AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 For meg er det en mann som er varm, beskyttende og omtenksom og som bryr seg om barn. En som har mengder av empati og er nyskjerrig på hva jeg mener og tenker. Han kan kansje være litt sjalu, ikke mye, men han er ikke helt fjern om jeg er ute en kveld. Og kroppslig sterk, er intressert i konstruksjoner, hus og bolig. Anonymkode: 958c0...ac5 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #2 Skrevet 25. august 2021 Det er en mann som er autoritær av natur. En mann som "eier rommet" hvor enn han går. Han går rett i ryggen og er selvsikker. Han er fysisk og psykisk sterk. I tillegg er han empatisk, tar vare på barn og kjæreste. En maskulin mann vet å bruke nevene. På mer enn èn måte Han er veltalende og ikke vulgær. Han ser bra ut i både dress og turklær. K42 Anonymkode: 09006...ced 6
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #3 Skrevet 25. august 2021 En maskulin mann er trygg, varm og gjerne litt stor fysisk sett. Samtidig kan lave menn også være maskuline. Han er omsorgsfull og beskyttende. Negativ maskulinitet er for meg voldsomt pågående oppførsel, kontrollbehov og aggresjon. Anonymkode: 94f38...280 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #4 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): pågående oppførsel, kontrollbehov og aggresjon. Dette kan da kvinner også ha? Feks min forrige sjef var slik. Og hun var ei lita dame. Anonymkode: 958c0...ac5
Hespe3 Skrevet 25. august 2021 #5 Skrevet 25. august 2021 En mann som er trygg i seg selv og ikke trenger å hevde seg på bekostning av andre, er rolig, reflektert og kunnskapsrik. 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #6 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Samtidig kan lave menn også være maskuline. Han er omsorgsfull og beskyttende. helt enig, den mest maskuline mannen jeg har datet var like høy som meg, og hadde masse av følelser. men veldig omsorgsfull og maskulin. De mindre maskuline mennene er mer ego, feige og uklare i kommunikasjon av hva de vil og mener. Anonymkode: 958c0...ac5 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #7 Skrevet 25. august 2021 19 minutter siden, AnonymBruker said: For meg er det en mann som er varm, beskyttende og omtenksom og som bryr seg om barn. En som har mengder av empati og er nyskjerrig på hva jeg mener og tenker. Han kan kansje være litt sjalu, ikke mye, men han er ikke helt fjern om jeg er ute en kveld. Og kroppslig sterk, er intressert i konstruksjoner, hus og bolig. Anonymkode: 958c0...ac5 Det motsatte av det. Anonymkode: bf355...ff7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #8 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette kan da kvinner også ha? Feks min forrige sjef var slik. Og hun var ei lita dame. Anonymkode: 958c0...ac5 Ja. Men dette er likevel «maskuline» egenskaper. Anonymkode: cfde1...f98 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #9 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette kan da kvinner også ha? Feks min forrige sjef var slik. Og hun var ei lita dame. Anonymkode: 958c0...ac5 Ja, men en pågående og kontrollerende kvinne oppleves ikke nødvendigvis maskulin av den grunn. Det er ulike måter å vise det på. Jeg tenkte på den maskuline måten, slik noen menn oppfører seg når de står og brauter seg for en dame, klår på henne og oser testosteron. Men altså, selvsagt kan en kvinne også være maskulin. Anonymkode: 94f38...280
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #10 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det motsatte av det. Anonymkode: bf355...ff7 en drittsekk, altså? Anonymkode: 958c0...ac5 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #11 Skrevet 25. august 2021 13 minutter siden, AnonymBruker said: Det er en mann som er autoritær av natur. En mann som "eier rommet" hvor enn han går. Han går rett i ryggen og er selvsikker. Han er fysisk og psykisk sterk. I tillegg er han empatisk, tar vare på barn og kjæreste. En maskulin mann vet å bruke nevene. På mer enn èn måte Han er veltalende og ikke vulgær. Han ser bra ut i både dress og turklær. K42 Anonymkode: 09006...ced 😍 Anonymkode: c1689...4bc 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #12 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): brauter seg for en dame, klår på henne og oser testosteron Uff.... Anonymkode: 958c0...ac5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #13 Skrevet 25. august 2021 Mange ser nok på den typiske maskuline mannen som høy og mørk. Det stemmer nok at dette er lit typisk, men en lav, lys og veltrent mann med rak rygg kan også være maskulin tenker jeg. Men holdningen har alt å si, menn! Du er absolutt ikke særlig maskulin om du lunter rundt med bøy i nakken. Rett deg opp, så er mye gjort for min del! Anonymkode: 0b230...c0e 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #14 Skrevet 25. august 2021 En maskulin mann er en mann med selvtillit. En mann som ikke er redd for å få skitt under neglene, en mann som er handy og klarer å fikse (fysiske) ting. En mann med tett skjeggvekst, en mann som er høy(ere enn 180), en mann som er bestemt (men ikke ufin), en mann som vet å ta vare på en dame. Dét er en maskulin mann, og det er det jeg ønsker meg. 😁 Anonymkode: a9cf8...378 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #15 Skrevet 25. august 2021 Maskulinitet for meg er å være dominant og trygg på seg selv. Vite hva han vil ha og hvem han er. Orker ikke en tøffel, han må kunne sette meg på plass. Han er trygg på seg selv, og passer på de han er glad i. Utseendemessing er han større/høyere enn meg og har kroppshår/skjegg! Anonymkode: d1605...4a8 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #16 Skrevet 25. august 2021 Tydelig dominans, sterk og stor kropp, gjerne litt høy, skjegg, hår på kroppen, store hender, mørk/dyp stemme, handy og flink til å bruke hendene. God selvtillit. Men så er jo de aller fleste menn maskuline. Det er trekkene som gjør at de skilles fra kvinner. Noen kan kanskje være ganske feminine, men sjeldent jeg ser slike menn, akkurat som det er sjeldent jeg ser veldig maskuline kvinner. Alt som forsterker det motsatte kjønn ser jeg på maskulint/feminint. F.eks kvinner med store pupper og brede hofter, langt hår og mykt ansikt, er feminint i mine øyne. Anonymkode: 661bd...e40 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #17 Skrevet 25. august 2021 En maskulin mann det forbinder jeg med en ro, en slags indre ro og stabilitet, samtidig som de har kontakt med følelser og kan uttrykke seg uten å bli hysterisk, sinna, krenket og sjalu for småting. En maskulin mann er en som stiller opp og for familie, venner og i samfunnet og samtidig klarer å sette grenser for seg selv og andre. Anonymkode: ec17b...a8b 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #18 Skrevet 25. august 2021 En sterk personlighet, trygg, empatisk, sier meningen sin, handy. Kropp har lite å si for om en mann er maskulin syns jeg. En maskulin mann er en som jeg ikke trenger å trygge hele tiden. Anonymkode: 4c929...572 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #19 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det motsatte av det. Anonymkode: bf355...ff7 Enig. Anonymkode: 02cea...563
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #20 Skrevet 25. august 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: En sterk personlighet, trygg, empatisk, sier meningen sin, handy. Kropp har lite å si for om en mann er maskulin syns jeg. En maskulin mann er en som jeg ikke trenger å trygge hele tiden. Anonymkode: 4c929...572 Denne tråden er som en roman som gjør meg sugen på kjæreste 🙈 man glemmer at de trygge og empatiske mennene finnes noen ganger når man dater. Drømmer om en slik maskulin mann 💖 Anonymkode: c1689...4bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå