AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 Hei! jeg samsover med babyen min på 6 mnd. Vi følger lub sine anbefalinger for trygg samsoving. Fant igår ut at baby ikke skal ligge på tempurmadrass noe vi har i voksensengen. Den var ny da baby ble født. Jeg er nå livredd for å måtte slutte med samsoving og veldig redd for at jeg har ødelagt ryggen til babyen min hvordan gjør dere andre dette? Anonymkode: 48c4d...05b
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #2 Skrevet 25. august 2021 Samsover ikke, for har ikke trygg madrass i voksensengen. Ville nevnt det for helsesykepleier, om det er noe du må gjøre med det. Hvor befinner babyen seg resten av døgnet? Hvor sover den på dagtid?Tenker at det er viktig at babyen får mye tid på gulvet/fast underlag til å trene og bevege seg. Anonymkode: c4554...629 1
Dfs1906 Skrevet 25. august 2021 #3 Skrevet 25. august 2021 Han sover i vogn på dagtid og leker store deler av dagen på gulvet.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #4 Skrevet 25. august 2021 Jeg har også tempur madrass og har derfor ikke valgt å samsove. Ikke bare fordi den ikke er bra for ryggen, men fordi den er altfor myk når den blir varm slik at det ikke er trygt. Har baby i bedside crib men må nok bytte den ut med sprinkelsenga snart. Anonymkode: 31ef2...d06 2
Dfs1906 Skrevet 25. august 2021 #5 Skrevet 25. august 2021 Vi har denne madrasSen, er den bra for baby?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #6 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei! jeg samsover med babyen min på 6 mnd. Vi følger lub sine anbefalinger for trygg samsoving. Fant igår ut at baby ikke skal ligge på tempurmadrass noe vi har i voksensengen. Den var ny da baby ble født. Jeg er nå livredd for å måtte slutte med samsoving og veldig redd for at jeg har ødelagt ryggen til babyen min hvordan gjør dere andre dette? Anonymkode: 48c4d...05b Livredd for å slutte med samsoving? Få ungen i egen seng, det er tryggest og vanlig. Dobbeltseng er for foreldrene, ikke en baby. Anonymkode: 766ba...d3a 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #7 Skrevet 25. august 2021 Dfs1906 skrev (1 time siden): Vi har denne madrasSen, er den bra for baby? Mmmm, plastmadrass til barnet, full av deilige giftstoffer Anonymkode: 40c90...5ec
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #8 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Livredd for å slutte med samsoving? Få ungen i egen seng, det er tryggest og vanlig. Dobbeltseng er for foreldrene, ikke en baby. Anonymkode: 766ba...d3a Hehe, her var vi motsatt: livredde for å samsove ved et uhell😅 Våkna i panikk mange ganger fordi jeg trodde at babyen lå under dyna sammen med meg. Eneste som gjorde at jeg sov om natta var at jeg visste at vi fulgte alle råd om trygg søvn og babyen lå i sprinkelseng alene. Anonymkode: c4554...629 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå