Gå til innhold

Hvorfor er hetero menn med lav selvtillit redde for Pride?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fordi jenter heller vil være med andre jenter enn med de? Ønsker innsikt i dette.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok mange mennesker som ønsker seg orden i en kaotisk verden. De føler at Pride er rart. Og de er så og enkle at de ikke skjønner hva Pride egentlig handler om. 

Anonymkode: 72ae5...cf0

• Liker 3
Skrevet

Hetero, hvite, norske menn er jo redd for alt mulig... Pride, feminisme, innvandring, elbiler +++

Anonymkode: 2a7d3...aee

• Liker 4
Gjest Majoritaa
Skrevet

De er BARE en gjeng med inkompetente gamledagse kjerringmennesker (de såkalte heterofile menna altså).
Gudene vet hvorfor de skal oppføre seg sånn å ikke respektere andre mennesker sine følelser!

Skrevet

Det er veldig mange av dem her inne. Men det er ikke bare menn heller. Heterofile kvinner orker ikke tanken på bifile menn, og transpersoner de heller. 

Anonymkode: e1573...ee6

• Liker 1
Skrevet
Ricky S skrev (22 minutter siden):

Er det fordi jenter heller vil være med andre jenter enn med de? Ønsker innsikt i dette.

Det gjør du antagelig ikke ;)

• Liker 2
Gjest Majoritaa
Skrevet
herzeleid skrev (3 minutter siden):

Det gjør du antagelig ikke ;)

Regner med TS ønsker innsikt i dette?
Hva er dette for et svar.... 🤣

Skrevet
Majoritaa skrev (6 minutter siden):

Regner med TS ønsker innsikt i dette?
Hva er dette for et svar.... 🤣

Åpenbar trolletråd. Hensikten med trolling er sjelden innsikt i temaet en troller om. 

• Liker 2
Gjest Majoritaa
Skrevet
herzeleid skrev (1 minutt siden):

Åpenbar trolletråd. Hensikten med trolling er sjelden innsikt i temaet en troller om. 

Okei, hvis du mener det så....
Min erfaring så stemmer dette veldig mye, som det TS skriver her.

Skrevet

Menn blir veldig sinte på kvinner som ikke vil ha penisen deres. Og veldig sinte på menn som , i deres øyne, oppfører seg som en kvinne.Og har man sex med en mann oppfører man seg, igjen, i deres øyne, som en kvinne.

Anonymkode: 65e5b...14d

• Liker 4
Skrevet

Men er det egentlig så mange som er redd for pride? En ting er å ikke støtte det, ikke ha gjort seg opp en mening på det, eller bli oppgitt av det, men redd

Anonymkode: 2eb78...a1a

Skrevet

Hele premisset for tråden er feil.

Altså ikke noe poeng å diskutere.

Slett tråden plz.

Anonymkode: 69907...95f

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg tror menn med lav selvtillit kan mislike alt som gir de konkurranse, enten det er folk fra andre land eller kvinner.

Det er nok også en misunnelse ute og går når det kommer til tilgang på sex. Jeg som mann blir oftere sjekket opp av andre menn enn kvinner selv om de homofile ofte sier de har en "vibe" på at jeg er heterofil. Jeg har mindre problemer med å ende opp med damer enn noen annen jeg kjenner, men jeg kan ikke bestemme meg for at jeg skal ta med meg en kvinne hjem i dag i motsetning til mine homofile venner som kan finne en mann på grindr etter en time. Mange heterofile menn med lav selvtillit lever et liv der hodet deres er i evig jakt etter en sexpartner og da misunner de homofile og kvinner som har det lettere når det kommer til sex og ignorerer fullstendig at de generelt har det vanskeligere på kjærlighetsfronten. De kjenner på noe av det samme med innvandrere som kan ha sex med norske jenter før de finner seg en kjæreste fra hjemlandet.

Endret av Majer
  • Liker 2
Skrevet

TS, du kommer med påstander du ikke gjør rede for, og legger ikke opp til noe annet enn å få dine egne påstander bekreftet. En slik holdning kalles å være fordomsfull.

Det fins jo både homofile, bifile og andre som ikke har så mye til overs for Pride. Mener du at de har lav selvtillit og er redde?

Anonymkode: d4d23...ad5

• Liker 1
Skrevet
Ricky S skrev (12 timer siden):

Hvordan vet du at det gjelder menn med lav selvtillit ?

De eneste menneskene jeg vet om som ikke har noe til overs for homofile og transer og det som skjer i det miljøet er de som sverger til bibelen og eldre konservative. 

Utenom disse to gruppene så vet jeg ikke om noen som er negativt innstilt til de, selv om bevegelsen prøver å si at "alle" er det. 

Anonymkode: 21749...102

Skrevet

Dette er jo bare oppspinn.

Anonymkode: 00a62...be2

• Liker 2
Skrevet

Dette kjenner jeg meg ikke igjen i. Har ingenting imot pride selv om jeg er mann med lav selvtillit. Spørsmålet gir ikke mening.

Anonymkode: 7b3a8...4a2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan vet du at det gjelder menn med lav selvtillit ?

De eneste menneskene jeg vet om som ikke har noe til overs for homofile og transer og det som skjer i det miljøet er de som sverger til bibelen og eldre konservative. 

Utenom disse to gruppene så vet jeg ikke om noen som er negativt innstilt til de, selv om bevegelsen prøver å si at "alle" er det. 

Anonymkode: 21749...102

Eh.. Du har ikke lest mange tråder her inne som handler om temaet tydeligvis. Det er ikke bare kristne og eldre dette gjelder altså. I hele juni måneden bare haglet det med dritt her inne rettet mot homofile. Transpersoner får enda mer dritt her inne.  Alle mulige slags folk det kan ha disse fordommene og hatet. 

Anonymkode: e1573...ee6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er heldigvis mange flere som er skeptiske til pride og deres ekstremisme som truer Norges eksistens.

Anonymkode: 18464...794

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...