Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk negativ test på dsg 13 etter innsett. Har ikke fått skikkelig til å sove de to siste nettene pga svie og kløe fra progrestonpillene. 

Klinikker sa at jeg måtte fortsette å ta pillene og reise inn i dag eller i morgen til furst å ta blodprøver. 

Men er det noen som har opplevd å få positiv resultat etter blodprøve når hjemmetest var negativ? Jeg føler at dette er stress når jeg tror at jeg uansett ikke er gravid.  Må dra et langt stykke før jobb for å ta blodprøve.  Og jeg vil da bli ganske sliten på jobben. Jeg stoler på hjemmetestene. Og den skulle vel vist positivt 13 dager etter innsett om jeg var gravid? Ikke fristende å sette inn mer progreston som klør og svir heller... 

Noen som har råd? :)

Anonymkode: 43bdc...4d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal jo ta test selv om man før menstruasjon også, så vil tro det er en grunn til dette og ikke noe de sier bare for gøy. Så tenker du må ta den uansett..

Anonymkode: 6663b...597

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Man skal jo ta test selv om man før menstruasjon også, så vil tro det er en grunn til dette og ikke noe de sier bare for gøy. Så tenker du må ta den uansett..

Anonymkode: 6663b...597

Tok medisinene nå. Drøyet litt over en time lenger slik at det ikke klør så forferdelig. Og reiser heller for å teste meg med blodprøve i morgen for da har jeg fått fri. Men det er kjipt å ta hjemmetester som er negative etter ivf. Det fikk meg til å tro at jeg har mislykkes. Altså jeg mistet helt troen på forsøket. Men nå følger jeg opplegget som klinikken mener med blodprøve. Tar den i morgen : 15 dager etter innsett :)

Anonymkode: 43bdc...4d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...