AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #1 Skrevet 24. august 2021 Mannen har i lengre tid hintet om åpent forhold. Jeg spøkte og sa det var isåfall kun meg som fikk lov, ikke han. Trodde samtalen raskt skulle dø ut men så viste det seg at han likte når jeg var på eventyr. Jeg benyttet sjansen og har allerede ligget med noen få stk. Syntes dette var herlig og totalt uventet. Andre som har opplevd lignende ? K37 Anonymkode: c3b5d...7c8 4
Gjest Majoritaa Skrevet 24. august 2021 #2 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mannen har i lengre tid hintet om åpent forhold. Jeg spøkte og sa det var isåfall kun meg som fikk lov, ikke han. Trodde samtalen raskt skulle dø ut men så viste det seg at han likte når jeg var på eventyr. Jeg benyttet sjansen og har allerede ligget med noen få stk. Syntes dette var herlig og totalt uventet. Andre som har opplevd lignende ? K37 Anonymkode: c3b5d...7c8 Har ikke opplevd noe lignende, og må si jeg aldri vil oppleve dette heller! Dette er jo en stopper / avslutter for det forholdet dere har fra før? Jeg mener, forholdet deres må jo dø ut ganske fort av dette..... Sjalusi etc etc etc (over tid altså) Selvom det er mye "spenning" nå i starten...
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #3 Skrevet 24. august 2021 Majoritaa skrev (4 minutter siden): Har ikke opplevd noe lignende, og må si jeg aldri vil oppleve dette heller! Dette er jo en stopper / avslutter for det forholdet dere har fra før? Jeg mener, forholdet deres må jo dø ut ganske fort av dette..... Sjalusi etc etc etc (over tid altså) Selvom det er mye "spenning" nå i starten... Vi har det helt fantastisk sammen og hverken jeg eller han ønsker å gjøre det slutt. Men ja det var virkelig en piff i en ellers normal hverdag! 🤩 Anonymkode: c3b5d...7c8 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #4 Skrevet 24. august 2021 Majoritaa skrev (4 minutter siden): Jeg mener, forholdet deres må jo dø ut ganske fort av dette..... Sjalusi etc etc etc (over tid altså) Selvom det er mye "spenning" nå i starten... All erfaring tyder på det, ja. All erfaring tyder også på at det er det nyttesløst å snakke om til noen som føler de har «sett lyset». Anonymkode: f4c25...fd1 11
Gjest Majoritaa Skrevet 24. august 2021 #5 Skrevet 24. august 2021 Vet det kan høres flott og spennende ut i starten.... Men RIP!
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #6 Skrevet 25. august 2021 Det hadde virkelig vært drømmen å få kunne ha sex med hvem man vil uten at partner sa noe. Of hvor partner tenner på tanken av meg med andre menn, men ikke vil ha sex med noen andre enn meg. Men for at det skal gå må partner ha en eller annen kink som gjør at han liker å dele kjæresten. Så det vil aldri gå her i huset😅 Han hadde klikket. Anonymkode: cd1e7...e05 3
Doktor Dyregod Skrevet 25. august 2021 #7 Skrevet 25. august 2021 Det er nok en livsstil som passer for få og de fleste ikke kan forstå. Hva er grunnen til at han har sluppet deg løs? Føler han at han ikke har kapasitet til å gi deg det du trenger? Eller tenner han på tanken at andre menn er på deg? Her er jo det å stole på hverandre veldig viktig. Og sjalusi er det ikke plass til. Lykke til🤞🤞 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #8 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det hadde virkelig vært drømmen å få kunne ha sex med hvem man vil uten at partner sa noe. Of hvor partner tenner på tanken av meg med andre menn, men ikke vil ha sex med noen andre enn meg. Men for at det skal gå må partner ha en eller annen kink som gjør at han liker å dele kjæresten. Så det vil aldri gå her i huset😅 Han hadde klikket. Anonymkode: cd1e7...e05 Careful what you wish for... Det å drømme om at partneren skal ligge med andre handler svært ofte om at man har ekstremt lav selvrespekt og nærmest selvskader ved å slippe partner løs. Man blir altså gjort til rekvisitt, objekt, for at partneren skal kunne føle at han/hun blir behandlet «riktig» ut fra deres eget lave syn på seg selv. Og en slik selvforakt gjennomsyrer naturligvis de fleste andre områder av livet også. Du burde heller glede deg over å ha en partner som er mann/kvinne nok og har selvrespekt nok til å kreve trofasthet, er min mening. Husk det, de gangene du kjeder deg. Eller les de mange historiene om hvordan det går på sikt med de som holder på sånn.. Anonymkode: f4c25...fd1 8
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #9 Skrevet 25. august 2021 Majoritaa skrev (6 timer siden): Har ikke opplevd noe lignende, og må si jeg aldri vil oppleve dette heller! Dette er jo en stopper / avslutter for det forholdet dere har fra før? Jeg mener, forholdet deres må jo dø ut ganske fort av dette..... Sjalusi etc etc etc (over tid altså) Selvom det er mye "spenning" nå i starten... AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Careful what you wish for... Det å drømme om at partneren skal ligge med andre handler svært ofte om at man har ekstremt lav selvrespekt og nærmest selvskader ved å slippe partner løs. Man blir altså gjort til rekvisitt, objekt, for at partneren skal kunne føle at han/hun blir behandlet «riktig» ut fra deres eget lave syn på seg selv. Og en slik selvforakt gjennomsyrer naturligvis de fleste andre områder av livet også. Eller les de mange historiene om hvordan det går på sikt med de som holder på sånn.. Anonymkode: f4c25...fd1 Hvor lenge etter man gjør dette første gang begynner man å føle seg elendig og full av selvforakt osv? Vil gjerne vite hvor lenge jeg har igjen før forholdet mitt kommer til å dø ut. Det er 6 år siden vi gjorde dette første gang og jeg kjenner meg ikke igjen i noen av disse beskrivelsene, selv om de sikkert teoretisk kan stemme for noen. Hvor lenge før alt plutselig imploderer i følge dere som er eksperter helt uten erfaring? Anonymkode: 0138c...670 7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #10 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi har det helt fantastisk sammen og hverken jeg eller han ønsker å gjøre det slutt. Men ja det var virkelig en piff i en ellers normal hverdag! 🤩 Anonymkode: c3b5d...7c8 Tro meg, han ligger med andre damer, men hans skjuler det. Er derfor han ønsket a du skulle få lov, så han kunne få knulle andre i fred. Anonymkode: 8cdb7...35d 10
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #11 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvor lenge etter man gjør dette første gang begynner man å føle seg elendig og full av selvforakt osv? Vil gjerne vite hvor lenge jeg har igjen før forholdet mitt kommer til å dø ut. Det er 6 år siden vi gjorde dette første gang og jeg kjenner meg ikke igjen i noen av disse beskrivelsene, selv om de sikkert teoretisk kan stemme for noen. Hvor lenge før alt plutselig imploderer i følge dere som er eksperter helt uten erfaring? Anonymkode: 0138c...670 Hva vet du om vi har erfaring? For meg tok det mange år, men jeg var på selvforakt-siden av denne ligningen. Jeg var den som ville at partner skulle ha flere. Det var først da jeg møtte en partner som sa nei, at jeg tok et oppgjør med det. Anonymkode: f4c25...fd1 5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #12 Skrevet 25. august 2021 Majoritaa skrev (6 timer siden): Har ikke opplevd noe lignende, og må si jeg aldri vil oppleve dette heller! Dette er jo en stopper / avslutter for det forholdet dere har fra før? Jeg mener, forholdet deres må jo dø ut ganske fort av dette..... Sjalusi etc etc etc (over tid altså) Selvom det er mye "spenning" nå i starten... Det er nok heller motsatt. Dette kan kun foregå i forhold som er veldig bra og man er veldig trygge på hverandre. Anonymkode: fa4d7...e64 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #13 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvor lenge etter man gjør dette første gang begynner man å føle seg elendig og full av selvforakt osv? Vil gjerne vite hvor lenge jeg har igjen før forholdet mitt kommer til å dø ut. Det er 6 år siden vi gjorde dette første gang og jeg kjenner meg ikke igjen i noen av disse beskrivelsene, selv om de sikkert teoretisk kan stemme for noen. Hvor lenge før alt plutselig imploderer i følge dere som er eksperter helt uten erfaring? Anonymkode: 0138c...670 Det lurer jeg også på. Har holdt på med dette i mange år og har ingen problemer i forholdet enda. Anonymkode: fa4d7...e64 5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #14 Skrevet 25. august 2021 Høres veldig intressant ut om JEG kunne ha sex med andre ettersom sexen med kjæresten ikke er noe bra. Men hadde han hatt sex med andre damer så hadde blitt gal av sjalusi,hadde aldri godtatt det. Så blir ikke åpent forhold her. Anonymkode: 797a0...c92
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #15 Skrevet 25. august 2021 Jeg er akkurat som mannen din. Tenner på at damene jeg dater knuller andre menn. Ønsker at hun skal fortelle meg om hvordan det var etterpå. Anonymkode: 57d58...023 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #16 Skrevet 25. august 2021 Jeg drømmer om det sammme. Men hva slags menn er det du ligger med? Menn du kjenner, omgås? Det er jo risikoer involvert her. Hva hvis du utvikler følelser for en av dem du ligger med? Anonymkode: d1517...f96 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #17 Skrevet 25. august 2021 Hva om det oppstår følelser med noen av de du ligger med? Hva da? Personlig tror jeg ikke dette er en bra greie og jeg hadde aldri blitt med på det om dama mi foreslo at jeg skulle ligge med andre damer. Anonymkode: e6cbe...1fa 3
Majer Skrevet 25. august 2021 #18 Skrevet 25. august 2021 Nå kan man strengt tatt ikke bestemme hva kjæresten skal gjøre så lenge det ikke skader kjæresten. Man har full rett til å ha sex med andre selv om man er i forhold så lenge man er forsiktig og unngår smitte. Kondom, test mellom hver osv er et must.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #19 Skrevet 25. august 2021 Majer skrev (4 minutter siden): Nå kan man strengt tatt ikke bestemme hva kjæresten skal gjøre så lenge det ikke skader kjæresten. Man har full rett til å ha sex med andre selv om man er i forhold så lenge man er forsiktig og unngår smitte. Kondom, test mellom hver osv er et must. Det er da opp til hvert enkelt par å avgjøre hvor risikovillige de er på dette punktet. Jeg kjører kondom med nye partnere og regelmessig testing, men dropper jo selvsagt kondom med faste, testede partnere. Anonymkode: 52fe2...545 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #20 Skrevet 25. august 2021 Majer skrev (12 minutter siden): Nå kan man strengt tatt ikke bestemme hva kjæresten skal gjøre så lenge det ikke skader kjæresten. Man har full rett til å ha sex med andre selv om man er i forhold så lenge man er forsiktig og unngår smitte. Kondom, test mellom hver osv er et must. En kan selvsagt ikke bestemme, men en kan jo bestemme om en godtar være i ett slikt forhold da. For noen fungerer det nok greit, men for andre ikke. Anonymkode: 69bba...834 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå