AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #181 Skrevet 1. september 2021 jeg trodde at feminine jenter har egne fakter som er mindre harde, smilende og pent ordbruk. At de ikke overkjører mannen når bilen skal mekkes på. At jenta steller litt pent med seg selv (klær, makeup, hår), og hvis du trer en lue over hodet hennes så vil hun se ut som ei jente selv uten makeup og synlig hår. at størrelse ikke har noe å si for femininiteten (annet enn at det er kvinnlig med rumpe og pupper) og yrke ikke har noe å si. Fordi det å være feminin har intet å gjøre med hvor tjukk du er eller hva som venter på jobben. Må jo si at jeg ler litt når jeg leser «slank jente, 150, langt glatt hår og liker barn». Meg bekjent er kvinner i helsesektoren noen du ikke kødder med, det er ikke yrkesveien om du er lett å tråkke på. Anonymkode: 99ebf...9d1 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #182 Skrevet 2. september 2021 For meg er en feminin kvinne grasiøs og elegant, men også leken og smiler alltid, et varmt vesen. Kler seg feminint og ikke vulgært, har feminine trekk i ansiktet og middels langt hår som er stelt. Ligger ikke rundt, banner aldri og er alltid høflig mot alle, om det er noen som ikke fortjener dette takler hun det fremdeles grasiøst. Personlighetsmessig er hun, for sin mann (ikke for hvem som helst), veldig føyelig og ser opp til han. Har så klart egne meninger, men prøver ikke å vinne over mannen. Beundrer han og skjemmer han alltid ekstra bort, han skal slippe å måtte komme hjem til et stressende hus etter en lang dag på jobben. Hjemmelaget mat, huset er rent og ryddig, og barna er (om mulig) opptatt med stille leker når mannen kommer hjem slik at han får litt tid til å slappe av. Dagen før jobb starter gjerne med at hun står opp med mannen og gjør klar kaffe og frokost samt lunsj. Hun er veldig omsorgsfull, liker å stelle med hus, hage og lage mat, gjør alltid litt ekstra ut av spesielle dager og passer på å alltid ha et varmt og koselig hjem. Barna skal alltid ha et trygt og varmt sted å komme hjem til og skal aldri føle at de ikke er velkomne. En slik kvinne er jo ikke for hvilken som helst mann, han må være ok med å ha den økonomiske byrden uten at hun skal gå i kvinnefellen. Du kan ikke forvente en slik kvinne og at hun skal jobbe fulltid. I tillegg er hun gjerne følsom, selv om hun har kontroll over følelsene sine, så er hun sårbar og åpen med deg om hvordan hun føler det, og viser at du har såret henne uten å starte en krangel. Du er hennes klippe og ville gått gjennom ilden for henne, alt du gjør er for din familie, en egoistisk mann er ikke verdig nok for en slik kvinne. Du kan ikke bare ta og ta uten å gi noe tilbake. Et ekteskap skal være 100/100 ikke 50/50, begge strever alltid etter å gi 100. Dette er hvert fall hva en feminin kvinne er for meg, og en beskrivelse av ekteskapet jeg lever i. Anonymkode: 4a565...f4f 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #183 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (På 25.8.2021 den 8.43): For de fleste menn er en feminin kvinne en føyelig kvinne. Anonymkode: f15c4...506 Og her fikk vi det endelige svaret på hvorfor så mange menn foretrekker (svært) unge kvinner😶 Anonymkode: be800...41b 2
Bamseklemmer Skrevet 2. september 2021 #184 Skrevet 2. september 2021 Hvor feminim hun er ser jeg på håndveska, og om hun liker oppvarting og er en romantisk stearinlysbrenner🥰
NysgjerrigPiken Skrevet 2. september 2021 #185 Skrevet 2. september 2021 9 hours ago, Flintis said: At hun neier At det var?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #186 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): For meg er en feminin kvinne grasiøs og elegant, men også leken og smiler alltid, et varmt vesen. Kler seg feminint og ikke vulgært, har feminine trekk i ansiktet og middels langt hår som er stelt. Ligger ikke rundt, banner aldri og er alltid høflig mot alle, om det er noen som ikke fortjener dette takler hun det fremdeles grasiøst. Personlighetsmessig er hun, for sin mann (ikke for hvem som helst), veldig føyelig og ser opp til han. Har så klart egne meninger, men prøver ikke å vinne over mannen. Beundrer han og skjemmer han alltid ekstra bort, han skal slippe å måtte komme hjem til et stressende hus etter en lang dag på jobben. Hjemmelaget mat, huset er rent og ryddig, og barna er (om mulig) opptatt med stille leker når mannen kommer hjem slik at han får litt tid til å slappe av. Dagen før jobb starter gjerne med at hun står opp med mannen og gjør klar kaffe og frokost samt lunsj. Hun er veldig omsorgsfull, liker å stelle med hus, hage og lage mat, gjør alltid litt ekstra ut av spesielle dager og passer på å alltid ha et varmt og koselig hjem. Barna skal alltid ha et trygt og varmt sted å komme hjem til og skal aldri føle at de ikke er velkomne. En slik kvinne er jo ikke for hvilken som helst mann, han må være ok med å ha den økonomiske byrden uten at hun skal gå i kvinnefellen. Du kan ikke forvente en slik kvinne og at hun skal jobbe fulltid. I tillegg er hun gjerne følsom, selv om hun har kontroll over følelsene sine, så er hun sårbar og åpen med deg om hvordan hun føler det, og viser at du har såret henne uten å starte en krangel. Du er hennes klippe og ville gått gjennom ilden for henne, alt du gjør er for din familie, en egoistisk mann er ikke verdig nok for en slik kvinne. Du kan ikke bare ta og ta uten å gi noe tilbake. Et ekteskap skal være 100/100 ikke 50/50, begge strever alltid etter å gi 100. Dette er hvert fall hva en feminin kvinne er for meg, og en beskrivelse av ekteskapet jeg lever i. Anonymkode: 4a565...f4f Da jeg var som det her, var ikke menn tiltrukket av meg Anonymkode: b7b31...e9b 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #187 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): For meg er en feminin kvinne grasiøs og elegant, men også leken og smiler alltid, et varmt vesen. Kler seg feminint og ikke vulgært, har feminine trekk i ansiktet og middels langt hår som er stelt. Ligger ikke rundt, banner aldri og er alltid høflig mot alle, om det er noen som ikke fortjener dette takler hun det fremdeles grasiøst. Personlighetsmessig er hun, for sin mann (ikke for hvem som helst), veldig føyelig og ser opp til han. Har så klart egne meninger, men prøver ikke å vinne over mannen. Beundrer han og skjemmer han alltid ekstra bort, han skal slippe å måtte komme hjem til et stressende hus etter en lang dag på jobben. Hjemmelaget mat, huset er rent og ryddig, og barna er (om mulig) opptatt med stille leker når mannen kommer hjem slik at han får litt tid til å slappe av. Dagen før jobb starter gjerne med at hun står opp med mannen og gjør klar kaffe og frokost samt lunsj. Hun er veldig omsorgsfull, liker å stelle med hus, hage og lage mat, gjør alltid litt ekstra ut av spesielle dager og passer på å alltid ha et varmt og koselig hjem. Barna skal alltid ha et trygt og varmt sted å komme hjem til og skal aldri føle at de ikke er velkomne. En slik kvinne er jo ikke for hvilken som helst mann, han må være ok med å ha den økonomiske byrden uten at hun skal gå i kvinnefellen. Du kan ikke forvente en slik kvinne og at hun skal jobbe fulltid. I tillegg er hun gjerne følsom, selv om hun har kontroll over følelsene sine, så er hun sårbar og åpen med deg om hvordan hun føler det, og viser at du har såret henne uten å starte en krangel. Du er hennes klippe og ville gått gjennom ilden for henne, alt du gjør er for din familie, en egoistisk mann er ikke verdig nok for en slik kvinne. Du kan ikke bare ta og ta uten å gi noe tilbake. Et ekteskap skal være 100/100 ikke 50/50, begge strever alltid etter å gi 100. Dette er hvert fall hva en feminin kvinne er for meg, og en beskrivelse av ekteskapet jeg lever i. Anonymkode: 4a565...f4f Dette er ikke en kone, med en mor, også for deg og ikke bare