Gjest Majoritaa Skrevet 24. august 2021 #1 Skrevet 24. august 2021 Etter et lite innblikk i KG og ellers i verden.... Hvor blir det av den såkalte ærligheten til folk, som er i forhold? Det er jo så sykt mye man ikke kan snakke med partneren sin om dagene... Har dette blitt realiteten? Hvorfor kan ikke folk som vil inngå et forhold bare være åpne med hverandre? Jeg har aldri hatt det sånn, har alltid snakket om partneren min om alt.
Gjest rampenissen72 Skrevet 24. august 2021 #2 Skrevet 24. august 2021 Majoritaa skrev (Akkurat nå): Etter et lite innblikk i KG og ellers i verden.... Hvor blir det av den såkalte ærligheten til folk, som er i forhold? Det er jo så sykt mye man ikke kan snakke med partneren sin om dagene... Har dette blitt realiteten? Hvorfor kan ikke folk som vil inngå et forhold bare være åpne med hverandre? Jeg har aldri hatt det sånn, har alltid snakket om partneren min om alt. Helt helt enig. Ser ikke poenget i å ha en partner hvis man ikke kan snakke om alt.
Silva Pluvialis Skrevet 24. august 2021 #3 Skrevet 24. august 2021 Godt sagt. Jeg forstår at det ikke alltid er like lett å være ærlig om det som ikke fungerer, men jeg mener likevel at god kommunikasjon er nøkkelen til et godt og langt forhold. Jeg stusser, for eksempel, veldig på de som er utro fordi forholdet ikke er bra. Istedenfor å søke innover, kommunisere og prøve å fikse problemene, så søker de utover og tror at noe annet skal løse problemene. Slik er det ikke, det bare skaper enda flere problemer. Gresset er sjeldent grønnere på den andre siden. Det er grønnest der man vanner det. 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #4 Skrevet 24. august 2021 Jeg snakker med partner om alt. Om hn lytter til det jeg sier er noe annet.. Anonymkode: d93c7...b09 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #5 Skrevet 25. august 2021 Om dagen? Dårlige forhold har alltid fantes. Og ikke alle partnere kan snakkes med. X-Partneren min snakket ofte stygt til meg. Jeg burde kanskje tatt det som konstruktiv kritikk, for jeg fikk vite i ettertid at han hadde vært utro. Men regner med at det ikke er slik kommunikasjon du sikter til. Anonymkode: 377b0...6d9
wandagirl Skrevet 25. august 2021 #6 Skrevet 25. august 2021 Ja, det blir litt at jeg lurer på om et godt forhold basert på åpenhet, tillit, god kommunikasjon og begjær er for mye å forvente😅
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #7 Skrevet 25. august 2021 wandagirl skrev (3 minutter siden): Ja, det blir litt at jeg lurer på om et godt forhold basert på åpenhet, tillit, god kommunikasjon og begjær er for mye å forvente😅 Av og til må man rett og slett bytte ut partneren før man finner noen man kan kommunisere med. Men forhåpentligvis hører det til unntakene. Det er nok mange som gir opp uten å ha prøvd å snu seg til partneren og tatt praten. Anonymkode: 377b0...6d9
wandagirl Skrevet 25. august 2021 #8 Skrevet 25. august 2021 Nå trenger ikke jeg å bytte ut noen, men det er mye å se etter og snakke om med dater som potensielt kan bli noe mer betydningsfullt😊👌🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå