser med berre fly..

Endret av veslo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dei har vore i kontakt med Star Tour, men dei meinte det var umogleg å oppdrive billige turar i haust, det var derfor eg lurte på om nokon her visste om gode nettsider med oversikt over restplassar og slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På google f.eks.

Joda, takk for det - men der får eg jo berre opp eit vrimmel av sider... Ingen som kan anbefale sider der eg kan plotte inn reisetidspunkt og "syden" som reisemål, og få ein oversikt over kva som fins?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må vi lete som du må.  Det er du som spør.

Det kunne jo hende nokon visste om sider frå før av då.. Det er jo ofte andre har erfaringar med slikt som dette....? Eg spør ikkje for å få andre til å leite for meg, men for at andre kanskje kan dele sine erafringar og gi tips, om dei har... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er aldri UMULIG å få restplasser 1-2 dager i forveie, men tilbudet er VELDIG variabelt!

Hvorvidt det er varmt nok sør i Europa er jo opp til hver enkelts vurderinger..

Vi var i Italia i november i fjor og koooste oss.. Men det var jo ikke varmt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det var da fælt så vanskelige noen skulle være da? :kgblunk:

tyrkia skal visstnok være varmt da, hellas vet jeg ikke, kanariøyene kanskje? tunisia?

restplass.no er et bra tips! eller reisetorget kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_tass2406_*

Gå inn på www.solfaktor.com/no

Har oversikt over alle reiseselskapene!!!

Vi drar til Gran Canaria uka etter, ellers hadde vi Kreta høyt på ønskelisten. Egypt går vel å søke etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...