barna dine. Men så fint at du er lykkelig. Stakkars kvinne, sier jeg bare. Anonymkode: 8e9bb...638 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #188 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Da jeg var som det her, var ikke menn tiltrukket av meg Anonymkode: b7b31...e9b Det er fordi de fleste menn vil ha en KJÆRESTE, ikke en mamma. Anonymkode: 8e9bb...638 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #189 Skrevet 2. september 2021 Hvor mange av disse svarene er faktisk fra menn? Just asking... Anonymkode: 1f6fa...0e0 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #190 Skrevet 2. september 2021 10 sider med masse ræl fra kvinner. Anonymkode: dbd9a...9be 6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #191 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): For meg er en feminin kvinne grasiøs og elegant, men også leken og smiler alltid, et varmt vesen. Kler seg feminint og ikke vulgært, har feminine trekk i ansiktet og middels langt hår som er stelt. Ligger ikke rundt, banner aldri og er alltid høflig mot alle, om det er noen som ikke fortjener dette takler hun det fremdeles grasiøst. Personlighetsmessig er hun, for sin mann (ikke for hvem som helst), veldig føyelig og ser opp til han. Har så klart egne meninger, men prøver ikke å vinne over mannen. Beundrer han og skjemmer han alltid ekstra bort, han skal slippe å måtte komme hjem til et stressende hus etter en lang dag på jobben. Hjemmelaget mat, huset er rent og ryddig, og barna er (om mulig) opptatt med stille leker når mannen kommer hjem slik at han får litt tid til å slappe av. Dagen før jobb starter gjerne med at hun står opp med mannen og gjør klar kaffe og frokost samt lunsj. Hun er veldig omsorgsfull, liker å stelle med hus, hage og lage mat, gjør alltid litt ekstra ut av spesielle dager og passer på å alltid ha et varmt og koselig hjem. Barna skal alltid ha et trygt og varmt sted å komme hjem til og skal aldri føle at de ikke er velkomne. En slik kvinne er jo ikke for hvilken som helst mann, han må være ok med å ha den økonomiske byrden uten at hun skal gå i kvinnefellen. Du kan ikke forvente en slik kvinne og at hun skal jobbe fulltid. I tillegg er hun gjerne følsom, selv om hun har kontroll over følelsene sine, så er hun sårbar og åpen med deg om hvordan hun føler det, og viser at du har såret henne uten å starte en krangel. Du er hennes klippe og ville gått gjennom ilden for henne, alt du gjør er for din familie, en egoistisk mann er ikke verdig nok for en slik kvinne. Du kan ikke bare ta og ta uten å gi noe tilbake. Et ekteskap skal være 100/100 ikke 50/50, begge strever alltid etter å gi 100. Dette er hvert fall hva en feminin kvinne er for meg, og en beskrivelse av ekteskapet jeg lever i. Anonymkode: 4a565...f4f menn sier de vil ha dette, men når det kommer til stykket er de ukomfortable og synes du er for prippen og dum for å ville ha barn, være mor, være kone, være homemaker. Anonymkode: b7b31...e9b
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #192 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da jeg var som det her, var ikke menn tiltrukket av meg Anonymkode: b7b31...e9b Slik du har fremstilt deg selv i tråden så er det ingenting som tilsier at du noensinne har vært slik. Så at menn ikke var tiltrukket av deg har nok sine andre grunner.... Anonymkode: 1eaeb...d25 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #193 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): menn sier de vil ha dette, men når det kommer til stykket er de ukomfortable og synes du er for prippen og dum for å ville ha barn, være mor, være kone, være homemaker. Anonymkode: b7b31...e9b Tøv! Slutt å belær menn om hvordan dem tenker og skal tenke! Anonymkode: 1eaeb...d25 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #194 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tøv! Slutt å belær menn om hvordan dem tenker og skal tenke! Anonymkode: 1eaeb...d25 snakker ut ifra 40 års erfaring med menn av alle slag Anonymkode: b7b31...e9b 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #195 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Slik du har fremstilt deg selv i tråden så er det ingenting som tilsier at du noensinne har vært slik. Så at menn ikke var tiltrukket av deg har nok sine andre grunner.... Anonymkode: 1eaeb...d25 Typisk kg logikk. Du vet ingenting om hvordan jeg har vært i mitt liv. snakk om å være teknologisk synsk. om du vet så mye så får du komme med konkrete eksempler, ikke bare anta og utskyte falske anklager. Anonymkode: b7b31...e9b 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #196 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Typisk kg logikk. Du vet ingenting om hvordan jeg har vært i mitt liv. snakk om å være teknologisk synsk. om du vet så mye så får du komme med konkrete eksempler, ikke bare anta og utskyte falske anklager. Anonymkode: b7b31...e9b Hvorfor kommer du ikke med fakta selv da? Du antar, synser og kommer jo selv med falske anklagelser, da mot menn? Men det er vel slik at du sitter med fasiten og vi andre skjønner ingenting? Vel, jeg ser en logikk i hvorfor ikke menn smeltet rundt deg akkurat når du var selverklært feminin. Anonymkode: 1eaeb...d25 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #197 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor kommer du ikke med fakta selv da? Du antar, synser og kommer jo selv med falske anklagelser, da mot menn? Men det er vel slik at du sitter med fasiten og vi andre skjønner ingenting? Vel, jeg ser en logikk i hvorfor ikke menn smeltet rundt deg akkurat når du var selverklært feminin. Anonymkode: 1eaeb...d25 Det er ikke falske anklager mot menn. Det er faktiske hendelser i mitt liv med menn. Du anklager meg for ting du ikke vet noe om. Jeg snakker ikke om ditt liv. Du valgte å snakke og anta om mitt liv. Anonymkode: b7b31...e9b
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #198 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor kommer du ikke med fakta selv da? Du antar, synser og kommer jo selv med falske anklagelser, da mot menn? Men det er vel slik at du sitter med fasiten og vi andre skjønner ingenting? Vel, jeg ser en logikk i hvorfor ikke menn smeltet rundt deg akkurat når du var selverklært feminin. Anonymkode: 1eaeb...d25 Jeg var feminin etter dine og andre menns egne standard. hvorfor er det så vanskelig å tro? tror du feminine kvinner er feilfrie eller at ingen evolverer seg? Anonymkode: b7b31...e9b 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #199 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er ikke falske anklager mot menn. Det er faktiske hendelser i mitt liv med menn. Du anklager meg for ting du ikke vet noe om. Jeg snakker ikke om ditt liv. Du valgte å snakke og anta om mitt liv. Anonymkode: b7b31...e9b Du snakker om menn på generelt grunnlag - hele tiden - og da også meg. "Menn ønsker ikke dette" "Menn tenker slik" "Menn liker ikke det" OSV Helt tøvete at denne tråden ble kuppet av deg og dine meninger, sammen med andre kvinner. Dette er en mannetråd, der menn skulle si sin mening. Men igjen så kommer kvinner og motsier menn, forteller hva menn tenker, mener og må mene. Som alltid. Anonymkode: 1eaeb...d25 6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #200 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg var feminin etter dine og andre menns egne standard. hvorfor er det så vanskelig å tro? tror du feminine kvinner er feilfrie eller at ingen evolverer seg? Anonymkode: b7b31...e9b Fordi det er umulig å tro på basert på alt tøvet du har skrevet etterhvert. Du har opplagt ikke tilfredsstilt min speiling av femininitet. Og det har jeg allerede "tatt" deg for tidligere i tråden. Men som vanlig så tror du kun på det du selv sier. Anonymkode: 1eaeb...d25 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå