Tusseline Skrevet 22. september 2005 #1 Skrevet 22. september 2005 Noen som vet hvor jeg kan finne baggy jeans? Har vært litt rundt å tittet, men uten gode hell.
Gjest gjest Skrevet 22. september 2005 #2 Skrevet 22. september 2005 Det spørs jo på hvor baggy du ønsker dem? Du får jo baggy jeans på Flava og andre street- og skate butikker. Ellers kan du jo prøve noen guttejeans, de er jo mer baggy en jentejeans.
Tusseline Skrevet 22. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2005 Ikke akkurat Flava nei, har ikke helt sansen for typisk yo-bukser. De bør gjerne være litt lave i livet.
Gjest Tristessa Skrevet 23. september 2005 #4 Skrevet 23. september 2005 Replay har jo en fin, litt mer baggy modell - kunne det vært noe? Men enig, synes det ser ut som om det er veldig smalt i ordets rette forstand i butikkene nå.
Gjest Xavia Skrevet 23. september 2005 #5 Skrevet 23. september 2005 Jeg har etpar utrolig kule Replay jeans. Det er en baggy modell, og lav i livet. Kjempefin! Du kan se den her. Det er jentemodellen som heter Electra.
Gjest Gitte Skrevet 23. september 2005 #6 Skrevet 23. september 2005 Eller du kan bare kjøpe deg jeans på HM, kjøp de så de sitter som et skudd i butikken, vent en time.. og jeg skal gi deg baggy jeans
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #7 Skrevet 23. september 2005 de har noen behagelige noen på neste stopp!
-Fisken- Skrevet 23. september 2005 #8 Skrevet 23. september 2005 Jeg har en baggy bukse fra HM som jeg synes er veldig fin. JEg kjøpte rett og slett en bukse i noen str for stor.
Gjest Xavia Skrevet 23. september 2005 #9 Skrevet 23. september 2005 Jeg har en baggy bukse fra HM som jeg synes er veldig fin. JEg kjøpte rett og slett en bukse i noen str for stor. ← Men da sitter den vel ikke så fint i livet/rompa? :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2005 #10 Skrevet 23. september 2005 Jeg har etpar utrolig kule Replay jeans. Det er en baggy modell, og lav i livet. Kjempefin! Du kan se den her. Det er jentemodellen som heter Electra. ← Jeg har den også, og er kjempefornøyd, men de er store i størrelsen. Min i 25" henger knapt på meg noen timer etter at den er tatt i bruk etter vask.
Tusseline Skrevet 23. september 2005 Forfatter #11 Skrevet 23. september 2005 Jeg har etpar utrolig kule Replay jeans. Det er en baggy modell, og lav i livet. Kjempefin! Du kan se den her. Det er jentemodellen som heter Electra. ← Jepp, de er råkule! Men det er ingen Replayforhandlere her i byen som har flere igjen i min størrelse, dessverre. Prøvde et par guttejeans på Carlings her om dagen, men det er som Xavia sier, de sitter ikke like bra rundt hoftene og rompa. Har begynt å få sansen for Levis igjen, men det er få som fører alle modeller. Har vært inne å sett litt på nettsidene, og der var det flere baggy jeans jeg likte.
-Fisken- Skrevet 23. september 2005 #12 Skrevet 23. september 2005 Men da sitter den vel ikke så fint i livet/rompa? :klø: ← Men da sitter den vel ikke så fint i livet/rompa? :klø: ← Nei, faktisk ikke Den er i et litt spesielt stoff. Litt vanskelig å forklare. Men den ser i alle fall ut som den skal være sånn.
Gjest Xavia Skrevet 23. september 2005 #13 Skrevet 23. september 2005 Nei, faktisk ikke ← Jo faktisk, mener du vel??
Gjest Xavia Skrevet 23. september 2005 #15 Skrevet 23. september 2005 Hvilke butikker fører replay? ← Carlings og JC som jeg vet om.
Gjest gjest1 Skrevet 23. september 2005 #16 Skrevet 23. september 2005 Jeg har etpar utrolig kule Replay jeans. Det er en baggy modell, og lav i livet. Kjempefin! Du kan se den her. Det er jentemodellen som heter Electra. ← AAAAHHH Jeg hater slike sider.. Ble gal av den ubrukelige flash-siden. Men fant på google, de var fine
-Fisken- Skrevet 23. september 2005 #17 Skrevet 23. september 2005 Jo faktisk, mener du vel?? ← Ja, det var det jeg mente. Gikk litt fort der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå