Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger støvletter til det nye grå tweed skjørtet mitt. Helst lave (eller ikke alt for høye heler i allefall) Syns det ofte de blir seende ut som gummistøvler eller ridestøvler jeg.

Kan noen hjelpe støvleløse blå å finne noen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns fortsatt at disse er flotte til skjørt. De koster 995 på DNA eller Eurosko. Ikke har de så ille høye heler heller...

Skrevet

Ja, de er fine de. Vet du om de finnes i sort? Passer ikke så godt med grått skjørt og brune støvletter.

Det eneste er at de virka så vide i leggen, syns det er finere når de sitter mer inntil når man skal ha skjørt.

Skrevet

Tror ikke de er i svart, men på økonomisko hadde de nettopp masse tilbud på trange støvletter, mange i svart..

Skrevet

Tror ikke de er i svart, men på økonomisko hadde de nettopp masse tilbud på trange støvletter, mange i svart..

Skrevet

Jeg så noen på Vagabond sine sider, som kanskje kan gå..........men var veldig støvle aktige da. Men jeg får jo ikke lagt ut bilde av de da

Skrevet (endret)

DinSko har veldig mye støvletter nå. Kvaliteten varierer en del, men det fine med dem er jo nettopp at de er billige og varer 1-2 sesonger, og da har man en god unnskyldning for å kjøpe nye. ;)

Jeg har noen som er ganske lik disse, de har bare litt høyere hæl.

Endret av Virvel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...