Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan finne baggy jeans? Har vært litt rundt å tittet, men uten gode hell.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs jo på hvor baggy du ønsker dem?

Du får jo baggy jeans på Flava og andre street- og skate butikker.

Ellers kan du jo prøve noen guttejeans, de er jo mer baggy en jentejeans.

Skrevet

Ikke akkurat Flava nei, har ikke helt sansen for typisk yo-bukser. De bør gjerne være litt lave i livet.

Gjest Tristessa
Skrevet

Replay har jo en fin, litt mer baggy modell - kunne det vært noe? Men enig, synes det ser ut som om det er veldig smalt i ordets rette forstand i butikkene nå.

Skrevet

Jeg har etpar utrolig kule Replay jeans. Det er en baggy modell, og lav i livet. Kjempefin! Du kan se den her. Det er jentemodellen som heter Electra.

Skrevet

Eller du kan bare kjøpe deg jeans på HM, kjøp de så de sitter som et skudd i butikken, vent en time.. og jeg skal gi deg baggy jeans :frustrert:

Skrevet

Jeg har en baggy bukse fra HM som jeg synes er veldig fin. JEg kjøpte rett og slett en bukse i noen str for stor.

Skrevet
Jeg har en baggy bukse fra HM som jeg synes er veldig fin. JEg kjøpte rett og slett en bukse i noen str for stor.

Men da sitter den vel ikke så fint i livet/rompa? :klø:

Skrevet
Jeg har etpar utrolig kule Replay jeans. Det er en baggy modell, og lav i livet. Kjempefin! Du kan se den her. Det er jentemodellen som heter Electra.

Jeg har den også, og er kjempefornøyd, men de er store i størrelsen. Min i 25" henger knapt på meg noen timer etter at den er tatt i bruk etter vask.

Skrevet

Jepp, de er råkule! Men det er ingen Replayforhandlere her i byen som har flere igjen i min størrelse, dessverre. Prøvde et par guttejeans på Carlings her om dagen, men det er som Xavia sier, de sitter ikke like bra rundt hoftene og rompa.

Har begynt å få sansen for Levis igjen, men det er få som fører alle modeller. Har vært inne å sett litt på nettsidene, og der var det flere baggy jeans jeg likte.

Skrevet

Nei, faktisk ikke :)

Den er i et litt spesielt stoff. Litt vanskelig å forklare. Men den ser i alle fall ut som den skal være sånn.

Skrevet

AAAAHHH :kjempesinna: Jeg hater slike sider.. Ble gal av den ubrukelige flash-siden.

Men fant på google, de var fine :)

Skrevet
Jo faktisk, mener du vel??  :ler:

:ler:

Ja, det var det jeg mente.

Gikk litt fort der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...