AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 https://mainichi.jp/english/articles/20210821/p2a/00m/0li/013000c En duppeditt som ved hjelp av kunstig intelligens analyserer og estimerer sannsynlighet for årsaken til at babyen gråter. Inndelt i ulike tilstander, f.eks 65% søvnig/35% ukomfortabel. What a time to be alive! Altså, det er vel mange som i øyeblikket har tenkt at dette var noe de skulle hatt, når babyen gråter og gråter og ingenting hjelper. Men... jeg vet ikke🤔 Litt rart og upersonlig? Evt. at det blir en hvilepute, så man trenger ikke å lære seg babyens språk selv. Har du trua? Hadde du kjøpt dette? Anonymkode: 633cd...fd2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #2 Skrevet 25. august 2021 I alle dager. vi lærte oss dette selv. «neh»-gråt er sulten, «eh»-gråt er vondt i magen. De tre andre husker jeg ikke, men dette er forsket på. Anonymkode: 7b161...9fc 1
Blomsterpotta Skrevet 25. august 2021 #3 Skrevet 25. august 2021 Bortkasta penger. Du lærer veldig fort forskjellen på hvorfor babyer gråter. 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #4 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Altså, det er vel mange som i øyeblikket har tenkt at dette var noe de skulle hatt, når babyen gråter og gråter og ingenting hjelper. Men... jeg vet ikke🤔 Litt rart og upersonlig? Evt. at det blir en hvilepute, så man trenger ikke å lære seg babyens språk selv. Det har jeg aldri tenkt jeg skulle hatt, nei, hvis babyen gråter og ingenting hjelper så er det jo nettopp ingenting som hjelper, og man har prøvd alt. En dings som sier baby har vondt når jeg allerede vet at baby har vondt er jo helt poengløst, hvordan skulle det liksom bli en hvilepute? Man må jo være blind for å ikke lære babyens språk. Anonymkode: c74d6...6cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå