AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #81 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De fleste menn foretrekker vel ikke barn. Anonymkode: dbd9a...9be Seriøst? Hvor står det at han sa at menn foretrekker barn? Moderne kvinner har denne vanvittige holdninger at en mann skal godta meg slik jeg kommer, Akkurat som vi må forbedre oss. Så trenger dere å bli mer feminine, lære å være en dame, å være høflig, å være faktisk behagelig å være rundt med. vi lever i denne elendige verden. Der kvinner synes jeg skal bli akseptert uansett hvor dårlig jeg oppfører meg, uansett hvor bitchy jeg er, uansett hvor frekk jeg er, bør du godta meg fordi jeg er en kvinne høre meg brøle. Det er en bullshit! Det vil bare holde deg singel og ugift... Lykke til! Anonymkode: 7ff68...691 7
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #82 Skrevet 27. august 2021 For min del har femininitet ingenting med utseende å gjøre. Jeg har noen venninner som har veldig kvinnelige kropper - timeglass etc, men som ikke oppfører seg kvinnelig i det hele tatt. For meg er en feminin kvinne litt forsiktig, litt stillferdig (har meninger, men er ikke brautete) er snill og omtenksom. Det viktigste er likevel å være omsorgsfull. Det er det ypperske feminine trekket jeg kan tenke meg (Og nei, sier ikke at en omsorgsfull mann er feminin) Anonymkode: 7709e...38d 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #83 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Seriøst? Hvor står det at han sa at menn foretrekker barn? Moderne kvinner har denne vanvittige holdninger at en mann skal godta meg slik jeg kommer, Akkurat som vi må forbedre oss. Så trenger dere å bli mer feminine, lære å være en dame, å være høflig, å være faktisk behagelig å være rundt med. vi lever i denne elendige verden. Der kvinner synes jeg skal bli akseptert uansett hvor dårlig jeg oppfører meg, uansett hvor bitchy jeg er, uansett hvor frekk jeg er, bør du godta meg fordi jeg er en kvinne høre meg brøle. Det er en bullshit! Det vil bare holde deg singel og ugift... Lykke til! Anonymkode: 7ff68...691 Amen! Anonymkode: 7ff68...691 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #84 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Seriøst? Hvor står det at han sa at menn foretrekker barn? Moderne kvinner har denne vanvittige holdninger at en mann skal godta meg slik jeg kommer, Akkurat som vi må forbedre oss. Så trenger dere å bli mer feminine, lære å være en dame, å være høflig, å være faktisk behagelig å være rundt med. vi lever i denne elendige verden. Der kvinner synes jeg skal bli akseptert uansett hvor dårlig jeg oppfører meg, uansett hvor bitchy jeg er, uansett hvor frekk jeg er, bør du godta meg fordi jeg er en kvinne høre meg brøle. Det er en bullshit! Det vil bare holde deg singel og ugift... Lykke til! Anonymkode: 7ff68...691 Det beste innlegget jeg har lest om kvinner fra en kvinne på Kvinneguiden noensinne. Jeg hadde gitt deg 100 likes om jeg kunne. Minst. Kanskje 10000 hvis det var mulig. Feminismens ansikt. Alle menn skal godta kvinner slik de er, men ikke motsatt. Og menn skal hverken ytre seg eller mene noe om det. Den maskuline "girlpower" skal også gro villt, og kastrere menn på veien. Anonymkode: 1eaeb...d25 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #85 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det beste innlegget jeg har lest om kvinner fra en kvinne på Kvinneguiden noensinne. Jeg hadde gitt deg 100 likes om jeg kunne. Minst. Kanskje 10000 hvis det var mulig. Feminismens ansikt. Alle menn skal godta kvinner slik de er, men ikke motsatt. Og menn skal hverken ytre seg eller mene noe om det. Den maskuline "girlpower" skal også gro villt, og kastrere menn på veien. Anonymkode: 1eaeb...d25 Ok, ser nå at du ikke er en kvinne, så jeg modererer det. Anonymkode: 1eaeb...d25
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #86 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (På 25.8.2021 den 8.41): Spørsmålet var vel hva som beskriver en feminin kvinne, ikke hva som beskriver en jente på 12. Anonymkode: 85380...323 Det er veldig skremmende at du sammenligner det han skrev med en jente på 12 år. Jeg ville tro at normale mennesker tenker av å gå fra å snakke om hva gjør en kvinne feminin til å snakke om en 12 år gammel jente er veldig spesielt. Ser du på 12 år gamle jenter seksuelt? Siden du mener at han beskriver en 12 år gammel jente. Anonymkode: 7ff68...691 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #87 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hahaha. Selvfølgelig ble denne tråden kuppet av kvinner som ikke liker svarene de får. Vel, for å definere en feminin kvinne: Personlighet: - Rolig, avslappet og behersket - Emosjonell - Empatisk, høy nivå av EI - Flørtete og/eller sjarmerende Utseende: - Naturlig, med lite eller ingen sminke. - Slett hår - Slank - Ikke høy - Ikke tatoveringer, fillers eller silikon. - Bruker stereotypisk kvinnelige klær Ring meg hvis du er slik! Anonymkode: 1eaeb...d25 Helt feil, menn liker ikke emosjonelle kvinner. Å være emosjonell er en tegn på svakhet. Å gråte av disney filmer og hjemløse hunder er en svakhet og har ingen nytte for evolusjonen. SLike kvinner bør ikke reprodusere. Høye kvinner og menn er de mest attraktive. Lave kvinner lager lave menn, som igjen lider pga fordommer. Samme med asiatiske damer som lager barn med Kaukasiske menn. Slett hår ser ustelt ut. Sminke og silikon er kanskje noe av det mest feminine som finnes av utseende. Det er ikke sunt, men femininitet er ikke ideelt eller optimalt. Anonymkode: b7b31...e9b 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #88 Skrevet 27. august 2021 Om menn likte sunt logisk emosjonelle kvinner hadde jeg hatt utallige å velge i i stedet for å bli valgt bort Anonymkode: b7b31...e9b
OlsenHansen Skrevet 27. august 2021 #89 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Helt feil, menn liker ikke emosjonelle kvinner. Å være emosjonell er en tegn på svakhet. Å gråte av disney filmer og hjemløse hunder er en svakhet og har ingen nytte for evolusjonen. SLike kvinner bør ikke reprodusere. Høye kvinner og menn er de mest attraktive. Lave kvinner lager lave menn, som igjen lider pga fordommer. Samme med asiatiske damer som lager barn med Kaukasiske menn. Slett hår ser ustelt ut. Sminke og silikon er kanskje noe av det mest feminine som finnes av utseende. Det er ikke sunt, men femininitet er ikke ideelt eller optimalt. Anonymkode: b7b31...e9b Du snakker om overemosjonelle kvinner som mister kontrollen. Det å være emosjonell er kanskje det som definerer en kvinne mer enn noe annet, og det er akkurat det som utfyller menn. Noen som kan trøste, kose og være søt, og se verden på en helt annen måte. 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #90 Skrevet 27. august 2021 OlsenHansen skrev (1 minutt siden): trøste, kose og være søt, og se verden på en helt annen måte. Det er ikke emosjonelt. Tror ikke du bruker det ordet rett. Emosjoner er sint, trist, irritert, glad osv. Menn liker ikke uttrykksfulle kvinner Anonymkode: b7b31...e9b
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #91 Skrevet 27. august 2021 https://www.youtube.com/watch?v=RhbGI2htXJY Anonymkode: b7b31...e9b
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #92 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Helt feil, menn liker ikke emosjonelle kvinner. Å være emosjonell er en tegn på svakhet. Å gråte av disney filmer og hjemløse hunder er en svakhet og har ingen nytte for evolusjonen. SLike kvinner bør ikke reprodusere. Høye kvinner og menn er de mest attraktive. Lave kvinner lager lave menn, som igjen lider pga fordommer. Samme med asiatiske damer som lager barn med Kaukasiske menn. Slett hår ser ustelt ut. Sminke og silikon er kanskje noe av det mest feminine som finnes av utseende. Det er ikke sunt, men femininitet er ikke ideelt eller optimalt. Anonymkode: b7b31...e9b For det første har du ingen rett til å pålegge meg hva jeg mener er en feminin kvinne. Innlegget mitt var 100% subjektivt. For det andre overkoker du voldsomt på ordet emosjonelt. Jeg tror ikke du helt skjønner hva jeg mente med å være emosjonell, det hander ikke om Disneyfilmer eller hjemløse hunder. Slett og langt hår er et must for min versjon av femininitet. Ustelt inngår. Femininitet for meg er faktisk å være uperfekt. Normal. Og avslappet rundt å være normal og uperfekt. Frisyrene trenger ikke være plettfrie. Kvinner jager i dag etter perfeksjon. Ironien rundt det er at de mister femininiteten på veien, fordi perfeksjon er ikke feminint. Det er oppdollethet! Sminke kan gå an, men når du tar steget til oversminket så er du bikket over på å være på jakt etter perfeksjon, og som jeg sa, perfektsjon er ikke feminint. Silikon er så langt unna feminint som du kan få det, på samme vilkår. Kort og godt: Femininitet er følsomhet og uperfeksjon. Det er å være enkel og ekte. Anonymkode: 1eaeb...d25 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #93 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For det første har du ingen rett til å pålegge meg hva jeg mener er en feminin kvinne. Innlegget mitt var 100% subjektivt. For det andre overkoker du voldsomt på ordet emosjonelt. Jeg tror ikke du helt skjønner hva jeg mente med å være emosjonell, det hander ikke om Disneyfilmer eller hjemløse hunder. Slett og langt hår er et must for min versjon av femininitet. Ustelt inngår. Femininitet for meg er faktisk å være uperfekt. Normal. Og avslappet rundt å være normal og uperfekt. Frisyrene trenger ikke være plettfrie. Kvinner jager i dag etter perfeksjon. Ironien rundt det er at de mister femininiteten på veien, fordi perfeksjon er ikke feminint. Det er oppdollethet! Sminke kan gå an, men når du tar steget til oversminket så er du bikket over på å være på jakt etter perfeksjon, og som jeg sa, perfektsjon er ikke feminint. Silikon er så langt unna feminint som du kan få det, på samme vilkår. Kort og godt: Femininitet er følsomhet og uperfeksjon. Det er å være enkel og ekte. Anonymkode: 1eaeb...d25 Jeg har rett til å skrive hva som helst om emosjoner. Din versjon av femininet er helt bakvendt. Du er nok ikke tiltrukket av kvinner om du mener det du skrivet. Vedder på du foretrekker kvinner med sminke enn helt uten. Vedder på du ikke ser forskjellen. Har hatt langt håt hele livet og er emosjonell og logisk. Har aldri vært sett på som feminin av omverdenen. Anonymkode: b7b31...e9b
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #94 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har rett til å skrive hva som helst om emosjoner. Din versjon av femininet er helt bakvendt. Du er nok ikke tiltrukket av kvinner om du mener det du skrivet. Vedder på du foretrekker kvinner med sminke enn helt uten. Vedder på du ikke ser forskjellen. Har hatt langt håt hele livet og er emosjonell og logisk. Har aldri vært sett på som feminin av omverdenen. Anonymkode: b7b31...e9b Du skriver "Helt feil, menn liker... ". Det er en generalisering, og poengterer at jeg er helt bak mål basert på hva "menn" tenker. Vel, utifra tråden så er det svært større sannsynlighet for at det er du som tar feil, for vi er visst mange som er enig med meg. Jeg er ikke tiltrukket av kvinner? Hvor fantastisk usaklig er du ikke nå? Da tapte du veddemålet. Jeg liker usminkede kvinner. Eventult så minimalt at det knapt vises. Og nå skjønner jeg at du er en kvinne selv, og du har nok en gedigen vrangforestilling av hva menn faktisk liker. At du ser ut til å være på bølgen med oversminke, silikon, fillers, extensions, vipper osv får bare være. Men jeg som mann synes faktisk at det ikke er å være feminint. Tvert imot. Og jeg hater den trenden dere er på. Og så synes jeg at du, som kvinne, skal slutte å fortelle meg hva jeg som mann synes er feminint. Eventuelt hva menn synes er feminint. For det har du faktisk ingen grunnlag til å si. Og du tar storfeil i dine antakelser. Anonymkode: 1eaeb...d25 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #95 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): synes jeg at du, som kvinne, skal slutte å fortelle meg hva jeg som mann synes er feminint. Eventuelt hva menn synes er feminint. For det har du faktisk ingen grunnlag til å si. Og du tar storfeil i dine antakelser. Anonymkode: 1eaeb...d25 Femininitet er ikke subjektivt. Jeg faller i din versjon av femininitet men jeg har sett meg nødt til å looksmaxxe pga av lookisme og måten folk (menn inkludert) behandler meg på. Anonymkode: b7b31...e9b
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #96 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Femininitet er ikke subjektivt. Jeg faller i din versjon av femininitet men jeg har sett meg nødt til å looksmaxxe pga av lookisme og måten folk (menn inkludert) behandler meg på. Anonymkode: b7b31...e9b Femininitet er så subjektivt så du får det. Alle menn har sitt unike syn på hva femininitet er. Også kvinner. Det er jo nettopp derfor vi to og flere andre i tråden er uenige. Du faller i min versjon over femininitet, men er likevel fullstendig uenig med meg? Hvor er logikken, du som er så logisk av deg? Lookisme er et problem dere kvinner har skapt basert på kvinnelige synspunkter og oppdrivere. Dere har blitt influenser-hjernevasket. Ingen menn har bedt dere om å oversminke dere, trø brunkrem over hele kroppen døgnet rundt, dolle dere opp, ta fillers, ta silikon, ta tatoveringer og trene dere til hunker. Tvert imot, så er de fleste menn svært negativ til trenden deres. Trenden tar faktisk ifra dere femininiteten som vi ønsker oss. Det finnes ingenting som er feminint med å være oppdollet fra A til Å. Anonymkode: 1eaeb...d25 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #97 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lookisme er et problem dere kvinner har skapt basert på kvinnelige synspunkter og oppdrivere. Dere har blitt influenser-hjernevasket. Ingen menn har bedt dere om å oversminke dere, trø brunkrem over hele kroppen døgnet rundt, dolle dere opp, ta fillers, ta silikon, ta tatoveringer og trene dere til hunker. Tvert imot, så er de fleste menn svært negativ til trenden deres. Trenden tar faktisk ifra dere femininiteten som vi ønsker oss. Det finnes ingenting som er feminint med å være oppdollet fra A til Å. Anonymkode: 1eaeb...d25 Dette er helt bakvendt. Jeg tror ikke du representerer de fleste menn Anonymkode: b7b31...e9b
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #98 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er helt bakvendt. Jeg tror ikke du representerer de fleste menn Anonymkode: b7b31...e9b Og jeg tror du har blitt påvirket av andre kvinners utseende og falt i denne lookismefella pga det. Litt rart at du påstår at du treffer mine bokser i feminismeutspillet mitt, men samtidig har gått rett i lookismefella også. Da er du garantert ikke et godt eksempel på mitt femininitetssyn lenger. Men men. Du gjør som du vil, og jeg tenker som jeg vil. Heldigvis. Anonymkode: 1eaeb...d25 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #99 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og jeg tror du har blitt påvirket av andre kvinners utseende og falt i denne lookismefella pga det. Litt rart at du påstår at du treffer mine bokser i feminismeutspillet mitt, men samtidig har gått rett i lookismefella også. Da er du garantert ikke et godt eksempel på mitt femininitetssyn lenger. Men men. Du gjør som du vil, og jeg tenker som jeg vil. Heldigvis. Anonymkode: 1eaeb...d25 Idioti. Du tåler ikke å høre at kvinnene du liker er stygge. Kvinner er stygge uten sminke og fillers. Sånn er det bare. Alle kvinnene du tilfredsstiller deg selv til har sminke og kosmetiske behandlinger. Er så lei vrangforestilte menn som lyver. Du virker veldig PK. Du liker maskuline kvinner da og det er jo bra for oss maskuline. Men du hadde valgt en feminin kvinenr i stedet om du hadde sjanse på dem. Anonymkode: b7b31...e9b 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #100 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er veldig skremmende at du sammenligner det han skrev med en jente på 12 år. Jeg ville tro at normale mennesker tenker av å gå fra å snakke om hva gjør en kvinne feminin til å snakke om en 12 år gammel jente er veldig spesielt. Ser du på 12 år gamle jenter seksuelt? Siden du mener at han beskriver en 12 år gammel jente. Anonymkode: 7ff68...691 Helt enig! Det første jeg tenkte faen så mange som likte det innlegge. Jeg var ikke klar over at det var så mange som så på barn på den måten. Anonymkode: 7ff68...691
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå