AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 Hadde en kjæreste i noen år som gjorde det slutt med meg på en særdeles stygg måte. Det var ikke et godt forhold det siste året vi var sammen, så jeg skulle nok gjort det slutt selv, men jeg var i en voldsom hekt. Nå, flere måneder senere, er jeg fremdeles et rot. Jeg våkner opp kjempelei meg, får ikke sove spesielt om nettene, alt minner meg om ham. Når jeg prøver å tenke rasjonelt blir jeg jo minnet på hvordan han var med meg. Alt det stygge han utsatte meg for, alt han gjorde som ikke var greit, måten han snakket til meg på, måten han fornedret meg, måten han ikke prioriterte meg foran noe, måten han viste gang på gang hvor uviktig jeg var og hvor lite jeg var verdt. Jeg vil jo ikke ha en sånn mann?! Så hvorfor i huleste er jeg så lei meg? Og hvordan skal jeg komme meg over det? Hva gjør jeg hver gang klumpen kommer og jeg bare ønsker at han skal bli som han var i starten, og bare holde rundt meg og være god mot meg? Hvorfor er det DE minnene som dukker opp hele veien og som jeg savner? Anonymkode: f4ae6...462
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #2 Skrevet 25. august 2021 En stor klem til deg ❤️ Du er helt normal ❤️ Kjærlighetssorg må du igjennom selv om han ikke er bra for deg. Hjertet er dessverre ikke like smart som hjernen og magefølelsen. Men ta tiden til hjelp. Og blokkere han over alt på sosiale medier og i det virkelige liv, så du får han mest mulig på avstand. Anonymkode: c4fc6...7cd
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #3 Skrevet 25. august 2021 Ikke alt vi sørger over er realiteter. Det du (og mange med deg) sørger over etter at et dårlig forhold går heden er drømmen om forholdet. Altså den drømmen som fikk deg til å bli sammen med han. Og så viste han seg å ikke høre hjemme i din drøm, og da sørger man over tapet av drømmen. Helt normalt. Anonymkode: 0b121...d37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå