AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #121 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du mener at det jeg skriver, er fullstendig feil og stemmer ikke overens med noen menns tankeganger og meninger? Kan du da fortelle meg hvorfor jeg deler akkurat samme synspunkt, og ikke minst erfaringer, med et drøss av kvinner? Du skriver at du har funnet deg en likemann. Du finner svaret der. Utifra det kan du ikke generalisere deg selv bare fordi du er kvinne. Ikke alle menn liker feminine kvinner heller. Du finner menn med hver sin smak. Og som du vet så har kvinner null problem med å finne seg en mann og en likemann. Men det betyr nødvendigvis ikke at de synes dere er det som betegnes som feminint. Og det er femininitet jeg snakker om. Der tilhører ikke den stereotypiske oppdollete kvinnen som dere illustrerer. Anonymkode: 1eaeb...d25 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #122 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så du mener at det jeg skriver, er fullstendig feil og stemmer ikke overens med noen menns tankeganger og meninger? Kan du da fortelle meg hvorfor jeg deler akkurat samme synspunkt, og ikke minst erfaringer, med et drøss av kvinner? Å si at noen er flink til å være politisk korrekt er vel strengt talt ikke et kompliment i det hele tatt, så det var naturlig for meg å anta at du ikke likte det jeg skrev. Anonymkode: 8e9bb...638 Hvorfor kan ikke det være en komplimang? Anonymkode: 7ff68...691 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #123 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du skriver at du har funnet deg en likemann. Du finner svaret der. Utifra det kan du ikke generalisere deg selv bare fordi du er kvinne. Ikke alle menn liker feminine kvinner heller. Du finner menn med hver sin smak. Og som du vet så har kvinner null problem med å finne seg en mann og en likemann. Men det betyr nødvendigvis ikke at de synes dere er det som betegnes som feminint. Og det er femininitet jeg snakker om. Der tilhører ikke den stereotypiske oppdollete kvinnen som dere illustrerer. Anonymkode: 1eaeb...d25 Kan det tenkes at heterofile, maskuline menn tiltrekkes av feminine kvinner, men at definisjonen på femininitet avhenger av hvem du spør? AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor kan ikke det være en komplimang? Anonymkode: 7ff68...691 Politisk korrekt = følger saueflokken = går med strømmen = er som alle andre. Ikke et kompliment i min bok, men om du mente det godt, så takker jeg for det likevel. Anonymkode: 8e9bb...638
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #124 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan det tenkes at heterofile, maskuline menn tiltrekkes av feminine kvinner, men at definisjonen på femininitet avhenger av hvem du spør? Som du ser jeg har skrevet i tråden: femininitet er 100% subjektivt, både for meg og for deg. Noen liker datteren og noen liker mora, og noen foretrekker den bøse tanta. Men poenget mitt er jo mer du fikser og danderer deg jo mer innsnevret blir du. Det betyr faktisk ikke at du utvider horisonten, slik dere tror. Dagens norske kvinner blir faktisk ikke sett som særlig feminine lenger. Hvis du tror det anbefaler jeg deg en tur til Frankrike eller Spania å se hvordan kvinner er, tenker og føler der. Det er lite fillers, botox, tatoveringer, piercinger, brunkrem osv der. Og holdningene deres til verden og menn er mye mer avslappet og bedagelig. Men for all del. Fortsett å tro på at dere oser femininitet. Sjansen for at du tar feil er passe stor. God natt 😊 Anonymkode: 1eaeb...d25 2
Syrinblomst Skrevet 27. august 2021 #125 Skrevet 27. august 2021 Og være feminin. har ingenting med plastisk kirurgi og oprasjoner og gjøre slik enkelte mener. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Femininity
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #126 Skrevet 27. august 2021 Syrinblomst skrev (Akkurat nå): Og være feminin. har ingenting med plastisk kirurgi og oprasjoner og gjøre slik enkelte mener. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Femininity Selvfølgelig er det også inkludert i pakken. Wiki er for øvrig ikke en fasit. Det vet du. Anonymkode: 1eaeb...d25 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #127 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Som du ser jeg har skrevet i tråden: femininitet er 100% subjektivt, både for meg og for deg. Noen liker datteren og noen liker mora, og noen foretrekker den bøse tanta. Men poenget mitt er jo mer du fikser og danderer deg jo mer innsnevret blir du. Det betyr faktisk ikke at du utvider horisonten, slik dere tror. Dagens norske kvinner blir faktisk ikke sett som særlig feminine lenger. Hvis du tror det anbefaler jeg deg en tur til Frankrike eller Spania å se hvordan kvinner er, tenker og føler der. Det er lite fillers, botox, tatoveringer, piercinger, brunkrem osv der. Og holdningene deres til verden og menn er mye mer avslappet og bedagelig. Men for all del. Fortsett å tro på at dere oser femininitet. Sjansen for at du tar feil er passe stor. God natt 😊 Anonymkode: 1eaeb...d25 Har vel aldri hevdet at jeg oser feminitet, heller det motsatte, noe jeg ikke ser på som problematisk, men merker at du mener det er et problem. Det er et problem at menn tenker at kvinner skal være feminine bare for dem og passe innad en spesifikk mal for å være bra nok. Men jeg har det helt fint med å ikke være bra nok for deg. Fillers, botox, sminke, brunkrem og diverse er uansett ikke min greie, tatoveringer derimot.... God natt. Anonymkode: 8e9bb...638 1
Syrinblomst Skrevet 27. august 2021 #128 Skrevet 27. august 2021 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker said: Selvfølgelig er det også inkludert i pakken. Wiki er for øvrig ikke en fasit. Det vet du. Anonymkode: 1eaeb...d25 Nei det er det ikke. Og være feminin handler ikke om plastisk kirurgi og oprasjoner. https://snl.no/femininitet wikipedia er en god kilde jo og det er snl også. Femininitet, kvinnelighet, det å være feminin, er en samlebetegnelse på de egenskapene som regnes for å være kvinnelige. Man kan skille mellom feminin kjønnsidentifisering, som står for i hvor stor grad vedkommende opplever seg som pike eller kvinne, og feminin interesseorientering, i hvilken grad man aksepterer og opptrer innen rammen av det som regnes for kvinnelig, noe som vil variere sterkt mellom kulturer og over tidsaldre. igjen femininitet har ingenting med plastisk kirurgi og oprasjoner og gjøre. Endret 27. august 2021 av Syrinblomst 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #129 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har vel aldri hevdet at jeg oser feminitet, heller det motsatte, noe jeg ikke ser på som problematisk, men merker at du mener det er et problem. Det er et problem at menn tenker at kvinner skal være feminine bare for dem og passe innad en spesifikk mal for å være bra nok. Men jeg har det helt fint med å ikke være bra nok for deg. Fillers, botox, sminke, brunkrem og diverse er uansett ikke min greie, tatoveringer derimot.... God natt. Anonymkode: 8e9bb...638 Nei jeg tenker ikke at du mååå være feminin. Men tråden handler om femininitet, og femininitet er alltid et pluss. Natta 😊 Anonymkode: 1eaeb...d25 2
Syrinblomst Skrevet 27. august 2021 #130 Skrevet 27. august 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: men merker at du mener det er et problem. HÆ jeg har ikke sitert deg I tråden jeg tror du har sitert feil bruker. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #131 Skrevet 27. august 2021 Syrinblomst skrev (1 minutt siden): Nei det er det ikke. Og være feminin handler ikke om plastisk kirurgi og oprasjoner. https://snl.no/femininitet wikipedia er en god kilde jo og det er snl også. Femininitet, kvinnelighet, det å være feminin, er en samlebetegnelse på de egenskapene som regnes for å være kvinnelige. Man kan skille mellom feminin kjønnsidentifisering, som står for i hvor stor grad vedkommende opplever seg som pike eller kvinne, og feminin interesseorientering, i hvilken grad man aksepterer og opptrer innen rammen av det som regnes for kvinnelig, noe som vil variere sterkt mellom kulturer og over tidsaldre. Absolutt ingenting fra snl utelukket operasjoner. Tvert imot, sier snl at det gjelder "hele pakken"/samlebetegnelse. Anonymkode: 1eaeb...d25
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #132 Skrevet 27. august 2021 Jeg er ei jente og jeg syns ikke «slank» eller «formfull» avgjør om man er feminin. Er man feminin så er man det , helt enkelt. Det handler om klesstil, oppførsel og modenhet. En feminin kvinne etter min beskrivelse tar vare på seg selv, respekterer seg selv, fokuserer på sin egen fremgang, kler seg elegant og lager ikke drama. Her er noen feminine kvinner jeg syns er «goals» 💯 Anonymkode: 5a379...34b
Syrinblomst Skrevet 27. august 2021 #133 Skrevet 27. august 2021 Just now, AnonymBruker said: Absolutt ingenting fra snl utelukket operasjoner. Tvert imot, sier snl at det gjelder "hele pakken"/samlebetegnelse. Anonymkode: 1eaeb...d25 Kan du linke til at det står plastisk kirurgi og oprasjoner fra snl? Det står ingenting om det der. Slutt og drite deg ut.
Syrinblomst Skrevet 27. august 2021 #134 Skrevet 27. august 2021 (endret) 24 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er ei jente og jeg syns ikke «slank» eller «formfull» avgjør om man er feminin. Er man feminin så er man det , helt enkelt. Det handler om klesstil, oppførsel og modenhet. En feminin kvinne etter min beskrivelse tar vare på seg selv, respekterer seg selv, fokuserer på sin egen fremgang, kler seg elegant og lager ikke drama. Her er noen feminine kvinner jeg syns er «goals» 💯 Anonymkode: 5a379...34b De ser ut som barn og de ser ikke feminine ut. Æsj det det var bare kvalmt Endret 27. august 2021 av Syrinblomst
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #135 Skrevet 27. august 2021 Syrinblomst skrev (Akkurat nå): De ser ut som barn og de ser ikke feminine ut. Æsj set det var bare kvalmt Syns du virkelig ikke disse er feminine? 😂 Hva foretrekker du om jeg tør spørre? Anonymkode: 5a379...34b 1
Gomez Skrevet 27. august 2021 #136 Skrevet 27. august 2021 En feminin kvinne har langt hår og brede hofter. Heller markerte former enn veldig slank. I oppførsel er hun snill og raus, men kan gjerne ha litt temperament. 1
Rødhetteogulven Skrevet 27. august 2021 #137 Skrevet 27. august 2021 Mye å lære hver kveld på KG notatblokka ble nesten helt full i dag og. 🙂
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #138 Skrevet 27. august 2021 Jeg må jo være mann jeg. Ikke rart jeg er singel da. Anonymkode: d2757...9f1 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #139 Skrevet 27. august 2021 Gomez skrev (4 minutter siden): En feminin kvinne har langt hår og brede hofter. Heller markerte former enn veldig slank. I oppførsel er hun snill og raus, men kan gjerne ha litt temperament. Har sett flere lesbiske kvinner som oppfører seg og kler seg som menn, som har brede hofter.. så syns det blir litt teit å si at «en feminin kvinne har brede hofter.» Personlig syns jeg det er mer pent og feminint om man er slank, med litt former Anonymkode: 5a379...34b 1
Gomez Skrevet 27. august 2021 #140 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er ei jente og jeg syns ikke «slank» eller «formfull» avgjør om man er feminin. Er man feminin så er man det , helt enkelt. Det handler om klesstil, oppførsel og modenhet. En feminin kvinne etter min beskrivelse tar vare på seg selv, respekterer seg selv, fokuserer på sin egen fremgang, kler seg elegant og lager ikke drama. Her er noen feminine kvinner jeg syns er «goals» 💯 Anonymkode: 5a379...34b Synes disse blir for jentete. Mangler den voksne kvinneligheten som virkelig feminine damer har, i mine øyne. Men hver sin smak. Hilsen mann (25). 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå