AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #1 Skrevet 24. august 2021 The Pussycat Dolls - Buttons - Choreography by Jojo Gomez | #TMillyTV https://www.youtube.com/watch?v=VmVLGLg-QBk LA TORTURA - #SHAKIRA, Heels choreography by Ana Riera https://www.youtube.com/watch?v=DWSJnlKx-vM Jeg vil lære meg å danse. Kan hvem som helst lære det eller er det bare noe man kan. Jeg suger på å danse, er det virkelig mulig for meg å bli god til å danse når jeg IKKE kan danse? Er det noen her som ikke kunne danse, men som lærte seg det og ble flink i det. (har lagt til navn på youtube videoene til dere som ikke vil trykke direkte på lenkene). :) Anonymkode: 64025...a55
Gjest Majoritaa Skrevet 24. august 2021 #2 Skrevet 24. august 2021 Jeg kan gi deg noen danseråd om du er interessert
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #3 Skrevet 24. august 2021 Majoritaa skrev (2 minutter siden): Jeg kan gi deg noen danseråd om du er interessert Ja, gjerne TS Anonymkode: 64025...a55
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #4 Skrevet 25. august 2021 Om du sjekker på Youtube så kan du se mange som har gått fra å ikke kunne danse til å bli superflnke. Søk på ting som dance progress og dance transformation. Anonymkode: c82fe...3fa
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #5 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Om du sjekker på Youtube så kan du se mange som har gått fra å ikke kunne danse til å bli superflnke. Søk på ting som dance progress og dance transformation. Anonymkode: c82fe...3fa Tusen takk 🤩 Ts Anonymkode: 64025...a55
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #6 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tusen takk 🤩 Ts Anonymkode: 64025...a55 Mange av de som har "30 dagers progresjon" jukser for å få det til å se ut som om de har lært mye mer på 30 dager enn de faktisk har klart. Tror man får et mer realistisk bilde om man ser på progresjon over mer enn ett år. Anonymkode: c82fe...3fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå