Gå til innhold

Truffet en fyr men han gjør seg fjern- går vel mot dump

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mentalt forberedt. Mennene klager på at vi kvinner driver med hinting og uklar kommunikasjon, men de er da ikke bedre selv.

Nå går det mot å bli dumpet, og han er litt mer kjølig, sender ikke hjerter, selfier, og det tar en dag minst før han åpner min snap. 

Han er litt ego av seg generellt og jeg ser jo at jeg ble forelsket i potensialet. Fin og kjekk mann med skjønn familie. Jeg ønsker meg en gjeng, men kansje han ikke er rett for meg. Tror ikke han egentlig har fått følelser..

Æjs det blir tungt å begynne med appene igjen..

Anonymkode: b3c03...69a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da dumper du før han rekker det

Anonymkode: 96905...305

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Da dumper du før han rekker det

Anonymkode: 96905...305

Ikke dum den, det hjelper litt på følelsen i etterkant. Du ser allerede nå at han ikke er som du ønsker, da kan du like gjerne avslutte det. Så gjør du det for din del, fordi DU ikke liker det som har blitt nå. Da har du tatt et valg for deg selv istedet for å bli vraket. Det gjør mye for selvfølelsen. Du kan evt gjøre det på en måte som gir han en sjanse til å stoppe det hvis han ønsker det. "jeg føler at dette ikke helt går i den retningen jeg ønsker av et forhold. Jeg trenger noen som er engasjert og tydelige på hva de vil. Jeg får ikke inntrykk at du helt er der? hvis det stemmer så syns jeg vi skal avslutte dette først som sist". Eller noe sånt. Det er min taktikk.

Anonymkode: d82ab...7fe

• Liker 5
Skrevet

Det ble dump. Men er ikke lei meg..det var ikke match. Håper bare det kommer en bra fyr etterhvert som vil ha meg og som har empati. I mellomtiden skal jeg bli slank og fin.

Anonymkode: b3c03...69a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...