Eske Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 Noen som har prøvd den? Ser denne fremheves av forskjellige «matinfluencere», og og at den har vunnet en del tester - men er den vesentlig bedre enn f. eks Phillips sin XXL som jo kan kjøpes i butikk?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #2 Skrevet 25. august 2021 Jeg har en og er storfornøyd med den, men jeg vet ikke hvordan den er sammenlignet med andre modeller da det kun er denne jeg har prøvd Anonymkode: 4b8e6...615
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #3 Skrevet 25. august 2021 Kjerringa kjøpte en. Jeg kan sitte i stuen og trykke på en knapp på telefonen, og så har jeg ostesmørbrød ferdig på under fem minutter! Det er simpelthen vidunderlig! Anonymkode: 3aca8...8ba
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #4 Skrevet 25. august 2021 Den er helt super 👍 Stor og enkel i bruk, ser ikke så verst ut på benken og resultatet på maten blir bedre enn jeg klarer i vanlig ovn. Anonymkode: c1274...c93
Eske Skrevet 26. august 2021 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2021 Tusen takk for svar! Har dere med eller uten tilbehørspakke? Synes den virket uforholdsmessig dyr og greier ikke helt se for meg den er verdt det - må da finnes andre bakeformer f.eks man kan sette i...
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #6 Skrevet 26. august 2021 Eske skrev (12 minutter siden): Tusen takk for svar! Har dere med eller uten tilbehørspakke? Synes den virket uforholdsmessig dyr og greier ikke helt se for meg den er verdt det - må da finnes andre bakeformer f.eks man kan sette i... Jeg kjøpte tilbehørspakken men har så langt ikke brukt den. Tror ikke det er så mye vits egnetlig. Du kan jo kjøpe air fryseren også kjøper du tilbehørspakke senere om du vil ? Anonymkode: 4b8e6...615
Eske Skrevet 26. august 2021 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kjøpte tilbehørspakken men har så langt ikke brukt den. Tror ikke det er så mye vits egnetlig. Du kan jo kjøpe air fryseren også kjøper du tilbehørspakke senere om du vil ? Anonymkode: 4b8e6...615 Helt klart
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #8 Skrevet 4. september 2021 Dere som har denne, har dere utgaven med eller uten app? Er appen noe vits i? Anonymkode: 84c8f...5ce
Sinte-my Skrevet 7. september 2021 #9 Skrevet 7. september 2021 Vi har den uten app. Den er ofte i bruk, og vi har ikke angret et eneste sekund. Middagen igår var panert fisk og potetbåter. Eneste jeg trengte å gjøre var å kutte båtene, og krydre fisken. Rett inn i airfryeren, og etter kort tid var middagen klar. Har en gutt som er veldig glad i fritert mat, så denne var absolutt en fin investering for oss. 1
Beneviento Skrevet 7. september 2021 #10 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (På 4.9.2021 den 21.47): Dere som har denne, har dere utgaven med eller uten app? Er appen noe vits i? Anonymkode: 84c8f...5ce Jeg har med app og vi bruker appen ganske mye, særlig samboeren min elsker den funksjonen. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #11 Skrevet 7. september 2021 Sinte-my skrev (6 timer siden): Vi har den uten app. Den er ofte i bruk, og vi har ikke angret et eneste sekund. Middagen igår var panert fisk og potetbåter. Eneste jeg trengte å gjøre var å kutte båtene, og krydre fisken. Rett inn i airfryeren, og etter kort tid var middagen klar. Har en gutt som er veldig glad i fritert mat, så denne var absolutt en fin investering for oss. Beneviento skrev (46 minutter siden): Jeg har med app og vi bruker appen ganske mye, særlig samboeren min elsker den funksjonen. Takk for svar, begge to. Jeg bryr meg ikke så mye om apper, men samboer gjør - så vi bestilte med! Brukte en rabattkode som ga 15% i tillegg så det hjalp litt Anonymkode: 84c8f...5ce
Beneviento Skrevet 7. september 2021 #12 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar, begge to. Jeg bryr meg ikke så mye om apper, men samboer gjør - så vi bestilte med! Brukte en rabattkode som ga 15% i tillegg så det hjalp litt Anonymkode: 84c8f...5ce Hehe det gjorde jeg og min samboer også da vi bestilte i sommer. Det er en maskin som vi bruker daglig og virkelig ikke angrer på 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #13 Skrevet 15. juli 2022 Bruker dere den fortsatt mye? Jeg er i og for seg fornøyd med den (men hater at den ikke har skinner som kurven kan glides ut på sånn som Phillips har) men vi er litt lite kreative i bruken - blir stort sett fries og/eller kylling. Noen som har gode og spennende tips å dele? Anonymkode: 84c8f...5ce
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #14 Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 4.9.2021 den 19.47): Dere som har denne, har dere utgaven med eller uten app? Er appen noe vits i? Anonymkode: 84c8f...5ce Med app. Det er veldig greit å få en ding på telefonen når programmet er ferdig eller når jeg trenger å snu maten for at den skal fortsette. Anonymkode: cc07c...388
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå