Gå til innhold

Min mann på 43 runker ofte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er like gammel og sexLivet er blitt litt skjørt. Jeg føler han plutselig har kommet i en periode hvor han runker mer. Hvorfor det? Har han sett noen attraktivt de siste ukene? Hvor vanlig er det å runke i denne alderen (i et forhold)

toya

Anonymkode: fba12...92f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han savner deg og kosen med deg. 

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg er like gammel og sexLivet er blitt litt skjørt. Jeg føler han plutselig har kommet i en periode hvor han runker mer. Hvorfor det? Har han sett noen attraktivt de siste ukene? Hvor vanlig er det å runke i denne alderen (i et forhold)

toya

Det er kjempevanlig...spør du om 10 år blir svaret det samme..

Skrevet

Kanske du skal åpne godtebutikken oftere....

Anonymkode: c680e...c41

• Liker 14
Skrevet

Har menn i 40årene et økt behov for å runke flere dager i uka? Kan det være det er ei som frister han litt? Han har ikke vært så kåt på lenge, som det han er nå. 

Skrevet

Kan være flere grunner. Men unormalt er det nok ikke. Har sexlivet deres roet seg på hjemmebane?

• Liker 5
Skrevet

Det er vanlig å runke, også i 40-åra. Det er dog ikke veldig vanlig å runke mye over tid fordi man i forbifarten så noe tiltrekkende.

Anonymkode: 3ec89...2b5

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

toya

Verdens enkleste svar, men kanskje også det "skumleste" å gjøre er å kommunisere. Kanskje synes noen at man er redd for at noen tar det ille opp? Da har iallefall du gjordt ditt for å få svar. Det eneste du trenger å vite, er om du stoler på hva han sier.

Uten kommunikasjon kommer også denne overtenkingen, missforståelser, dere distanserer hverandre, å håper den andre starter samtalen først fordi du synes det er kleint, mindre sex blir det og dere ender opp med å onanerer hver seg i smug. Det er ofte det som kjennetegner mangel på kommunikasjon.

Sexlysten kan også være en årsak hvis den er ulik, da har den ene større behov som kompenseres med onani. Men som sagt, man får svar på det meste med god kommunikasjon.. Hyggelig skal det også være, ikke glem det🙄

• Liker 2
Skrevet

Kvinner 40+ har lav sexlyst, så mennene deres må onanere. Eventuelt finne en yngre dame

Anonymkode: 770d3...c48

• Liker 5
Skrevet

Hvis dere har forskjellig seksuell apetitt og drifter. Så må han ta saken i egne hender. Er ikke du like glad i sex som hm, og dere har det sjeldent av den grunn. Så må han kompansere med å ha sex med seg selv og onanere. Du skal være glad at han gjør det på den måten, og ikke bytter deg ut med samme drifter som deg. 

Anonymkode: 7f2d4...05f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kvinner 40+ har lav sexlyst, så mennene deres må onanere. Eventuelt finne en yngre dame

Det stemmer ikke her i heimen i hvert fall, her er det jeg som har mer sexlyst enn mannen min. 

Anonymkode: fc4a3...d9a

• Liker 15
Skrevet

Hva mener du med at "sexlivet har blitt litt skjørt"? 

Det er på generell basis helt umulig å si hvorfor han runker mere. Lyst går i bølger, eller kanskje han gir mer f.., og runker mer åpent? 

Anonymkode: 94a7a...37b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har menn i 40årene et økt behov for å runke flere dager i uka? Kan det være det er ei som frister han litt? Han har ikke vært så kåt på lenge, som det han er nå. 

Menn på 40 rukner vel like ofte eller sjeldent som kvinner på 40? Og runking og sex har da ingen sammenheng. Runking er egenpleie som mange velger å utføre daglig. Sex er moro som man så velger å utføre daglig og nedover. Hvor ofte man runker kommer kun an på en person (deg selv). Hvor ofte man har sex avhenger av tilgangen på partnere som vil ha sex. ;) 

Anonymkode: 79476...973

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Tull. Kvinner 40+ er de kåteste.

Anonymkode: 2c81f...930

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

toya

Jeg er passert 50 og er gift, runker 3-4 ganger i uken i tillegg til i snitt sex med kona 3 g.pr uke. Husk at vi alle er forskjellige, og mange av oss har større behøv for sex enn andre. Alder har ikke alltid veldig stor betydning.

Anonymkode: 3f96c...8c3

• Liker 3
Skrevet

jeg runker 3-5 ganger om dagen.(noen ganger mer)  Mann 43.

Anonymkode: 18979...e93

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor har dere ikke sex oftere?

Anonymkode: 8fbe2...97b

• Liker 1
Skrevet

Vel. 

Jeg er selv mann i førtiårene. Gift, osv.

I følge min erfaring er masturbasjon og parsex to nokså forskjellige aktiviteter. Førstnevnte er en relativt enkel affære som bare krever at man selv er "in the mood" og har en liten stund for seg selv. Noen ganger melder trangen seg der og da og man ønsker helst bare å få det unnagjort -- dette skjer kanskje ikke like ofte som da man var 20 år yngre, men kan oppleves like kraftig. 

Anonymkode: c174f...9c6

• Liker 2
Skrevet

Det er vanlig at menn runker hver dag, det er også viktig at menn tømmer seg hver dag, vær glad for han er sunn og frisk 😊

• Liker 3
Skrevet

Noen ganger vil man bare fikse en kjapp runk, ikke noe mer styr enn det.

Å onanere er sunt og bra. Ikke lag noe problem ut av slikt.

Anonymkode: f4749...7dc

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...