AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 Føler hodet mitt er fylt av bomull og alt går treeegt. Ukonsentrert, husker ingenting av hva jeg drev med før perm. Vil bare hjem til babyen, selv om jeg ble litt koko av å bare være hjemme også. Litt sjalu på pappaen som får være hjemme med ungen, selv om det er hans tur nå. Dårlig samvittighet for at ammingen kanskje dabber av. Hvor lang tid tok det før du følte at du var tilbake til normalen? Til konsentrasjonsevnen var tilbake og det ble mer jobb og mindre dagdrømming. Anonymkode: 7a12c...cbb
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #2 Skrevet 25. august 2021 Jeg jobbet statlig, så hadde to timer lønnet ammefri hver dag. Det hjalp veldig på overgangen. Anonymkode: 492c7...846 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #3 Skrevet 25. august 2021 Jeg gleda meg til å komme på jobb og ikke bare være med baby. Syntes det var deilig å få arbeidsoppgaver igjen! Hadde også to timer ammefri så jobbet ganske korte dager. Jeg er lærer, så dagen gikk fort i prat med elever, kolleger og arbeidsoppgaver, så rakk ikke å tenke på baby og mannen hjemme Et tips er å prøve å skille godt mellom frimodus og jobbmodus. Legg vekk mobil, prat med kollegaer om jobbting, ha en liste du skal gjennom, fokuser på å være mest mulig effektiv i arbeidstiden, så kan du heller tillate deg en god lang lunsj eller å gå før hvis det er mulig på din jobb Anonymkode: 56767...aff 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #4 Skrevet 25. august 2021 Jeg synes det var veldig godt å være tilbake i jobb, men hadde bomull mellom ørene i over 2 mnd. Det gikk heldigvis over! Anonymkode: 71e9f...357 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #5 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (På 25.8.2021 den 11.12): Jeg gleda meg til å komme på jobb og ikke bare være med baby. Syntes det var deilig å få arbeidsoppgaver igjen! Hadde også to timer ammefri så jobbet ganske korte dager. Jeg er lærer, så dagen gikk fort i prat med elever, kolleger og arbeidsoppgaver, så rakk ikke å tenke på baby og mannen hjemme Et tips er å prøve å skille godt mellom frimodus og jobbmodus. Legg vekk mobil, prat med kollegaer om jobbting, ha en liste du skal gjennom, fokuser på å være mest mulig effektiv i arbeidstiden, så kan du heller tillate deg en god lang lunsj eller å gå før hvis det er mulig på din jobb Anonymkode: 56767...aff Takk, du nevner noen lure grep der👍 Jobber deltid og på kontor, har mye fleksibilitet i hvordan jeg løser det. Det er konsentrasjonen som er det store problemet nå😖 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg synes det var veldig godt å være tilbake i jobb, men hadde bomull mellom ørene i over 2 mnd. Det gikk heldigvis over! Anonymkode: 71e9f...357 2mnd!😅 Huff jaja, må bare prøve å komme i gang. Anonymkode: 7a12c...cbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå